Gå til innhold

Hvor gammel er du, og hvor mange har du hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

22 år. Et sted mellom 70-90 stk. Ooh crap.

Hmm..

Og jeg som trodde at 40-50 var mye jeg! :D

Men

Jeg vet ikke, jeg har roet meg SKIKKELIG etter jeg fylte 20.

Nå tar det kanskje 6-9 mnd'er før jeg har sex igjen med noen :fnise:

Er litt sånn er enda steinkåt, men jeg bare får ikke til å gå rundt å ligge rundt lengre :fnise:

er 23 x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms_kwang

Wow, her var det ganske mange skyhøye synes nå jeg!

Jente, 20 år, hatt sex med 2stk. Kall meg gammeldags, men jeg synes nok kanskje at et tall på rundt 15 er nok for en på min alder, UANSETT KJØNN. Jeg hadde nok ikke villet rote meg borti noen som hadde noe særlig høyere tall enn det, rett og slett pga risiko for sykdommer osv, ikke bare mtp sex, men også munnherpes osv. Det skal visstnok være en ordentlig bitch å bli kvitt!! En annen ting er jo at jeg forestiller meg at de som har hatt sex med mye fler tar mye lettere på hele greia, det er ikke en holdning jeg deler.

Du vet vel at munnherpes blir man som oftest smittet med allerede som barn?

og ca 70% av befolkningen har hatt herpes 1 gang i livet, innen de er fylt 40?

Og..

At du blir ikke kvitt herpes, selvom det går bort, så går viruset i dvale i kroppen din, og kan poppe opp når som helst, oftest når du begynner å bli syk -også kalt : Forskjølelses sår. (ja det er faktisk herpes)

Eller de hvite sårene som man av og til får i munnen, på folkemunne kaldt :Munnskold(?) det er også munnherpes.

Denne type herpes smitter ikke bare via sex,kyss.

Men også via vannflaske, deling ett eller annet.

Men som sagt når man er barn, er det lettest å få det, jeg har hatt munnherpes, og jeg tror jeg var 4-5 år gammel første gang x)

Men jo ja, vær stolt av at du ikke har ligget rundt :)

Det er opp til hver enkelt om du vil ligge med mange eller ikke, eg tror det har mye med gener egentlig o.o

Noen har anlegg for det, andre ikke :)

Jeg tror ikke det har noe med dårlig oppdragelse å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for mobbing av enkeltbruker.

Tråden er også ryddet for diskusjon rundt AB-funksjonen. Dette er ikke en diskusjon vi ønsker å ha i trådene, noe som burde være kjent for de fleste.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg er snart 30, har hatt sex med 6 stk.

Hvor mange er for mange? Det er det vel ganske umulig for meg å svare på. Det må nesten hver enkelt svare på selv, tror jeg.

Jeg syns ikke jeg har hatt for mange i hvert fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes her var det mye forskjellig, og er enig i at det får bli opp til en og hver. MEN hadde jeg funnet ut dattera mi på 17år hadde hatt sex med 20stk eller ho på 22 hadde hatt seg med rundt 90stk. Ja da hadde jeg måttet klø meg litt i bakhodet om hva jeg har glemt å fortelle/lære dem de siste årene!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og har ligget med 3 :)

Er i forhold, så håper det varer og det ikke blir flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...