AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Ihvertfall på samfunn og verden-underforumene er det så stille alltid. Før ble alltid nyhetssaker laget tråder av mede en gang de kom ut. Nå er det så stille der! Hva er grunnen til det? Er aldri noe å lese lenger.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Folk er opptatt i fotballfrue-tråder og "hvordan ser du ut?"-tråder. 5
altflyter Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Syntes det skjer masse her, jeg. Tror rett og slett forumet ble litt "mettet" med nyheter etter 22/7
Gjest NozMonster Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 aldri noe å lese lenger? så vær et godt eksempel og start noen interesange tråder da vel! eller er du sånn at du forventer at vi andre her skal underholde deg? 1
Aldrisur Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Kan ikke du prøve å lage litt liv der da?
HedvigR Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Vel.. jeg poster som regel i andre forum enn KG når jeg skal diskutere aktuelle begivenheter, politikk og samfunn. Prøvde meg en del i starten, men hallelujah som angrep og usakligheten regjerte i de trådene. Sikkert derfor mange andre holder seg unna og. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 aldri noe å lese lenger? så vær et godt eksempel og start noen interesange tråder da vel! eller er du sånn at du forventer at vi andre her skal underholde deg? Har startet mange. Hjelper ikke det når ingen svarer eller tråden slokner etter 10 innlegg. Folk virker lite samfunnsengasjert her inne, det går i utroskap og fjas 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Vel.. jeg poster som regel i andre forum enn KG når jeg skal diskutere aktuelle begivenheter, politikk og samfunn. Prøvde meg en del i starten, men hallelujah som angrep og usakligheten regjerte i de trådene. Sikkert derfor mange andre holder seg unna og. Tips til andre forum?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Førjulsstria? ja...? Har vært sånn en stund da
HedvigR Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Tips til andre forum? diskusjon.no vgd.no Er selvfølgelig en del av det samme negative der og, har enda ikke funnet noe sted uten. Men synes i hvertfall de i hvertfall er preget av en smule mer seriøsitet når det gjelder å diskutere slikt. Litt
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 diskusjon.no vgd.no Er selvfølgelig en del av det samme negative der og, har enda ikke funnet noe sted uten. Men synes i hvertfall de i hvertfall er preget av en smule mer seriøsitet når det gjelder å diskutere slikt. Litt Hehe, nettopp de jeg ikke orker. Vgd er jo 20 sider med småkrangling og eldre menn som bitcher mer enn å diskutere. Diskusjon.no... mje. litt kjedelig, men ja de er mer seriøse. Kan ikke folk begynne å engasjere seg mer her? Så blir aktuelle saker bedre!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 Hehe, nettopp de jeg ikke orker. Vgd er jo 20 sider med småkrangling og eldre menn som bitcher mer enn å diskutere. Diskusjon.no... mje. litt kjedelig, men ja de er mer seriøse. Kan ikke folk begynne å engasjere seg mer her? Så blir aktuelle saker bedre! *hver tråd 20 sider med... skulle det stå
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Dette er høysesong for eksamen, så det kan jo også ha hatt noe å si.
Gjest henriett3 Skrevet 14. desember 2011 #17 Skrevet 14. desember 2011 ? Mhm. Jeg ødelegger alt, og skriver mye rart i trådene som får folk til å slutte og diskutere.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #18 Skrevet 14. desember 2011 Mhm. Jeg ødelegger alt, og skriver mye rart i trådene som får folk til å slutte og diskutere. SElvopptatt much? Haadde det du sier stemt hadde det jo vært mer liv, ikke mindre 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #19 Skrevet 14. desember 2011 Kan ikke diskutere alvorlige saker her på KG virker det som. Om man bruker nicket sitt blir man utsatt for smålige personangrep. Og bruker man AB blir man hetset for at man bruker AB uavhengig av hvor saklig innlegget måtte være. Og utroskap er ALLTID mer interessant enn sultne barn i Afrika 2
Gjest henriett3 Skrevet 14. desember 2011 #20 Skrevet 14. desember 2011 SElvopptatt much? Haadde det du sier stemt hadde det jo vært mer liv, ikke mindre Jeg? Selvopptatt? Da kjenner du ikke meg. Men det er sant at jeg skriver mye rart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå