Gå til innhold

Utenlandske menn har så dårlig holdning overfor norske kvinner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke gå i fred i sentrum uten at en mann fra midtøsten eller afrika skal si noe til meg på et språk jeg ikke forstår...

Er lei av at de ser på oss norske kvinner som noe verdiløst ...

Er lei av måten de ser på meg, og blikket deres.

Jeg går ikke utfordrende kledd. Jeg går normalt kledd. Jeg har sunne interesser og studerer og får noe ut av livet.

Jeg er ingen hore selv om jeg ikke går i hijab eller burka, eller at jeg ikke er muslim...

Holder meg på vestkanten, der er det bedre å være. Med en gang jeg kommer til Oslo s, så kommer den dårlige holdningen.

Irriterer meg når disse guttene fra midtøsten skal si ting til oss norske jenter, også ler de. Dumme teite kommentarer, også roper de ting etter oss.

Er det en utenlandsk jente, så sier de ingenting, for de har de respekt for, selv om hun ikke måtte gå i hijab...

Norske gutter ville aldri oppført seg sånn!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, norske gutter ville ikke oppført seg sånn overfor utenlandske jenter. Norske gutter har mer respekt for kvinner, noe ikke utenlandske menn har - ala de som kommer fra midtøsten og deler av afrika.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg synes dere damer er sure og pripne uansett jeg altså. Når jeg bare tar en kort sjekk om dere har silikonpupper så får jeg jo bare klask i trynet med en gang? ... er jo helt på trynet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke gå i fred i sentrum uten at en mann fra midtøsten eller afrika skal si noe til meg på et språk jeg ikke forstår...

Er lei av at de ser på oss norske kvinner som noe verdiløst ...

Er lei av måten de ser på meg, og blikket deres.

Jeg går ikke utfordrende kledd. Jeg går normalt kledd. Jeg har sunne interesser og studerer og får noe ut av livet.

Jeg er ingen hore selv om jeg ikke går i hijab eller burka, eller at jeg ikke er muslim...

Holder meg på vestkanten, der er det bedre å være. Med en gang jeg kommer til Oslo s, så kommer den dårlige holdningen.

Irriterer meg når disse guttene fra midtøsten skal si ting til oss norske jenter, også ler de. Dumme teite kommentarer, også roper de ting etter oss.

Er det en utenlandsk jente, så sier de ingenting, for de har de respekt for, selv om hun ikke måtte gå i hijab...

Norske gutter ville aldri oppført seg sånn!

Enig! Hadde samme problemet som deg, og det er selvfølgelig bare å slutte å bevege seg nede ved Jernbanetorget og Grønland. Rett og slett ubehagelig er det å traske der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er et spørsmål om elendige holdninger og bedriten kultur mer enn et spørsmål om religion. Det er provoserende at man skal bli kalt rasist for å påpeke hva svært mange norske kvinner opplever av trakasering fra disse møkkafolka.

Får jeg noensinne en datter skal jeg sørge for at hun havner på en skole med svært få utlendinger, evt flytte ut av Oslo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke gå i fred i sentrum uten at en mann fra midtøsten eller afrika skal si noe til meg på et språk jeg ikke forstår...

Er lei av at de ser på oss norske kvinner som noe verdiløst ...

Er lei av måten de ser på meg, og blikket deres.

Pepperspray? Med farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperspray? Med farge?

Ja, bruk det!!! :ler:

Det er ikke lovlig i norge å bruke, så bruker du det gjør du deg selv til kriminell.

Det er heller ikke lovlig i norge å angripe noen for å snakke til deg eller se på deg, så uansett hvordan du vrir på det, så er det altså du som er kriminell.

Utover det, "alle utenlandske menn" stirrer ikke på dere jenter, sorry å si det, men så spesielle er dere altså ikke.

Når dere kler dere for å se flotte ut, dere sminker dere for å se flottest mulig ut, bruker en time på badet for å få håret til å være vakrest mulig, UNDRER dere dere over at da noen ser på dere og synes dere er vakre?

Og du ts sier du ikke skjønner hva de sier, hvordan vet du da at de ikke sier "hei vakre, du ser skjønn ut!"

Og dersom de sier det, er det ikke akkurat det du har stått på badet og forsøkt å få til?

-.... Bare ikke for dem.. er det ikke sånn?

Dere prøver å se flotte ut, og hadde en nordmann snudd seg, smilt og sagt "hei, du var vakker" så hadde det vært glimrende, mens dersom en utlending gjør det, så er han ute etter å være ekkel?

Dere pynter dere og vil ha oppmerksomhet, men når dere får det fra menn dere ikke liker, så er det de som er ekle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan godt være ... men jeg liker ikke den holdningen de har. Jeg blir såret...

Kanskje det ikke bare gjelder muslimske menn, men det er de jeg har opplevd mest av.

Men menn generelt, som ikke er vestlig, har en dårlig holdning til oss kvinner...

Eller hvis de er italienske. Særlig sicilianere og folk fra sør-Italia. Helt forferdelig. Der kan man heller ikke gå alene som kvinne, uten at man er et instant sjekkeobjekt.

Det finnes et ganske berømt bilde som heter "American girl in Italy", som demonstrerer det ganske bra. Nå er det riktignok tatt på 50-tallet en gang, men det er ikke mye bedre nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er feil at norske gutter ikke ser,på jenter negativ jeg er muslim selv og har blitt mobbet flest av norske gutter på skolen :trist: ........... helt sant, kors på halsen som dere sier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...