Gå til innhold

Panikkannfall?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til lege i morgen, men aner ikke helt hva jeg skal si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til lege i morgen, men aner ikke helt hva jeg skal si..

Du forteller det du har fortalt her. :)

Bra at du har kontaktet legen da, det er et steg i riktig retning!

Skrevet

Klarte ikke helt det da, men fikk noen tabletter (zipralex) så håper de hjelper meg litt...

de har ringt for legevakten også, mente på at jeg hadde en forgiftning.. husker ikke hva hun sa, men metorisk? kan kanskje ikke stemme (prøvde å google) kanskje du vet? .. startet på m iallefall..

Skrevet

Jeg har hatt sosial angst i mange år, men har aldri fått annfall. Jeg var ute (natt) igår, og drakk endel, og en kaffe. Legevakten snakket noe med at dette kan ha forårsaket annfallet? blandingen.

Har aldri fått det slik før.

Plutselig så klarte jeg ikke å puste, og hyperventilerte bare i mange timer. Det var helt jævelig. Etterhvert begynte jeg skjelve i hele kroppen, jeg fikk problemer med å gå, og møttes støttes/settes i rullestol, og hjelpes opp i sengen. Og jeg frøys som faen, føltes ut som jeg skulle besvime når jeg gikk bortere så måtte ha støtte/sette meg ned.. klarer ikke helt å beskrive hva som skjedde.. :S

Tror dere dette er noe som kommer til å skje igjen og at jeg faktisk har utviklet panikkangst? .. TROR det har skjedd EN gang før for mange år siden, men ikke som denne gangen!

Jeg ble jo kontaktet av mange sykepleiere/leger som passet på meg, og ambulant team som kom å snakket med meg.. var helt nede, og ville bare en ting: bort.... så hun sendte meg videre til legen, klarte ikke å si noe til han, bare gråt, skalv og pustet tungt. Tilslutt ga han opp og bare sendte meg hjem... hyggelig?

Når jeg kom ut måtte jeg bare sette meg, for jeg klarte fortsatt ikke gå, pustet enda mer og skalv... :(

Tilslutt greide jeg endelig dra hjem,. (rundt 12 idag tidlig, slapp vel ut fra legevakta 10-11) ..

Nå skjelver jeg bare litt og fryyyser. Men plutselig er jeg jo varm og..

Husker ikke sist jeg følte meg så fær.. hva er det som skjer??? :´(

jeg er 21 btw!

Høres ut som panikkangstanfall ja. Hatt det selv èn gang, på akkurat samme måten.

Ikke koselig.

Håper du har noen å snakke med, psykolog feks. Kan hjelpe mot framtidige anfall :):klemmer:

Skrevet

Fikk som sagt beskjed fra legevakt om at det var en forgitfning som skjedde når jeg var såpass full..

MEN det skjedde jo igjen når jeg skulle dra (og var jo edru) så det kan jo ikke bare ha vært det?

Snakket med de på tlf istad, burde ha hørt om det, men tør seff ikke ringe opp igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...