Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Dette er et dritt forum iforhold til topp. her eier dere ikke demokrati, det er ren diktatur. bare fordi jeg er uenig med en moderator så får jeg advarsel, hva er det??? jeg skriver bare meningene mine. På topp kan man skrive meningene sine, så mye bedre der (:
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Da vet jeg i hvert fall at jeg ikke gidder å registrere meg på TOPP-forumet. 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Topp er vel ett forum for jenter under 15 år, så da vet vi ihvertfall hvor ung TS er (: 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Topp? Er ikke det for fjortiser? Hold deg der da! Helt fint det. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Takker så erbødigst for saksopplysning! :takker:
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Takker så erbødigst for saksopplysning! 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Hvis du syns det er bedre, så dra tilbake. Ingen hindrer deg. Kusina mi henger på topp-forumet. Hun er 13 år. Hvis du også er i den alderen så passer du vel også bedre inn der enn her! 2
Gjest D_flatmajor Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Det er ulike måter å si meningene sine på, og det er vel sakens kjerne. Hvis man presenterer meningene sine på en måte som ikke bryter med reglene, så er det positivt å si meningen sin. Man kan være rimelig frisk i retorikken uten at man blir moderert her inne. Å dra inn begrepet som diktatur og demokrati i dette tilfellet blir jo helt feil. Det er bra du har egne meninger og ikke lar noen fortelle deg hva du skal tro og mene. Men det er ikke synonymt med å kunne oppføre seg som man vil, verken i det virkelige liv eller på et forum. Syns det er feil å bruke alderen din/utviklingsnivået ditt mot deg, og meningene også, som flere har gjort her inne tidligere. Men nå, i dette tilfellet, syns jeg du er på viddene med beskyldningene dine. Hvis du lærer deg å kommunisere på en annen måte, så er jeg sikker på at du kunne hatt veldig mye å tilføre en debatt her inne. 4
Gjest SummerJudith Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Hvis du syns det er bedre, så dra tilbake. Ingen hindrer deg. Kusina mi henger på topp-forumet. Hun er 13 år. Hvis du også er i den alderen så passer du vel også bedre inn der enn her! Alt jeg gjør er galt, til og med å være på topp er galt (: få deg et liv
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har rapportert deg til moderator. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Alt jeg gjør er galt, til og med å være på topp er galt (: få deg et liv Er det noen som har sagt at det er galt å være på Topp? 1
Chord Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Topp? Som i bladet? Nå har ikke jeg vært på det forumet der (visste ikke engang at de hadde et forum), men alle har jo sin egen smak. Alle forum er forskjellig, med forskjellige mennesker. Hvis man foretrekker et annet forum enn KG, så er det jo ingen som tvinger noen til å verken lese eller skrive i dette forumet.
Gjest Raindrops Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 Helt i orden at du mener det, men jeg synes det er synd at du ikke føler deg velkommen her. Jeg tror nok at det handler en del om hvordan man uttrykker seg. Forum har også sine sosiale koder, og det er greit å tenke litt over hvordan man legger frem meningene sine, slik at man får en god debatt. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 Dette er et dritt forum iforhold til topp. her eier dere ikke demokrati, det er ren diktatur. bare fordi jeg er uenig med en moderator så får jeg advarsel, hva er det??? jeg skriver bare meningene mine. På topp kan man skrive meningene sine, så mye bedre der (: Hehe. Siden de endret forumplattform på topp.no har det så absolutt blitt diktatur :gjeiper: Du har ikke hengt der lenge tydeligvis. Men absolutt: flott forum. Mange voksne og reflekterte ungdommer der, men det holder seg på samme tid ungdomslig og koselig. Men du må huske at topp forumet har langt mindre brukere enn KG, da føler moderator mindre behov for å passe mye på. Her må det være litt strengt for å holde orden, pluss at på KG blir mer sensitive og voksne temaer tatt opp. Og btw, dette er et voksenforum, da forventes det at meninger blir fremstilt på en viss måte
Gjest Applecore Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 All denne underholdningen går utover skolearbeidet mitt 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #19 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg synes det er morro at du glorifiserer foreldrene dine i en tråd om hvor flotte og omsorgsfulle de er, mens i en annen kommer du og sier at foreldrene dine slår deg. Endret 12. desember 2011 av Bond 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #20 Skrevet 12. desember 2011 All denne underholdningen går utover skolearbeidet mitt Mitt også
Fremhevede innlegg