Gå til innhold

Hvordan ser den perfekte penis ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Shit, var ikke den ganske stor?

Jeg har engang sett en jeg syntes var spesielt vakker (uten at det har noe med selve opplevelsen å gjøre), men jeg klarer ikke å bekrive den...

Jeg tenkte heller ikke på lengden, men mer på fasongen, eller utseende da. Altså at den var estetisk pen, uavhengig av størrelse.

Tror samboeren har kanskje sånn 16-17 cm(han har sagt det engang, husker ikke nøyaktig) - så jeg må nok innrømme at mye større enn det hadde blitt litt upraktisk for meg, da det allerede er flere stillinger vi må utvise litt forsiktighet i.

Man tilpasser seg jo alt, men for å være heeeelt ærlig så foretrekker jeg en med passelig lengde så man kan bli tatt litt hardt uten å få vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jenter.. noen preferanser? Åssen ser en perfekt mannekuk ut?

..og hvis du kun har PK meninger å komme med som "har ingen preferanser, bare den sitter på en mann jeg har kjemi med", så ikke gidd. Da er ikke denne tråden for deg;)

Innpakket bak massevis med benklær!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 17-18 cm passe tykk og rett og gjerne omskåret eller lite forhud. Liker heller ikke når hodet er mye større enn stanga.

Gjerne kjønnslemlestet er de riktige ordene her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er nesten utelukkende en kjønnslemlestet penis.

Var hakket drøy beskrivelse, da det er mange som er nødt til å gjøre det av medisinske grunner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne kjønnslemlestet er de riktige ordene her.

NEI brødhue! Noen menn har måttet gjøre det pga. trang forhud allerede som barn. Nyhet? :filer: Jeg har vært sammen med 3 stykker. Det er mer vanlig enn man tror, min sønn er også delvis omskåret.

Alle som er omskåret er ikke lemlestet, de har gjort det av medisinske årsaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI brødhue! Noen menn har måttet gjøre det pga. trang forhud allerede som barn. Nyhet? :filer: Jeg har vært sammen med 3 stykker. Det er mer vanlig enn man tror, min sønn er også delvis omskåret.

Alle som er omskåret er ikke lemlestet, de har gjort det av medisinske årsaker.

I hovedsak enig, men alle har ikke gjort det av medisinske årsaker. De fleste har blitt omskåret på grunn av trosretning.

Men kjønnslemlesting. Det utgår, uansett.

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er varm når jeg gnir den mot klitoris, IKKE supermye pre-cum (nasty når man suger...), og treffer meg perfekt mot g-punktet under sex. "Geografien" rundt sistnevnte kan variere fra kvinne til kvinne, så det skal ikke være lett for dere gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en annen bruker her som hadde en fin kuk som postet bilde. Det var svart-hvitt, noen som har det bilde og kan poste? Den likte jeg formen på, var fet.

Vanemagi?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner blodet strømme ned bare av og se på bildet! :sjenert:

Haha, er så morro å se kommentarer på det bildet der. Måtte faktisk se 2 ganger for å overbevise meg selv om at det ikke var min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentenes dom er klar. Slik er penisen de drømmer om.

Slik skal en penis se ut:

Den er 18 til 20 centimeter lang, 14 til 16 centimeter i omkrets, soppformet og glattbarbert, melder Ekstra Bladet.

Det er konklusjonen på en brukerundersøkelse fra den danske datingsiden Singlesex.dk, hvor cirka 1000 kvinner over 18 år deltok.

Hele artikkelen:

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article339683.ece

Hva mener damene på KG om dette, enige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg fikk en perfekt èn på mms i går :lur:

Men altså: penis er penis. Skal ekstremt mye til før den ikke er fin.

Edit: pynte litt på språket sitt... :sjenert:

Nice !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenes dom er klar. Slik er penisen de drømmer om.

Slik skal en penis se ut:

Den er 18 til 20 centimeter lang, 14 til 16 centimeter i omkrets, soppformet og glattbarbert, melder Ekstra Bladet.

Det er konklusjonen på en brukerundersøkelse fra den danske datingsiden Singlesex.dk, hvor cirka 1000 kvinner over 18 år deltok.

Hele artikkelen:

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article339683.ece

Hva mener damene på KG om dette, enige?

Hva er det med enkelte gutters trang til å projisere deres storpenis-drøm over på oss kvinner?

I denne tråden har vel nå omtrent alle sagt"gjennomsnittlig størrelse" og "ikke for stor, litt upraktisk under sex - men alt går med tilrettelegging".

Vi snakker her om utseende, ikke cm - som det finnes en zillion tråder om(dessverre) fra før på KG.

Mannfolk(vent, gutter) og penisbekreftelse, altså :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke vært borti sååå mange menn og de fleste har stort vært like + - noen cm tenker jeg. Stort sett tykkelse og fasong som har variert.

Litt over snittet (17?) og så tykk at jeg akkuratt når rundt den er fint. :)

Større enn dette blir nok for stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte penis passer med mitt underliv. Er ikke for stor eller for tykk, og er ikke omskjært.

Og så heldig som jeg er har jeg den tilgjengelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er ikke fordi den er stor at jeg liker den. Den har bare en fin rett form og den ser glatt ut. ^^ ikke skrukkete og ekkel.

Jeg har aldri sett en skrukkete, erigert penis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...