Gå til innhold

Hvordan ser den perfekte penis ut?

Fremhevede innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

Må smile og le litt når jeg leser denne tråden. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Kan vi ikke heller snakke om noe annet nå? Tiss i tiss, pupp, bæsj eller pjomp!!!!! Ska vi spise is?

Penis :skratte: .

Skrevet

Penis :skratte: .

Fjaset ditt skal inn i en egen tråd, damnit! :kjefte:

:Hehe:

Gjest "gjest"
Skrevet

Nå ble jeg sittende å fantasere om en vakker kuk jeg kjenner. Takk folkens, dere minner meg på så mye fint.

Skrevet

Nå ble jeg sittende å fantasere om en vakker kuk jeg kjenner. Takk folkens, dere minner meg på så mye fint.

OG jeg kom til å tenke på en råflott & svulmende støtfanger, husker ikke hvilken bil den satt fast på, men..

Gjest Eurodice
Skrevet

Fjaset ditt skal inn i en egen tråd, damnit! :kjefte:

:Hehe:

Er det ikke en egen fjasetråd da, mener jeg å ha sett? :fnise: Eller skal du og jeg bare fjase for oss selv?

Gjest "gjest"
Skrevet

OG jeg kom til å tenke på en råflott & svulmende støtfanger, husker ikke hvilken bil den satt fast på, men..

Sikkert den gamle mercedesen til mora di.

Skrevet

Er det ikke en egen fjasetråd da, mener jeg å ha sett? :fnise: Eller skal du og jeg bare fjase for oss selv?

Jeg spurte om jeg skulle lage en egen tråd, fikk beskjed fra hu der som alltid poster som gjestebruker at det skulle jeg, og det gjorde jeg. Look it up!

Sånn, nå har jeg ihvertfall sagt ifra.

Skrevet

Mellom 15-17 cm, litt stusset men IKKE barbert. Menn skal være menn! Heldigvis er det jeg som tar hånd om den penisen.. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...