Gå til innhold

Tjen Folket kaller 16 åring hore og ber henne henge seg ?


sebastianen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://skaarderud.blogspot.com/2011/12/tjen-folket-kaller-16-aring-hore-og-ber.html

Litt av et miljø i ytterste venste gruppene her i landet . Vel visste jeg at Tjen Folket var en haug med tullinger . Men jeg visste ikke at de sank så dypt .

Hvem bryr se om Tjen Folket? Vet du hva en på fritidsklubben sa i går eller? "Gå å runk, din feite jævel". Ca like viktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr se om Tjen Folket? Vet du hva en på fritidsklubben sa i går eller? "Gå å runk, din feite jævel". Ca like viktig.

Dette er faktisk en politisk organisasjon. Altså en del av vårt demokratiske system. Og det har noe å si hvordan man behandler folk .

Jeg frekventerer ikke fritidsklubber, jeg opplever heller ikke denne typen språkbruk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette speiler ett folkeproblem, som kalles mangel på folkeskikk. Dette er en skikkelig mangelsykdom i Norge, og dessverre ikke bare blant ytterliggående folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Dette er faktisk en politisk organisasjon. Altså en del av vårt demokratiske system. Og det har noe å si hvordan man behandler folk .

Jeg frekventerer ikke fritidsklubber, jeg opplever heller ikke denne typen språkbruk.

Det er godt mulig de er en del av vårt politiske system, men jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om de før, så spesielt representative for folket (eller venstrefløyen) er de neppe.

At de gjør noe slikt mot en ung jente viser jo akkurat hvor seriøst jeg har tenkt å ta de, her følger jeg prinsippet "høres ut som en idiot, ter seg som en idiot, ergo er de idioter"!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt mulig de er en del av vårt politiske system, men jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om de før, så spesielt representative for folket (eller venstrefløyen) er de neppe.

At de gjør noe slikt mot en ung jente viser jo akkurat hvor seriøst jeg har tenkt å ta de, her følger jeg prinsippet "høres ut som en idiot, ter seg som en idiot, ergo er de idioter"!

At du ikke har hørt om dem sier vel ikke noe om noe som helst, annet enn at du ikke følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du må gjerne komme med saker der Tjen Folket har vist seg fram som en viktig del av norsk politikk.

Var ikke mye å finne om dem i et raskt googlesøk, annet enn at noen har blitt eskludert fra rødt eller er knyttet til medlemsjukset i SOSrasisme! Så med mindre de har faktiske politiske saker, som de klarer å få tatt opp, så regner jeg dem ikke som viktige nok til at jeg skulle ha hørt om dem nei.

Og jeg tror nok at jeg (skremmende nok kanskje) er over middels oppdatert på norsk politikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste blogginnlegget til jenta, og det var ikke måte på hvor mange dårlige hersketeknikker det var i kommentarfeltet under av TFere, som å konsekvent kalle henne et forvirret pikebarn ol. Argumentasjonen er dessuten helt på trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TF er særinger som ikke passer inn i samfunnet men føler for å påtvinge andre sitt syn. I trondheim er de ett helvette uten like, forsøpler byen med en plakat på hvert eneste gatehjørne satt opp kl. 3 om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TF er særinger som ikke passer inn i samfunnet men føler for å påtvinge andre sitt syn. I trondheim er de ett helvette uten like, forsøpler byen med en plakat på hvert eneste gatehjørne satt opp kl. 3 om natta.

Pussig. Jeg bor i Trondheim og har aldri sett på dem som det store problemet i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://skaarderud.blogspot.com/2011/12/tjen-folket-kaller-16-aring-hore-og-ber.html

Litt av et miljø i ytterste venste gruppene her i landet . Vel visste jeg at Tjen Folket var en haug med tullinger . Men jeg visste ikke at de sank så dypt .

Oh God the irony... En fra høyre siden kritiserer venstre siden...Så fort de glemmer

uansett Tjen Folket er bare tullinger. Og om du tror at høyresiden i landet er bedre en venstresiden så tro om igjen

Det er like mange idioter og tullinger blant høyresiden som venstresiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du egentlig dette er hva Tjen Folket mener? Det er én person- ikke selve organisasjonen..

Talsperson .

Hva tjen folket mener vet jeg, deres hovedsak er vanligvis ikke at jentunger skal gå å henge seg . men det er eksempel på hvordan de disiplinerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...