AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #61 Skrevet 12. desember 2011 men det som er saken er at om man ikke bruker stygge ord tilbake virker man bare svak. det er viktig å si masse stygt tilbake så personen forstår at man ikke finner seg i det. Helt feil tankegang. :gjeiper: Nå har jeg ikke noen link for hånden, men i noen tråder av typen "hvem liker du best her på KG" dukker det opp innlegg hvor brukere sier omtrent noe slikt: "Jeg liker (brukernavn) fordi h*n argumenterer for synet sitt på en god måte, og selv om vi så godt som aldri er enige liker jeg å diskutere med (bruker)" Altså, har ikke noen link, men slike innlegg forteller bedre hva som får deg til å virke sterk på KG. Tvert imot, det er når du gir etter for fristelsen og bruker stygge ord tilbake at du virker svak. "Himara" 2
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #62 Skrevet 12. desember 2011 Helt feil tankegang. :gjeiper: Nå har jeg ikke noen link for hånden, men i noen tråder av typen "hvem liker du best her på KG" dukker det opp innlegg hvor brukere sier omtrent noe slikt: "Jeg liker (brukernavn) fordi h*n argumenterer for synet sitt på en god måte, og selv om vi så godt som aldri er enige liker jeg å diskutere med (bruker)" Altså, har ikke noen link, men slike innlegg forteller bedre hva som får deg til å virke sterk på KG. Tvert imot, det er når du gir etter for fristelsen og bruker stygge ord tilbake at du virker svak. "Himara" ja men når folk sier stygge ting til meg må man si stygge ting tilbake. hvis de ikke hadde sagt stygge timg til meg hadde ikke jeg sagt stygge ting tilbake (:
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #63 Skrevet 12. desember 2011 jeg er enig i det du sier nå, men hvorfor sa du ikke bare det med engang? det å være redd for framtiden til sønnen din er ikke det samme som å ikke ønske at han ble født. men jeg syns forsatt det er idiotisk av deg om du ønsker det. Grunnen til at jeg ofte skulle ønske at han ikke hadde blitt født, er fordi jeg ikke vet hvor godt livet hans blir. Han kan ende opp såppass oppegående at han kan få jobb i en vernet bedrift, eller han kan ende opp på institusjon på en avdeling hvor de kun har sterke mannlige sykepleiere fordi han blir utragerende og farlig. Jeg tror nesten man må bli mamma til ett barn med downs selv før man innser hvor vanskelig det faktisk er, spesielt etter at Tangerudbakken kom på TV. Sønnen min vil kanskje aldri kunne skaffe seg en flott karriere, gifte seg, kjøpe sin egen bolig og få barn, men sitte der med en mental alder som ett småbarn i en alder av 60. Om han blir låst vekk, så synes jeg faktisk det hadde vært best for han om han hadde fått sluppet. Se for deg at du måtte bodd på en institusjon uten jevnaldrende hvor du ikke fikk frihet til å bestemme over deg selv i det hele tatt, det frister vel ikke? Det er kanskje idiotisk av meg, men det er ihvertfall sannheten. 4
Gjest Bond Skrevet 12. desember 2011 #64 Skrevet 12. desember 2011 Tråden ryddet gjentatte ganger for krenkelser og språkbruk og stenges Bond, mod
Fremhevede innlegg