AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Dama mi er sinnsykt kilen. Hun kan få helt noia hvis jeg ikke er forsiktig når jeg masserer henne på ryggen f.eks. Under beina og i halsen er de værste stedene, men hun er generelt sett helt vanvittig kilen over hele kroppen. Men det finnes jo ikke noe som er GØYERE enn å kile henne. Er jeg slem? :gjeiper:
ChristineS Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Ja! Det er vondt å bli kilt når man er ekstremt kilen 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Haha, nei du er ikke slem. Jeg er ekstremt kilen jeg også, men jeg ville bare syntes det var morsomt. For da hadde jeg fått påskudd til å "straffe" deg etterpå 1
Gjest Doh Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja. Jeg får ikke puste hvis jeg blir kilt under føttene, er ekstrem kilden der. Da er det ikke noe gøy lenger..... 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Haha, nei du er ikke slem. Jeg er ekstremt kilen jeg også, men jeg ville bare syntes det var morsomt. For da hadde jeg fått påskudd til å "straffe" deg etterpå Haha, men det er bra å høre Hehe, det har jo hendt at hun har fristet meg med massasje med baktanker. Bare legg deg i sofaen på mage så skal jeg sette meg oppå deg og massere deg litt på ryggen. Men hun har som regel blitt mest kilt selv, for jeg er ikke så kilen som henne...pluss at jeg er en del sterkere, og det hjelper jo, haha
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Ja. Jeg får ikke puste hvis jeg blir kilt under føttene, er ekstrem kilden der. Da er det ikke noe gøy lenger..... Det gjør ikke hun heller Jeg får nesten dårlig samvittighet av å kile henne under beina eller i halsen. Men jeg klarer liksom ikke å la være innimellom heller, det er nemlig alt for gøy, høhø :D Fin måte å få henne kjapt opp av senga på om morgenen, bare å kile henne under beina, da blir hun fort våken Føler meg som en slem gutt, haha.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Kjæresten min er akkurat likeens... Kiler meg HVER dag, og nå begynner jeg å bli veldig lei... Synes ikke det er morsomt lenger, med mindre vi lekesloss. Da er det greit. Men han skal kile meg til de mest idiotiske tider! Og jeg hyler jo, fordi jeg er veldig kilen! Vi har vært sammen i 4 år, og han har bestandig kilt meg, men nå har det tatt helt av! Hjelper ikke å snakke med ham heller... Sier han gjør det fordi det er så morsomt og fordi han elsker å høre meg le... Dust! Jeg hyler jo!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Det gjør ikke hun heller Jeg får nesten dårlig samvittighet av å kile henne under beina eller i halsen. Men jeg klarer liksom ikke å la være innimellom heller, det er nemlig alt for gøy, høhø :D Fin måte å få henne kjapt opp av senga på om morgenen, bare å kile henne under beina, da blir hun fort våken Føler meg som en slem gutt, haha. Det er faktisk ikke gøy å bli kilt, selv om vi "ler". Jeg syns faktisk det er helt forferdelig, så ja, du er kjempeslem som gjør det fordi du syns det er morsomt å se på. Syns du er patetisk hvis du må kile kjæresten din for å få henne til å "le". 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Det er faktisk ikke gøy å bli kilt, selv om vi "ler". Jeg syns faktisk det er helt forferdelig, så ja, du er kjempeslem som gjør det fordi du syns det er morsomt å se på. Syns du er patetisk hvis du må kile kjæresten din for å få henne til å "le". Hehe, men det er jo supereffektivt og man slipper å anstrenge seg så mye Det hender jo hun legger opp en smart plan for å ta hevn...men ikke alltids det går da 1
Lilliani Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Nei, det synes jeg ikke. Er ekstreeemt kilen selv. Så lenge du ikke drar det ALT for langt, for da blir det bare vondt!
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Jeg får ikke puste når jeg blir kilt sånn, og har besvimt et par ganger av å bli kilt. Så ja, jeg syns du er slem. 1
VitaSana Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Tror ikke vi kan svare på det. Og det kan være en glidende overgang. For noen ganger kan det bli for mye av en ting. Og noen steder/tider er det morsomt, andre ganger kan det være helt feil. Så jeg tror det kan være lurt å sjekke med henne innimellom
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Jeg syntes det er ok. at han kiler meg av og til, men om det blir for ofte er det verken koselig eller greit. Det er vondt og ubehagelig å bli kilt, fordi man ler samtidig som det er veldig ubehagelig, og så kan man ikke si ifra når man knapt får puste... 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Du leker med ilden, litt er bare gøy og vi som er ekstremt kilne har jo selvironi! Men det gir og en tvangsreaksjon i kroppen som de som er skikklig kilne ikke har kjangs til å motstå. Dette kan være særdeles ubehagelig! Så se an humøret, er det ett lekent humør med god stemning kan du kile i vei på samme måte som du kan erte med en isbit. Men hvis du kiler henne som straff etter for eksempel en krangel, så er dette for mange like ille som ett slag! Forvent stekepanna i trynet tilbake 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 I en leken steming så kan det være flørtende og koselig. Hvis det blir brukt som straff, hevn eller i en krangel. Så er det fult på høyde med å vri om armen eller å slå til noen. 1
PecanPie Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Eks var alt for glad i å kile meg, og jeg var alt for kilen. Han syns det var fantastisk moro at jeg hylte hver gang han var nær meg omtrent. Jeg syns det var forferdelig, ikke alltid det passet seg og ofte var det vondt også. Samme fyren syns det var festlig at jeg var lettskremt, og benyttet alle anledninger han kunne til å få meg til å skvette. At jeg for eksempel sto på kjøkkenet med kniv i hendene var ingen hindring. Han elsket at jeg ble sur og kjeftet på ham, både når han kilte og når han skremte. Jeg vil tro at om man kiler mye blir den man kiler også mer kilen. Jeg gikk hvertfall rundt og var "på alerten" hele dagen, fordi jeg visste at han når som helst kunne kile eller skremme. Altså ble reaksjonene større fordi de kom så uforutsett likevel. Kjæresten jeg har nå verken kiler eller skremmer, og det er så deilig å kunne slappe av uten å være redd for det. De gangene han kiler meg er det ikke på langt nær like ubehagelig heller, så kanskje det er nettopp fordi han "aldri" kiler?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 Hehe, men det er jo supereffektivt og man slipper å anstrenge seg så mye Det hender jo hun legger opp en smart plan for å ta hevn...men ikke alltids det går da Du har jo virkelig ikke skjønt det! Du er tydeligvis av den typen som tror at når jenten hyler "nei, vær så snill, ikke gjør det!", så mener hun egentlig "juhu, kom igjen!". Håper virkelig ikke du tenker sånn om andre ting, også... 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 I en leken steming så kan det være flørtende og koselig. Hvis det blir brukt som straff, hevn eller i en krangel. Så er det fult på høyde med å vri om armen eller å slå til noen. Hvem avgjør det? Den som kiler eller den som blir kilt? Er nok litt individuelt, men når noen kiler meg på en flørtende måte, er det likevel som tortur for meg. Noen liker å bli kilt litt innimellom, men det finnes også mange som virkelig HATER det uansett anledning, og det bør folk respektere. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Spør henne. Jeg hadde blitt rasende om du "tok deg til rette" slik til alle tider, på samme måte som jeg hadde blitt rasende over tilfeldige kvelertak. Begge deler er greit i moderate doser og i rett setting, men når det blir gjordt helt tilfeldig, og som en måte å vise makt på er det en varselslampe. Nei er nei, med mindre annet er avtalt. 2
Gjest Solsmil Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 ja, du er slem. Jeg er helt sinnsykt kilen over hele kroppen, og de få gangene jeg blir kilt er det helt forferdelig. Skal sies at jeg ler ikke når jeg blir kilt, jeg hyler... og samboeren min synes jo det kan være morsomt noen ganger bare for å plage meg (ikke slemt gjort altså), og jeg har prøvd å forklare han at jeg blir så redd og desperat når jeg blir kilt at jeg får nesten ikke puste, men han ser ikke ut til å skjønne det helt. Det er IKKE morsomt hvis man er ekstremt kilen - heller noe av det verste man kan bli utsatt for fysisk (sånn bortsett fra å bli knivstukket, slått ned eller voldtatt). Jeg tror ikke du unner kjæresten din det. men det er vel ikke så lett å forstå for de som ikke er kilen selv da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå