Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det du mener som er så ille? At en offentlig person blir tatt i løgner og uærlighet?

Folk her inne opptrer på en sånn måte - at jeg nesten synes de hver og en skal legge ut bilde av seg selv i bikini - sånn at vi kan alle som en gyve løs med stygge kommentarer om utseendet deres.

:sur: :sur: :sur:

Enkelte her inne driver jo rene kjære detektivarbeidet i å finne feil ved jenta / jentas uttalelser,

og nileser både nye og gamle blogginnlegg m/ kommentarer for å finne noe hun kan brennes på bålet for. :krangle: :krangle: :krangle:

Hadde Redd Barna fått en femmer for hver gang en anonym person langet ut mot Fotballfruen,

hadde det neimein ikke vært flere barn igjen å redde.

( Og nei, jeg er fortsatt ikke fotballfrue og har heller ikke giftet meg med henne siden forrige kommentaren min :dry: :dry: :dry: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok, nå skjønner jeg tegninga... Alle disse anonyme sinte "dere er så teit/barnslig/mobbete som sitter hele dagen og leser om fotballfruen for å skrive dritt her etterpå" -innleggene er for å provosere frem at tråden blir stengt. Så spennende...

Hilsen en AB som liker denne tråden litt i hemmelighet og ler av hvor underholdende den er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk her inne opptrer på en sånn måte - at jeg nesten synes de hver og en skal legge ut bilde av seg selv i bikini - sånn at vi kan alle som en gyve løs med stygge kommentarer om utseendet deres.

:sur: :sur: :sur:

Enkelte her inne driver jo rene kjære detektivarbeidet i å finne feil ved jenta / jentas uttalelser,

og nileser både nye og gamle blogginnlegg m/ kommentarer for å finne noe hun kan brennes på bålet for. :krangle: :krangle: :krangle:

Hadde Redd Barna fått en femmer for hver gang en anonym person langet ut mot Fotballfruen,

( Og nei, jeg er fortsatt ikke fotballfrue og har heller ikke giftet meg med henne siden forrige kommentaren min :dry: :dry: :dry: )

Det er så sykt unødvendig og usaklig å komme med slike kommentarer. Er du uenig i noe, så svar heller på det innlegget det gjelder, og forklar hvorfor du har en annen oppfatning. Du bidrar jo ikke med en dritt ved å komme med slik svada..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kanskje man ønsker å sette en stopper for all mulig drittslenging til konkrete enkeltpersoner?

(offentlige personer i media eller ikke)

På KG kan man visst ikke være uenig i all drittslengingen rundt denne bloggeren

uten å bli beskyldt for å

- være 14 år og ha Fotballfruen som forbilde

- være Fotballfruen selv

- være mannen til Fotballfruen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

eller kanskje man ønsker å sette en stopper for all mulig drittslenging til konkrete enkeltpersoner?

- være Fotballfruen selv

Hva med da å faktisk SLETTE usaklige innlegg, og la saklige stå? For tør påstå at 90 % av kommentarene her går på fruens oppførsel og uetiske måte å tjene penger på, og DET burde da få stå..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så sykt unødvendig og usaklig å komme med slike kommentarer.

:skratte:

Var du ironisk nå??? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så sykt unødvendig og usaklig å komme med slike kommentarer. Er du uenig i noe, så svar heller på det innlegget det gjelder, og forklar hvorfor du har en annen oppfatning. Du bidrar jo ikke med en dritt ved å komme med slik svada..

"Enkelte her inne driver jo rene kjære detektivarbeidet i å finne feil ved jenta / jentas uttalelser,

og nileser både nye og gamle blogginnlegg m/ kommentarer for å finne noe hun kan brennes på bålet for.

( Og nei, jeg er fortsatt ikke fotballfrue og har heller ikke giftet meg med henne siden forrige kommentaren min )"

Var mitt konkrete svar på spørsmålet i det konkrete innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med da å faktisk SLETTE usaklige innlegg, og la saklige stå? For tør påstå at 90 % av kommentarene her går på fruens oppførsel og uetiske måte å tjene penger på, og DET burde da få stå..

Din manglende evne til prosentregning er forbløffende

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- være Fotballfruen selv

Og kritiserer man fotballfruen for å være frekk mot andre eller drive med lyssky virksomhet, blir man automatisk blandet inn i grøten av slemme og usaklige FF-hatere og beskyldt for:

- å være sjalu

- å være mindre intelligent

- å mangle et normalt liv

- å bedrive mobbing

- å være besatt av fruen og bruke alle sine våkne timer på å stalke fruen

- å være så stygg og feit selv at man må ta det ut på stakkars uskyldige, snille, perfekte fruen.

