Gå til innhold

Vil gjerne høre fra noe fra andre her....


Gjest A87

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vært borti og være veldig forelsket i en mann, som det ikke går så bra med? forså og få snudd dette til noe positivt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"som det ikke går så bra med" ?

Mener du at han ikke har det bra, eller mener du at det ikke går så bra med dere, som ett par? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli sammen med en mann for å "fikse ham" i det håp at han skal elske deg over alt på jord. Bli sammen med ham pga hvem han er som person, ingen annen grunn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"som det ikke går så bra med" ?

Mener du at han ikke har det bra, eller mener du at det ikke går så bra med dere, som ett par? :sjenert:

[/

Det går ikke så bra med oss:) er det jeg mener,....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er ikke alltid så lett sånt :tristbla: Er det noe som har hendt, eller er det berre blitt sånn ?

Har ei veninne som var sammen med en, som hun elska virkelig. Han utnytta henne, og da de ble slutt, så forsatte han å ta kontakt. enda det var han som slo opp for han ikke hadde følelser osv. Det tok veldig lang tid før hu kom over han, og hu ble veldi såra, så lurt å tenke seg godt om før det blir for mye følelser, siden du allerede elsker han.

Håper du finner en løsning. Hva tenker du om han og fremtiden da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Er ikke alltid så lett sånt :tristbla: Er det noe som har hendt, eller er det berre blitt sånn ?

Har ei veninne som var sammen med en, som hun elska virkelig. Han utnytta henne, og da de ble slutt, så forsatte han å ta kontakt. enda det var han som slo opp for han ikke hadde følelser osv. Det tok veldig lang tid før hu kom over han, og hu ble veldi såra, så lurt å tenke seg godt om før det blir for mye følelser, siden du allerede elsker han.

Håper du finner en løsning. Hva tenker du om han og fremtiden da? :)

Huff, jeg vet ikke hva jeg tenker om fremtiden!! men det er litt min skyld at det er blitt sånn, men eneste jeg vil er og reparere det!! Men vet ikke hvordan?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig sårende, vanskelig og ha alle slags tanker i hode, når en ikke hvet hva en skal gjøre

Tror du det hjelper å prate med han, om problemet som har oppstått? Det hjalp i vertfall meg, for 3 årsiden når vi hadde ett problem, og det ikke gikk så bra en stund, for vi ikke hadde prata sammen om ting. Etter det, har vi vært åpne og alt er helt bra! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig sårende, vanskelig og ha alle slags tanker i hode, når en ikke hvet hva en skal gjøre

Tror du det hjelper å prate med han, om problemet som har oppstått? Det hjalp i vertfall meg, for 3 årsiden når vi hadde ett problem, og det ikke gikk så bra en stund, for vi ikke hadde prata sammen om ting. Etter det, har vi vært åpne og alt er helt bra! :rodmer:

Hvor lenge gikk det dårlig med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Trur det var ca 1 mnd.. Da hadde vi 2 uker, der vi ikke prata sammen, og var slutt.. Så begynte vi å prate litt, for vi skulle på en ferie sammen som vi hadde bestilt for lenge siden og kosta mye penger. dette var i tilegg med hans familie. Så vi begynte å prate litt, så ble de ganske mye følelser dagen før vi skulle reise, vi var sure og usikkre. På turen så ble vi sammen i gjenn. fikk prata ordentelig ut, og det var GODT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...