Gå til innhold

Hvordan få han til å la meg være i fred?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh jeg blir gal snart. En kompis av en venninne av meg er VELDIG intressert, men det er ikke jeg. Han er ikke min type i det hele tatt, også er han et år yngre enn meg. Han er så masete og innpåsliten. Han sender meg 100 meldinger hver dag og ringer meg konstant altså. :daane:

I går på byen bumper jeg tilfeldig inn i han og han følger etter meg overalt! Han tafser på meg og maser om at jeg bli med han hjem. Eh nei takk. Etter en god stund fikk jeg endelig ristet han av meg og stakk på nach. Bare i dag har jeg 11 ubesvarte anrop fra han. Jeg gidder ikke å ta tlf. Leave me alone!! :rope:

Jeg har ikke sagt det direkte at jeg ikke er intressert, men skulle jo tro han kunne ta et hint da?! Jeg tar ikke tlf, svarer ikke på meld, jeg er veldig avvisende på byen, Jeg kontakter han aldri osv. Selv om han er døds irriterende, så liker jeg ikke å være den som skal dumpe folk. Jeg hater å være den som sier, nei dette går ikke. Høres kanskje teit ut, men på det området er jeg veldig soft.

Kan noen hjelpe meg med hva jeg kan si til han? Jeg vil bare at han skal fucke off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det rett ut: "Jeg er ikke interessert i deg". That should get him off your back. :)

Det kan hende at han ikke tar et nei som et svar? Eller at han liker utfordringen i å forvandle "nei" til et "ja"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei!

Ånei? Hva mener du med det? Han er ALT for ung for meg. Jeg liker eldre gutter. jeg er 22.

Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Du må bare si det rett ut, ellers kommer han hvert fall ikke til å la deg være. Har vært borti slike gutter før og du må bare si det som det er. At du ikke er intressert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRLIG TALT!! du lurer på hvordan du skal bli kvitt han når du ikke har sagt at du ikke er interessert??????

er det flere enn meg som rister på hodet??? herregud!!!!

si klart fra, det er faktisk ikke verre, og hvis du er 22 år så vet du det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRLIG TALT!! du lurer på hvordan du skal bli kvitt han når du ikke har sagt at du ikke er interessert??????

er det flere enn meg som rister på hodet??? herregud!!!!

si klart fra, det er faktisk ikke verre, og hvis du er 22 år så vet du det!

Han burde vel ha tatt et hint når ts tydelig ikke viser noe som helst interesse for fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo flytte?

Jeg hadde tenkt å foreslå plastisk kirurgi og løsbart, men forslaget ditt var mye bedre. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å flytte er helt uaktuelt pga jeg har en datter på 3 år som jeg vil skal bo her med familien sin og han kommer nok fortsatt til å ringe og mase selv om jeg hadde flyttet til London :fnise:

Jeg får vel bare si at jeg ikke er intressert. Håper det er nok til at han la meg være i fred. Men noen gutter vil jo aldri gi seg.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fortell oss hvordan han tar det. Har samme problemet som du har TS, klarer ikke å avvise disse guttene og de har ikke nok sosiale antenner til å ta et hint. Irriterende til tider. Burde jo forstå at du ikke er interessert siden du ikke svarer på meldingene hans, ikke ringer tilbake og tar aldri kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh jeg blir gal snart. En kompis av en venninne av meg er VELDIG intressert, men det er ikke jeg. Han er ikke min type i det hele tatt, også er han et år yngre enn meg. Han er så masete og innpåsliten. Han sender meg 100 meldinger hver dag og ringer meg konstant altså. :daane:

I går på byen bumper jeg tilfeldig inn i han og han følger etter meg overalt! Han tafser på meg og maser om at jeg bli med han hjem. Eh nei takk. Etter en god stund fikk jeg endelig ristet han av meg og stakk på nach. Bare i dag har jeg 11 ubesvarte anrop fra han. Jeg gidder ikke å ta tlf. Leave me alone!! :rope:

Jeg har ikke sagt det direkte at jeg ikke er intressert, men skulle jo tro han kunne ta et hint da?! Jeg tar ikke tlf, svarer ikke på meld, jeg er veldig avvisende på byen, Jeg kontakter han aldri osv. Selv om han er døds irriterende, så liker jeg ikke å være den som skal dumpe folk. Jeg hater å være den som sier, nei dette går ikke. Høres kanskje teit ut, men på det området er jeg veldig soft.

Kan noen hjelpe meg med hva jeg kan si til han? Jeg vil bare at han skal fucke off.

Hvis du ikke tør å sende en melding å si du ikke er interessert får du bare holde ut! Du fortjener ingen sympati når løsningen på "problemet" er så ufattelig enkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er noe mellom dere da er det jo heller ingen dumping her? Tror du virkelig at det er noe bedre å oppføre seg som om noen ikke eksisterer? Hvis du er "soft" som du selv sier, da burde du kanskje heller forkorte lidelsene til herremannen som åpenbart tolker din oppførsel som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tafser på meg og maser om at jeg bli med han hjem. Eh nei takk. Etter en god stund fikk jeg endelig ristet han av meg ...

Du lar ham tafse på deg og lar ham mase om å bli med ham hjem, også tar det en god stund før du klarer å "riste ham av deg"?

Hadde en jeg har avvist utallige ganger TAFSET på meg og mast om at jeg skulle bli med ham hjem, hadde jeg ved tafsingen slått vekk hendene hans, snudd meg til ham og spurt veldig tydelig "hvilken del av mine avvisninger er det du IKKE forstår?"

Etter fulgt av ett like klart og tydelig: "JEG ER IKKE INTERESSERT, HOLD HENDA DINE UNNA MEG!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...