Gå til innhold

Hvordan ser den perfekte penis ut?

Fremhevede innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

Nei, merker ikke når jeg går i boxere, badeshorts, etc.

Jeg måtte omskjæres for at det gjorde ekstremt vondt med forhud, førte til komplikasjoner. Ble omskjærtda jeg var 8. sånn ca.

Har fremdeles til gode å treffe en kvinne som sier at kuken min ikke skulle blitt omskjært, tror ikke kvinner er så opptatt av det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Nei, merker ikke når jeg går i boxere, badeshorts, etc.

Jeg måtte omskjæres for at det gjorde ekstremt vondt med forhud, førte til komplikasjoner. Ble omskjærtda jeg var 8. sånn ca.

Har fremdeles til gode å treffe en kvinne som sier at kuken min ikke skulle blitt omskjært, tror ikke kvinner er så opptatt av det.

Ok! Er vel bare jeg som hadde litt misoppfatning av det ;)

Skrevet

Serr? Ser for meg at det gjør dødsvondt jeg. Hva med når du går med en litt løs bukse/badeshorts? gjør det ikke vondt da heller?

Gjør ikke vondt i det hele tatt. Heller ikke når det gnukkes inn mot noe. Greia er at penishodet blir litt mindre følsomt og herdet når man ikke lenger har forhuden. Men for min del er det plenty følsomhet igjen for sex.

Ser at mange her omtaler omskjæring som kjønnslemlestelse. Det er det absolutt ikke. Ja, det er litt nedsatt følsomhet, men det er ikke mer enn det. Selv ble jeg omskåret av medisinske grunner for en del år tilbake, men har det veldig fint uansett.

Men det å bli omskåret, selve prosessen kan være litt ubehagelig. Selve operasjonen føles ikke i det hele tatt, man har full lokal bedøvelse. I etterkant kan stingene være litt såre, men det var ikke verre enn at det gikk over etter en tid. Penishodet er også i overkant følsomt i begynnelsen slik at gnissing mot buksa føltes veldig sterkt. Husker jeg gikk hjulbeint som en ku med tørkerull bretta rundt staken for at det ikke skulle gnisse så mye mot dressbuksa på en 17. mai ikke lenge etter at jeg fikk det gjort :P

Men når prosessen er ferdig så er det ikke lenger noe problem :)

Kroppen tilpasser seg helt fint, og det er mange som har fått utført verre operasjoner enn omskjæring og som også klarer seg helt fint.

Men selvsagt, jeg er fortsatt av oppfatning av at det skal gjøres av sterke medisinske grunner på småbarn eller som voksen når man selv kan godkjenne.

Skrevet

*stalk* :smilbla:

Jeg har alltid ønsket meg en stalker, og setter pris på at det er deg :rodmer:

Heelloooo, mann med kuk her! :kaffekopp:

Oioi, nå strømmer det på her :nigo:

Gikk ut ifra at så fin dame som henne hadde det, de pleier som regel å være opptatt.

Har vært singel i noen måneder nå, og begynner å bli underernært på mann!

Vær så god :)

The%20Chocolate%20Willy.jpg

Jeg er veldig glad i sjokolade - men hvor er mannen hen da? :cry3:

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en stalker, og setter pris på at det er deg :rodmer:

Har vært singel i noen måneder nå, og begynner å bli underernært på mann!

Aww <3 :rodmer:

Jeg begynner å bli underernært på damer.

Gjest SemperFi
Skrevet

Dumt at det er så lange avstander i Norge. Skulle gjerne tatt en :kaffekopp: med folk fra KG.

• Liker 1
Skrevet

Dumt at det er så lange avstander i Norge. Skulle gjerne tatt en :kaffekopp: med folk fra KG.

Helt enig! Det er flere jeg har lyst til å hilse på! Ikke det at jeg vet hvor så mange holder til hen i landet, men det virker som om vi er ganske spredt!

Skrevet

Det må ordnes med et KG-treff i 2012.

Må leie en hall med gummigulv til den orgien der :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Må leie en hall med gummigulv til den orgien der :sengekos:

Det beste hadde vært helt ordinært sosialt samvær..

Skrevet

Gjennomsnittlig lengde, litt over middels tykk og hodet litt større enn stanga. :)

Skrevet

Uttaler meg på vegne av alle de jeg har ligget med;

"Du har den perfekte penis, Domino!"

:klemmer:

-Domino

Skrevet

Uttaler meg på vegne av alle de jeg har ligget med;

"Du har den perfekte penis, Domino!"

:klemmer:

-Domino

Jeg har enten for liten eller for stor. Av og til for grønn. :(

Skrevet

Jeg har enten for liten eller for stor. Av og til for grønn. :(

For grønn???

Skrevet

Av og til for lilla.

Lyder som litt av en regnbuepikk...

• Liker 2
Skrevet

Lyder som litt av en regnbuepikk...

Den er tidvis ganske fin. Helt til jeg dasker den i ansiktet ditt.

• Liker 3
Gjest ms_kwang
Skrevet

åh gud jeg ler av de siste kommentarene :fnise:

you made my day! Katten.!:D

Skrevet

Den er tidvis ganske fin. Helt til jeg dasker den i ansiktet ditt.

Voff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...