Gå til innhold

AND LET THERE BE SMØØØØØR!


Gabbs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

disse lavkarbofolka og Tine gjør oss til latter verden rundt! treffende den scenen foran tv-n

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Herregud, den der var jo bare enda bedre! Lavkarboen ødelegger Norges gode rykte?! Snart er vi på bunnen av WHO's beste land å leve i ranking fordi smørmafiaen har tatt kontroll over hele østlandet og tvinger oss til å bytte olje mot smør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på lavkarbo og bruker nesten ikke smør. Skjønner ikke helt hvorfor de som velger å spise mindre brød skal få skylda. Jeg spiste mer smør da jeg spiste brød......

Kan jo begynne å lure på om mobberene har funnet seg en ny gruppe å mobbe. Har dere blitt lei av å mobbe røykere nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle så opphengt i at det er lavkarbo som har skylda?

Det er jo ikke sannheten det da.

Min lenke

Toppers link. Antall melkekuer er redusert med 25% siden 1999.

Selvsagt har vi da mindre melk til å fange opp uforusette svingninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er alle så opphengt i at det er lavkarbo som har skylda?

Det er jo ikke sannheten det da.

Min lenke

Jepp!

Utrolig synd at fokuset rettes mot feil gruppe, og ikke dit den burde.

Det er den norske landbrukspolitikken som har hovedskylden, og ikke lavkarbodietten. For ikke å snakke om dobbeltrollen Tine har som største produsent av melkeprodukter og samtidig markedsregulatør. De virker til kun å regulere markedet til egen vinning, mens de gir blanke i oss forbrukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på lavkarbo og bruker nesten ikke smør. Skjønner ikke helt hvorfor de som velger å spise mindre brød skal få skylda. Jeg spiste mer smør da jeg spiste brød......

Kan jo begynne å lure på om mobberene har funnet seg en ny gruppe å mobbe. Har dere blitt lei av å mobbe røykere nå eller?

Du høres veldig fornuftig ut. Men det er det ikke alle som er, og noen flipper helt ut med fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på lavkarbo og bruker nesten ikke smør. Skjønner ikke helt hvorfor de som velger å spise mindre brød skal få skylda. Jeg spiste mer smør da jeg spiste brød......

Kan jo begynne å lure på om mobberene har funnet seg en ny gruppe å mobbe. Har dere blitt lei av å mobbe røykere nå eller?

Tviler på at det er røykerne som har fått smørsalget til å stige med 30%

Det er ikke mobbing å komentere en latterlig situasjon. Det at folk reagerer helt uproporsjonalt i forhold til hva mangelen på smør i høst skulle tilsi er latterlig. Da må det være lov å sette situasjonen i perspektiv ved hjelp av humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Norske matvarekrisen når verdensnyhetene!

Jeg lo så jeg grein når Band Aid schlageren begynte å spille, mens nødhjelps-sendingene begynte å regne ned fra himmelen! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som er enige i det du sier om melange

Det regner jeg også med :) Men personlig er jeg ikke så nøye på det, og synes en del mennesker er veldig pripne på hva de har i julekakene sine. Sukker og fett smaker sukker og fett, enten det er Melange eller TineSmør i bakverket. Det er ingen som legger merke til at jeg alltid har Melange i bollene og kakene mine pga. allergier før jeg nevner noe om det, selv om det nok er mulig å smake en viss forskjell hvis man tar en blindtest. Poenget er: det blir rasende godt både med og uten smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser smør nesten i enhver butikk jeg er innom. For en latterlig "krise".

Ikke latterlig for de som tjener fett ..på fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...