Gjest D_flatmajor Skrevet 12. desember 2011 #21 Skrevet 12. desember 2011 Mange andre i denne tråden er ikke noe bedre enn TS, og jeg syns det er trist at dere bruker denne situasjonen til å være usaklige og jævlige. 3
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #22 Skrevet 12. desember 2011 Jeg synes det er morro at du glorifiserer foreldrene dine i en tråd om hvor flotte og omsorgsfulle de er, mens i en annen kommer du og sier at foreldrene dine slår deg. ja det går ann å værev begge deler (: de slår hvis de er kjempe sure men kjempe snille ellers. NÅ SIER JEG DET TILBAKE IKKE TENK SÅ SVART HVIT
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2011 #23 Skrevet 12. desember 2011 Lurer fælt på hvor vedkommende skulle dra der? Fem stjerner, altså fem bokstaver. Kan det være Asker? Omg, best svar. 2
Gjest anygirl Skrevet 12. desember 2011 #24 Skrevet 12. desember 2011 Hahaha, alltid like morsomt med små unger som ikke tåler realiteten. Det er greit å ha sine egne meninger, men noen ganger så må man jo følge reglene her, om du ikke klarer det så har du jo egentlig ingenting her inne å gjøre? Du går til person angrep fordi noen ikke er enige med deg, behersk deg selv jente! Det kan jeg kalle fjortis! Sånne som deg får meg lettere frustrert... 3
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2011 #25 Skrevet 12. desember 2011 ja det går ann å værev begge deler (: de slår hvis de er kjempe sure men kjempe snille ellers. NÅ SIER JEG DET TILBAKE IKKE TENK SÅ SVART HVIT Blæh. Følg nå dine egne råd før du slenger det i trynet på andre.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #26 Skrevet 12. desember 2011 ja det går ann å værev begge deler (: de slår hvis de er kjempe sure men kjempe snille ellers. NÅ SIER JEG DET TILBAKE IKKE TENK SÅ SVART HVIT De slår ett sykt barn ja... Håper barnevernet blir innblandet, det er faktisk ikke lov å slå, uansett hvor sure man er. 6
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #27 Skrevet 12. desember 2011 De slår ett sykt barn ja... Håper barnevernet blir innblandet, det er faktisk ikke lov å slå, uansett hvor sure man er. ja men nå er det som oftest meg de blir sint på da (:
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #28 Skrevet 12. desember 2011 ja men nå er det som oftest meg de blir sint på da (: De har ingen rett til å slå deg heller. Spør hvem som helst. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #29 Skrevet 12. desember 2011 ja men nå er det som oftest meg de blir sint på da (: Det er ikke så veldig rart, hvis du er like frekk hjemme som her. Men de skal ikke slå deg. 2
Gjest anygirl Skrevet 12. desember 2011 #30 Skrevet 12. desember 2011 ja men nå er det som oftest meg de blir sint på da (: Oppmerksomhetsyk? CHECK Søker trøst siden alle er imot deg? CHECK.... skjerp deg! 2
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #31 Skrevet 12. desember 2011 Oppmerksomhetsyk? CHECK Søker trøst siden alle er imot deg? CHECK.... skjerp deg! det er du som burde skjerpe deg, jeg sier bare som det er så det ikke blir misforståelse var ikke jeg som tok opp tema
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #32 Skrevet 12. desember 2011 Du TS, du burde absolutt tenke over hvordan du formulerer deg. det er ikke utenkelig at du blir kastet ut etter dette raserianfallet, og det kan hende du kan komme til å angre på det når du har roet deg ned og du ønsker å komme tilbake. Du har rett til å uttrykke meningene dine, men du har ikke rett til å uttrykke dem på en såpass uhøflig måte som du har gjort. Jeg har skjønt det slik at du har en søster som er funksjonshemmet? Jeg skjønner godt at du ikke synes det er hyggelig med slike diskusjoner, men du må holde tunga rett i munnen og velge dine ord med omhu når du kommer med motsvar. Du er åpenbart glad i familien din, det skal du være stolt over. 6
Aldrisur Skrevet 12. desember 2011 #33 Skrevet 12. desember 2011 Tror du trenger en klem jeg. Det er en tøff verden vi lever i og vanskelig å komme seg ut og vekk fra den. Her er en fra meg. Tenk positivt! 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #34 Skrevet 12. desember 2011 Tror du trenger en klem jeg. Det er en tøff verden vi lever i og vanskelig å komme seg ut og vekk fra den. Her er en fra meg. Tenk positivt! Beste innlegget i tråden! Koselig å se et så fint innlegg blant all gallen 3
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #35 Skrevet 12. desember 2011 Blæh. Følg nå dine egne råd før du slenger det i trynet på andre. hva i huleste mener du med det??
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #36 Skrevet 12. desember 2011 Du TS, du burde absolutt tenke over hvordan du formulerer deg. det er ikke utenkelig at du blir kastet ut etter dette raserianfallet, og det kan hende du kan komme til å angre på det når du har roet deg ned og du ønsker å komme tilbake. Du har rett til å uttrykke meningene dine, men du har ikke rett til å uttrykke dem på en såpass uhøflig måte som du har gjort. Jeg har skjønt det slik at du har en søster som er funksjonshemmet? Jeg skjønner godt at du ikke synes det er hyggelig med slike diskusjoner, men du må holde tunga rett i munnen og velge dine ord med omhu når du kommer med motsvar. Du er åpenbart glad i familien din, det skal du være stolt over. syns du jeg virkelig er værre enn alle de andre i tråden?? de har sagt masse dritt til meg men det bryr du deg sikkert ikke noe om
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #37 Skrevet 12. desember 2011 Tror du trenger en klem jeg. Det er en tøff verden vi lever i og vanskelig å komme seg ut og vekk fra den. Her er en fra meg. Tenk positivt! Takk (:
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2011 #38 Skrevet 12. desember 2011 hva i huleste mener du med det?? Hvis du ikke klarer å tenke deg frem til det har du bra rett i at du ikke har så mye å gjøre på dette forumet...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #39 Skrevet 12. desember 2011 syns du jeg virkelig er værre enn alle de andre i tråden?? de har sagt masse dritt til meg men det bryr du deg sikkert ikke noe om Ikke fortell meg hva jeg ikke bryr meg om; det vet du ingenting om. Du overtolker hva andre sier til deg samtidig som du ikke innser at det du selv sier er brudd på reglene. 3
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #40 Skrevet 12. desember 2011 Hvis du ikke klarer å tenke deg frem til det har du bra rett i at du ikke har så mye å gjøre på dette forumet... hvor er det jeg tenker svart hvit?? ikke si ting du ikke har kilde på
Fremhevede innlegg