Gå til innhold

Nye serier - hvilken skal jeg begynne på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen nye serier i livet mitt. :) Skal skrive eksamensoppgaver hele jula. Jeg har nok av gamle serier, dvd-bokser og filmer, men av og til trenger man noe ferskt også.

Revenge har jeg allerede sett, skikkelig fornøyd.

Det står mellom disse:

- American Horror story

- The Walking Dead

- Once upon a time

- Hart of Dixie

- Two broke girls

- The new girl

Forslag? Titlene er forresten tatt fra hukommelsen, i tilfelle noe er litt feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på både American Horror Story og Once Upon A Time. Liker begge to veldig godt. Så de anbefaler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The New Girl er helt greit, en ganske koselig komiserie faktisk.

The Misfits har jeg bare sett en episode av, men virker både morsomt og spennende. Litt merkelig kanskje.

Jeg har akkurat begynt å se på Modern Family, og det er ganske kult! Kan godt være du har sett den før, jeg er litt treig skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg har bare sett The Walking Dead av disse, og er egentlig positivt overrasket. Det er noen kleine monologer innimellom, men den er veldig spennende. Og jeg pleier ikke å like sånne zombie-greier engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Sier som Daniel :)

Men Onve upon a time har ikke sluppet så mange episoder enda, så om du vil se en del sammenhengende så burde du kanskje vente til 1 sesong er ferdig kanskje. Så slipper du å vente en uke av gangen.

Kan føye Grimm på lista di, men er samme der...ikke sp mange episoder enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale siden next-episode.net. Der kan du lese om seriene du har lyst til å se, du kan logge inn og legge inn de seriene du ser og få forslag til nye basert på dem. Du kan få opp en kalender som viser når neste episode er klar til å lastes ned og denne kan legges inn på f.eks. Google kalender. Mange andre artige ting også.

Har bare hatt siden i noen få uker, men ser at den kommer til å bli uunnværlig. Det er veldig greit å vite hva som går i julen og at det er dobbelepisode-sesongavslutning på Terra Nova neste uke, for å nevne noe.

Edit: Feil "etternavn" i nettadressen

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Supert med så mange svar, takk! Selv om ca. alt ble nevnt, haha.

Fringe har vel fire sesonger eller noe? Tenker på nye serier, har sett det jeg vil av gamle (utenom Breaking Bad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...