Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #41 Skrevet 15. desember 2011 Det var vel heller du som prøvde å definere det da du sa "kanskje de har et liv" da jeg kritiserte manglende engasjement i viktige saker. Ikke enig, men det ville være et perfekt bidrag i krangletråden til Altflyter! :gjeiper:
Gjest Oblivion Skrevet 15. desember 2011 #42 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har Underskog til sånt, så tenker ikke så mye over det. Det særeste er jo at på Underskog så har så godt som alle sitt ekte navn på profilene sine, og flere møtes/kjenner/vet av hverandre i virkeligheten, og likevel så er folk mer ærlige og ikke redde for å si sin mening i full "offentlighet". Når det er sagt så er dette et fint sted å henge, jeg leser mye og ser at folk engasjerer seg som bare det -selv om majoriteten av de mest opphetede diskusjonene handler barn/samliv/graviditet/kropp osv. noe som kanskje ikke er unaturlig når 80% av de faste brukerne er kvinner. Men for å kunne klage på at det skjer for lite her så må man nesten være en som bidrar selv synes jeg. Hva med å fikse en spennende/engasjerende tråd selv TS?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #43 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har Underskog til sånt, så tenker ikke så mye over det. Det særeste er jo at på Underskog så har så godt som alle sitt ekte navn på profilene sine, og flere møtes/kjenner/vet av hverandre i virkeligheten, og likevel så er folk mer ærlige og ikke redde for å si sin mening i full "offentlighet". Når det er sagt så er dette et fint sted å henge, jeg leser mye og ser at folk engasjerer seg som bare det -selv om majoriteten av de mest opphetede diskusjonene handler barn/samliv/graviditet/kropp osv. noe som kanskje ikke er unaturlig når 80% av de faste brukerne er kvinner. Men for å kunne klage på at det skjer for lite her så må man nesten være en som bidrar selv synes jeg. Hva med å fikse en spennende/engasjerende tråd selv TS? Jeg er kvinne, men jeg klarer ikke finne samlivene (o.l) til andre interessant. Gidder ikke gå inn i forumet der engang, det er jo bare mas om utroskap og samma dritet om og om igjen. Jeg har fikset flere spennende og engasjerende tråder, noen har blitt på langt over ti sider og enkelte har blitt stengt pga heftig debatt, så jeg prøver. Det jeg klager over er et stadig dalende engasjement.... da hjelper det ikke så mye om noen få engasjerer seg. er ikke underskog lukket?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #44 Skrevet 15. desember 2011 Er ikke så rart det når det har kommet så mange 15-20 åringer som er mest opptatt av å ramse opp i tråder hvem de liker eller ikke. 2
Gjest Wanted Skrevet 15. desember 2011 #45 Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes også det er litt kjedelig her inne. Mest sannsynlig fordi det er så få som er som meg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #46 Skrevet 16. desember 2011 Kan ikke diskutere alvorlige saker her på KG virker det som. Om man bruker nicket sitt blir man utsatt for smålige personangrep. Og bruker man AB blir man hetset for at man bruker AB uavhengig av hvor saklig innlegget måtte være. Og utroskap er ALLTID mer interessant enn sultne barn i Afrika Veldig bra sagt. Det er noe som gjelder hele KG! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå