Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PseudonymBruker

Hehe, det er en tråd om feilhørte tekster hvor den der nevnes mye :) Jeg hørte:

"Og du, som Mette, liten fugl, velsign vår mat og gud" (altså, Mette er en liten fugl som skal velsigne både maten og gud).

Ja, den Mette, den Mette... Ikke greit å forstå seg på henne. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er nevnt et sted før i tråden, men siden vi nå er i avdelingen for sanger så må jeg innrømme at jeg også var en av dem som lurte på hvordan de der englene klarte å dale ned i et skjul midt ute i ørkenen. Så for meg fars vedskjul langt uti sandhaugene :fnise: .

Selv etter å ha skjønt hvordan det egentlig henger sammen så dukker det vedskjulet opp for mitt indre blikk hver gang jeg hører "Glade jul".

Endret av Cata
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre sang jeg:

I wanna love you, but i better not touch

I wanna hold you, but my sædcells tell me to stop

Alice Cooper med Poison

:fnise:

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte heller ikke hva Åge Aleksandersen sa i begynnelsen av levva livet: æ syns at tongkri (??) e forjævlig.. Skjønte i fjor eller noe at han faktisk sier "atomkrig e forjævlig".

Jeg har alltid trodd han synger "æ syns et tongt liv e forjævlig", helt til jeg hørte sangen nå..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg benyttet meg aldri av tilbudet om å kjøpe ti store brus til redusert pris. Ergret meg lenge over de tapte kronene, men har ikke plass til mer enn 2-3 store brus i kjøleskapet. En vakker dag slo tanken meg: De store brusflaskene står ikke i kjøledisk i butikken. Brus trenger ikke stå i kjøleskap når det er lenge til man skal drikke den... :sjenert:

Litt samme greia med hermetikk, jeg har alltid trodd den må i kjøleskapet, selv om den står i romtemperatur i butikken.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg aldri av tilbudet om å kjøpe ti store brus til redusert pris. Ergret meg lenge over de tapte kronene, men har ikke plass til mer enn 2-3 store brus i kjøleskapet. En vakker dag slo tanken meg: De store brusflaskene står ikke i kjøledisk i butikken. Brus trenger ikke stå i kjøleskap når det er lenge til man skal drikke den... :sjenert:

Litt samme greia med hermetikk, jeg har alltid trodd den må i kjøleskapet, selv om den står i romtemperatur i butikken.

:fnise: Ååå, hehe det her syntes jeg var ganske søtt av en eller annen grunn.

Neste gang du er i butikken må du ta med deg dusinvis av brusflasker og lagre i gangen :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, eg fekk med meg fyrst no for nokre få minutt sida at Bryan Adams sin sang Summer of 69 ikkje handlar om alt han dreiv med sumaren 1969!

:hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Minner jeg om en gang jeg oppdaget at jeg hadde forlatt en boks makrell i tomat på kjøkkenbenken da jeg tømte handleposen mange dager tidligere, i stedet for å legge boksen i kjøleskapet som jeg pleier. Søren og, må jeg bare kaste den da, tenkte jeg, og så for meg råtten fisk.. til jeg kom på hvor de boksene står i butikken :gjeiper:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke helt skjønt hva mensen egentlig er :sjenert:

Jeg tror du er i godt selskap.

Vi var noen som satt og snakket om forskjellige ting som hadde med kroppen å gjøre, og kom inn på dette emnet. Menstruasjonen kommer jo av at overflaten på slimhinnen i livmoren byttes ut, og så oppstår det blødninger. "Ååå? Jeg har alltid trodd at det som kom ut var restene av egget", sa... min mor.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde at munnsex var det same som kyssing, heilt til eg var godt oppi tenåra :ler:

Og så trudde eg heilt fram til fyrste gongen eg hadde sex, at sæden liksom forsvann "oppi der", så etter mitt fyrste samleie lura eg veldig fælt på kva alt det slimet som kom ut var for noko :hoho:

Herleg tråd!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I lunchpausen på jobb sa jeg at jeg ikke skjønte hvorfor folk hylte om at det ikke var smør i butikken, for jeg så jo smør overalt. Uten noe særlig respons, googlet meg meg frem til at smør og margarin slett ikke var det samme. (Og dette var i forrige uke - 27 år gammel gitt, mamma er sikkert stolt)

Det lærte mamma meg idag, da jeg viste henne at i kjøleskapet mitt var det sannelig ikke smørkrise, for jeg hadde jo to pakker melange stående... Men noen som vet hva forskjellen er på smør og margarin?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lærte mamma meg idag, da jeg viste henne at i kjøleskapet mitt var det sannelig ikke smørkrise, for jeg hadde jo to pakker melange stående... Men noen som vet hva forskjellen er på smør og margarin?

De er laget av helt forskjellige ting. Smør er jo et meiereprodukt, så den kommer fra kua :)

Og før noen arresterer meg, jeg vet at smør ikke kommer ut som smør, rett fra kua :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ketchup-vitsen gir jo faktisk uansett ikke mening på norsk..

På engelsk derimot gir den mening.

Men, hæ? Har ketchup-vitsen to betydninger? Trodde tomaten bare ble kalt ketchup fordi dem ble smasha flat jeg? Skal det liksom være morsomt at det betyr "catch up" og? :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst...det hadde jeg ikke fått med meg... :flau: Kan ikke huske annet enn "trost og stær", nesten så jeg lurer på om jeg lærte den sånn...

Jeg trodde det var trost og snø, at snø var en forkortelse på en fugl, som for eksempel snøtitting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hæ? Har ketchup-vitsen to betydninger? Trodde tomaten bare ble kalt ketchup fordi dem ble smasha flat jeg? Skal det liksom være morsomt at det betyr "catch up" og? :sjenert:

Det er det som er morsomt da, ikke at tomaten blir ketchup :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...