Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er ond.

Jeg er jævlig kilen selv, og den følelsen av å bli kilt er ikke god.

Man ler riktignok, men du anre ikke hvor forferdelig det er. Jeg miste fuullstendig kontroll på alt og hadde jeg fått tak i kniv hadde jeg hugget. Man blir alldeles desperat.

Kutt det ut. Ikke er det morsomt, bare irriterende og vondt.

Det er faktisk sånn at om man pinekiler noen kan personen begynne å stamme. Burde si litt om at det påvirker ett og annet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg for også noia når noen stryker meg, bare liker det ikke.

Liker å bli klødd på ryggen ,men det er en annen historie.

Om hun virkelig missliker det, så burde du kanskje stoppe med det, det er gøy de første gangene, men så går det over til irritasjonsmoment når samboer/kjæreste fortsetter.

Skrevet

I en leken steming så kan det være flørtende og koselig.

Hvis det blir brukt som straff, hevn eller i en krangel. Så er det fult på høyde med å vri om armen eller å slå til noen.

Det blir aldri brukt som straff. Ikke i sånn forstand iallfall. Som litt flørtende og leken straff hvis du har vært "frekk" mot meg, men aldri ellers. Ved et par anledninger har jeg brukt det som "straff". F.eks så hadde hun en periode hvor hun kalte meg for klumpen sin bare for å erte meg, noe hun vet jeg ikke liker, haha. Da tok jeg hevn til hun lovte å aldri kalle meg for klumpen sin igjen, hehe. Men det tok vel ikke lange tiden før hun ringte meg igjen og kalte meg for klumpen sin, og da ber hun jo om bråk, haha. Men hun synes det var ustyrtelig morsomt å kalle meg for klumpen sin, spesielt når hun viste at jeg ikke likte det :P

Skrevet

Eks var alt for glad i å kile meg, og jeg var alt for kilen. Han syns det var fantastisk moro at jeg hylte hver gang han var nær meg omtrent. Jeg syns det var forferdelig, ikke alltid det passet seg og ofte var det vondt også. Samme fyren syns det var festlig at jeg var lettskremt, og benyttet alle anledninger han kunne til å få meg til å skvette. At jeg for eksempel sto på kjøkkenet med kniv i hendene var ingen hindring. Han elsket at jeg ble sur og kjeftet på ham, både når han kilte og når han skremte.

Jeg vil tro at om man kiler mye blir den man kiler også mer kilen. Jeg gikk hvertfall rundt og var "på alerten" hele dagen, fordi jeg visste at han når som helst kunne kile eller skremme. Altså ble reaksjonene større fordi de kom så uforutsett likevel.

Kjæresten jeg har nå verken kiler eller skremmer, og det er deilig å kunne slappe av uten å være redd for det. De gangene han kiler meg er det ikke på langt nær like ubehagelig heller, så kanskje det er nettopp fordi han "aldri" kiler?

Hahaha, for en trivelig eks må jeg si :P

Skrevet

Jeg er ekstremt kilen og setter ikke pris på at noen kiler meg. Det er så ubehagelig; jeg ler samtidig som jeg ikke får puste. Føler jeg blir kvalt. Og som oftest ler jeg heller ikke, som andre her sier, jeg hyler.

Slutt med det :)

Skrevet

Hahaha, for en trivelig eks må jeg si :P

Ja, ta hintet. :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

kiling er faktisk en torturmetode.. det er ikke godt. litt er greit, men pass på å ikke gjør det for lenge av gangen :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Ja, du er slem.

Det er forferdelig å bli holdt fast og kilt mot sin vilje. Jeg ble veldig skvetten av det, og kroppen klarte etterhvert ikke å slappe av fordi den alltid var beredt på det vonde.

Dessuten mister jeg kontroll over kroppen og en gang sparka jeg til eksen min rimelig hardt da han kilte meg.Det var ikke meningen, men i desperasjonen gjøres "alt" for å komme fri.

• Liker 1
Skrevet

Ja, ta hintet. :)

Jeg er heldigvis ikke så fæl da :P

Skrevet

Ja, du er slem.

Det er forferdelig å bli holdt fast og kilt mot sin vilje. Jeg ble veldig skvetten av det, og kroppen klarte etterhvert ikke å slappe av fordi den alltid var beredt på det vonde.

Dessuten mister jeg kontroll over kroppen og en gang sparka jeg til eksen min rimelig hardt da han kilte meg.Det var ikke meningen, men i desperasjonen gjøres "alt" for å komme fri.

Jammen...dere ler jo :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kiler min tante under føttene et par minutter nesten hver eneste dag. Hun ler hysterisk men ser da ut til å like det. :gjeiper:

Skrevet

Jeg får ikke puste når jeg blir kilt sånn, og har besvimt et par ganger av å bli kilt. Så ja, jeg syns du er slem.

Ja samme her, jeg besvimer ikke, men får lettere panikk angst når jeg blir kilt og vedkommende ikke stopper.

Å det er IKKE gøy, så jeg syns du er litt ufin mot henne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er EKSTREMT kilen, og synes det er ekkelt å bli kilet.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dama mi er sinnsykt kilen. Hun kan få helt noia hvis jeg ikke er forsiktig når jeg masserer henne på ryggen f.eks. Under beina og i halsen er de værste stedene, men hun er generelt sett helt vanvittig kilen over hele kroppen. Men det finnes jo ikke noe som er GØYERE enn å kile henne. Er jeg slem? :gjeiper:

Skrevet

Neida. Kil henne mer. Særlig under føttene. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kiler min tante under føttene et par minutter nesten hver eneste dag. Hun ler hysterisk men ser da ut til å like det. :gjeiper:

Man liker da vel ikke det, men det er slik man reagerer når man blir kilt. Det er veldig ubehagelig, og man vil gjør alt for å komme seg bort. Ikke klarer man å si i fra heller når man “ler“ og har det vondt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er grusomt å bli kilt. Mister helt kontrollen over alt, og dersom det går for langt kan jeg faktisk også miste kontrollen over blæra :rodme:

Skrevet

Eksen min elsket å kile, og selv om det var greit innimellom - de gangene han stoppet forholdsvis fort - så gikk det som regel altfor langt.

Jeg følte det rett og slett som at han bevisst gikk inn for å være slem mot meg og ikke brydde seg om meg i det hele tatt. De gangene han overhodet ikke ga seg kunne jeg ende opp med å gråte - fordi det var så fælt at kjæresten min kunne ønske meg så vondt.

Hans reaksjon var - ikke overraskende - å bli irritert eller til og med sint på meg for at jeg 'ikke tålte en spøk'.

Jeg nevnte at han er 'eks' ja??

Trå varsomt!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten min kilt meg med vilje hadde han fått høre det så ørene flagret. Hadde han gjort det igjen hadde han vært en eks. Og begge gangene hadde jeg sparket og slått uten å tenke på hvor jeg traff. Helt seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...