Begge sider har nok sine svin på skogen.

Jeg er enig i at beste løsning er å slette de mest usaklige kommentarene og la de saklige stå igjen, for jo det er faktisk en god del saklige innlegg her som retter kritikk mot andre ting enn fruens føflekker, lepper og pupper.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da virkelig ikke hennes føflekk, hennes pupper, hennes vekt, hennes lepper, hennes hudfarge, hennes hår, hennes vipper, hennes føtter, hennes tenner osv.

er ting det skal være helt legitimt å rakke ned på, slenge dritt om.

Verken på bloggen hennes eller på forumet her.

Ellers må du gjerne starte en diskusjon rundt emnet 'uetiske måter å tjene penger på'.

Men da synes jeg konkrete enkeltpersoner skal holdes utenfor.

Firmaet denne bloggeren og mannen hennes driver er like 'skittent' som stort sett en hver frisørsalong som selger Bed Head og RedKen, Glitter-kjeden, osv.

Man kjøper et produkt billig - og selger det til det mangedoblede av den ordinære prisen.

Old news.

Men synes ikke det gir folk retten til å lire av seg det styggeste de kan gulpe opp om enkeltmennesker av den grunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kritiserer man fotballfruen for å være frekk mot andre eller drive med lyssky virksomhet, blir man automatisk blandet inn i grøten av slemme og usaklige FF-hatere og beskyldt for:

- å være sjalu

- å være mindre intelligent

- å mangle et normalt liv

- å bedrive mobbing

- å være besatt av fruen og bruke alle sine våkne timer på å stalke fruen

- å være så stygg og feit selv at man må ta det ut på stakkars uskyldige, snille, perfekte fruen.

Begge sider har nok sine svin på skogen.

Jeg er enig i at beste løsning er å slette de mest usaklige kommentarene og la de saklige stå igjen, for jo det er faktisk en god del saklige innlegg her som retter kritikk mot andre ting enn fruens føflekker, lepper og pupper.

Sorry. Det kan være litt vanskelig å skille de 800 forskjellige " AnonymBruker " fra hverandre. :tristbla:

Jeg den kritikken først og fremst er rettet mot de som spekulerer i hennes pupper, lepper, nese, mage, kroppsvekt, jobb, privatliv osv. Og vel, da rammer de kanskje et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men ikke vet jeg, kanskje hun rett og slett ikke er fra denne planeten, og ikke gjør noe av de vanlige tingene vi andre må gjøre som gjør at vi ikke er perfekte?

Planet og planet, hun er fra et byggefelt i Sarpsborg. Søsteren til faren jobbet i kassa på Rimi der.

*bidrar*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Jeg finner det ustyrtelig morsomt at FF skriver "utdannet advokat" når hun selv har studert juss. Hun burde vel da vite at man ikke utdanner seg til å bli advokat, men til å bli jurist.

For øvrig har jusstudiet i Oslo to eksamener i året. Hun må være meget dyktig om hun får 2 Aer første året. :fnise:

Edit opplysning: Jeg regner også med at Caroline har gått ved Treider (privatskole), som tilbyr jussfag, og man får ta eksamen ved universitetet, ettersom kjæresten min aldri har sett henne i forelesning på UIO. Han begynte samme år som henne.;)

Jeg har ingenting imot fruen, men må si at jeg synes det er festlig med mennesker som absolutt ikke kan innrømme feil.

Endret av CelineZ
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun drunker jo i alle løgnene sine. Se nå bare hva om har skjedd. Hun har løyet så mye at hun ikke har telling

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som husker drømmebryllupet hennes på den såkalte herregården som faktisk var ett nedlagt sykehus? :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Noen som husker drømmebryllupet hennes på den såkalte herregården som faktisk var ett nedlagt sykehus? :fnise:

Patetisk. Er det rart man stempler noen av dere som sjalu?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Skal jeg være Sjalu på noen som giftet seg på et sykehus eller? :fnise:

Jaja, bare fortsett å fortell deg selv det :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun påstod jo hardnakket at det var en herregård, til og med etter driver av stedet skriftlig skrev i en e-post at det IKKE var en herreggård. Det var en som gikk videre med saken bare på pur f, på grunn av Fruens oppførsel og måte å svare på når bedkommene opplyste at det ikke var en Herregård da hun selv kjente godt til stedet. jeg vet ikke hvem som er patetiske jeg?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den som virkelig er patetisk er jo frua som må lyve på seg ett mer luksuriøst liv en det hun har.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man til og med lyver om HVORDAN man møtte mannen sin, så har man problemer. Skjemmes hun over at de møttes vi internett eller?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...