AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #21 Skrevet 14. desember 2011 Kan ikke diskutere alvorlige saker her på KG virker det som. Om man bruker nicket sitt blir man utsatt for smålige personangrep. Og bruker man AB blir man hetset for at man bruker AB uavhengig av hvor saklig innlegget måtte være. Og utroskap er ALLTID mer interessant enn sultne barn i Afrika Ja, det er den tendensen jeg synes er litt kjip. En tråd om en ond baby (sic!) får flere hundre til å lese og engasjere seg, men aktuelle saker er helt stille. Hva sier det om samfunnstendenser generelt? Saker om kjendiser selger jo også mer enn nyheter? Litt fælt å tenke på 1
Gjest henriett3 Skrevet 14. desember 2011 #22 Skrevet 14. desember 2011 Kan ikke diskutere alvorlige saker her på KG virker det som. Om man bruker nicket sitt blir man utsatt for smålige personangrep. Og bruker man AB blir man hetset for at man bruker AB uavhengig av hvor saklig innlegget måtte være. Og utroskap er ALLTID mer interessant enn sultne barn i Afrika Heheh ja, men det fotballfrue sier og ikke er enda mer viktig enn utroskap igjen da :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #23 Skrevet 14. desember 2011 Jeg? Selvopptatt? Da kjenner du ikke meg. Men det er sant at jeg skriver mye rart. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle øpdelegge debatten? Det lager vel heller mer livlig debatt?
Gjest henriett3 Skrevet 14. desember 2011 #24 Skrevet 14. desember 2011 Men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle øpdelegge debatten? Det lager vel heller mer livlig debatt? Njaa.. Ikke som jeg føler det ihvertfall. Føler at jeg skriver noe, men så er det ingen som svarer :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #25 Skrevet 14. desember 2011 Ingen som har tanker rundt tema?
Cordelia Skrevet 14. desember 2011 #26 Skrevet 14. desember 2011 Det var mye enklere å holde en diskusjon før. Nå er det alltid noen som ikke klarer å holde seg nogenlunde voksne og skal alltid komme med noe dritt. Det er helt greit å være engasjert, men når man hele tiden sporer av og provoserer blir det bare fullstendig håpløst. 2
Sweet77 Skrevet 14. desember 2011 #27 Skrevet 14. desember 2011 Egentlig så kan det også være et sunnhetstegn at folk ikke gidder å være så alvorlig engasjert i de "viktige" temaene på et nettforum. Kan jo være at de har et liv, vet du, og når de kommer hjem fra jobb og alvorlige saker så setter de seg med nettet for å koble av med noe heeeelt annet. Mye positivt ved å holde en viss balanse i ting, ser du, man blir mer harmonisk for eksempel, og får mer overskudd til å gi av seg selv til de rundt seg. Hvem vet, kanskje den ålreite sjefen som ga deg et klapp på skulderen i dag var i så godt humør nettopp fordi han hadde fått lira av seg en masse av dritten sin i en av trådene dine på KG... 1
Gjest _Hufsa_ Skrevet 14. desember 2011 #28 Skrevet 14. desember 2011 Egentlig så kan det også være et sunnhetstegn at folk ikke gidder å være så alvorlig engasjert i de "viktige" temaene på et nettforum. Kan jo være at de har et liv, vet du, og når de kommer hjem fra jobb og alvorlige saker så setter de seg med nettet for å koble av med noe heeeelt annet. Mye positivt ved å holde en viss balanse i ting, ser du, man blir mer harmonisk for eksempel, og får mer overskudd til å gi av seg selv til de rundt seg. Hvem vet, kanskje den ålreite sjefen som ga deg et klapp på skulderen i dag var i så godt humør nettopp fordi han hadde fått lira av seg en masse av dritten sin i en av trådene dine på KG... Mulig du har et poeng ja. Men samtidig så er det flust av eksempler på tråder om trivielle temaer hvor folk krangler så filla fyker
Sweet77 Skrevet 14. desember 2011 #29 Skrevet 14. desember 2011 Mulig du har et poeng ja. Men samtidig så er det flust av eksempler på tråder om trivielle temaer hvor folk krangler så filla fyker Det var noe av poenget, ja...
Gjest _Hufsa_ Skrevet 14. desember 2011 #30 Skrevet 14. desember 2011 Det var noe av poenget, ja... Leste litt fort der ser jeg. Egentlig ganske fort
Sweet77 Skrevet 14. desember 2011 #31 Skrevet 14. desember 2011 Leste litt fort der ser jeg. Egentlig ganske fort Hi hi, kan skje det ja!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #32 Skrevet 15. desember 2011 Egentlig så kan det også være et sunnhetstegn at folk ikke gidder å være så alvorlig engasjert i de "viktige" temaene på et nettforum. Kan jo være at de har et liv, vet du, og når de kommer hjem fra jobb og alvorlige saker så setter de seg med nettet for å koble av med noe heeeelt annet. Mye positivt ved å holde en viss balanse i ting, ser du, man blir mer harmonisk for eksempel, og får mer overskudd til å gi av seg selv til de rundt seg. Hvem vet, kanskje den ålreite sjefen som ga deg et klapp på skulderen i dag var i så godt humør nettopp fordi han hadde fått lira av seg en masse av dritten sin i en av trådene dine på KG... Jeg vil si det er verre hvis man velger å krangle om trivielle ting på et forum enn å krangle om viktige temaer, men... "Kan være at de har et liv"? Hvis de uansett setter seg på PC-en når de kommer hjem så har de jo hverken mer eller mindre "liv" om de veloger å diskutere trivielle ting enn viktigere saker? 2
Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #33 Skrevet 15. desember 2011 Jeg vil si det er verre hvis man velger å krangle om trivielle ting på et forum enn å krangle om viktige temaer, men... "Kan være at de har et liv"? Hvis de uansett setter seg på PC-en når de kommer hjem så har de jo hverken mer eller mindre "liv" om de veloger å diskutere trivielle ting enn viktigere saker? ... Og det er det du som skal definere? Ouchh... 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #34 Skrevet 15. desember 2011 Leste litt fort der ser jeg. Egentlig ganske fort Kanskje det er det som er problemet. At folk leser innleggene og trådene så fort at de ikke husker hva de har lest når de er ferdige. Hum..
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #35 Skrevet 15. desember 2011 Jeg prøvde å lage en diskusjon, men det er ingen som vil krangle med meg!
Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #36 Skrevet 15. desember 2011 Jeg prøvde å lage en diskusjon, men det er ingen som vil krangle med meg! Lag en krangletråd, der det ikke er lov å svare uten å krangle
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #37 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Lag en krangletråd, der det ikke er lov å svare uten å krangle SÅNN, Flair. Nå må du bidra med en kommentar:) her Endret 15. desember 2011 av altflyter 1
Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #38 Skrevet 15. desember 2011 SÅNN, Flair. Nå må du bidra med en kommentar:) her Ha ha, will do!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #39 Skrevet 15. desember 2011 ... Og det er det du som skal definere? Ouchh... Det var vel heller du som prøvde å definere det da du sa "kanskje de har et liv" da jeg kritiserte manglende engasjement i viktige saker.
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #40 Skrevet 15. desember 2011 Syns det er mye tristere at Natur og Vitenskap stort sett er stille som graven. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå