Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #341 Del Skrevet 27. desember 2011 Moi? *gjemmeseg* Ok mine favoritter sålangt : -Vampen -Purple Haze -Belle Guness (ekstra artig når man kjenner historien og kan fleipe litt rundt det) -Katten -AnitaB -maneater -Anonym Bruker -Anonym Bruker -Anonym Bruker -Anonym Bruker -Anonym Bruker -Anonym Bruker sikkert flere, men mente aldri å glemme noen.. Må spare noen til neste runde også Og jo... Har fortsatt morrabrød, så jeg får nevne loffen også Hmff, her nevner jeg deg spesielt, også har du meg på andreplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #342 Del Skrevet 27. desember 2011 Hmff, her nevner jeg deg spesielt, også har du meg på andreplass! Vampen bestakk meg med sjokoladepudding :gjeiper: Forøvrig delt førsteplass på hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 27. desember 2011 #343 Del Skrevet 27. desember 2011 Også har han juleferie og henger nok på nettet mye mer enn det som er vanlig Men takk Håper du forstetter å være aktiv etter juleferien og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. desember 2011 #344 Del Skrevet 27. desember 2011 Jens von Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #345 Del Skrevet 27. desember 2011 Vampen bestakk meg med sjokoladepudding :gjeiper: Forøvrig delt førsteplass på hele gjengen Her flørter Belle Gunnes vilt og uhemmet med deg, også velger du Vampen, som jo er opptatt med husaraberen sin. Dårlig prioritering, synes jeg Selv holder jeg meg for god til bestikkelser, men takker hjerteligst for at jeg klarte å sutre meg til en delt førsteplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #346 Del Skrevet 27. desember 2011 Her flørter Belle Gunnes vilt og uhemmet med deg... Hu har en tendens til å klaske kjøttkverner i bakhuet på menn om hun ikke får det som hun vil... Plusser på med BamseB & Bandit, artige skruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #347 Del Skrevet 27. desember 2011 Håper du forstetter å være aktiv etter juleferien og da Artig gjeng her inne, så slett ikke umulig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 27. desember 2011 #348 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har fått skikkelig sansen for Flair Tusen takk, Purple! Jeg liker deg også, du har humoristisk sans på en sånn lun måte Og så liker jeg Sebastianen, han er rå. Bandit, godslig og litt rampete. Mortem, som sniker seg imellom, herlig figur (!) MorAase, som jeg aldri klarer å bestemme kjønnet på. Yme, som enten later som han er snill, eller gjør så godt han kan for å late som ikke han er snill. Og så får man alltid lyst til å klemme ham, sånn er det bare... Pantertanter, som plutselig er der, omtrent som... en panter. Kalkunkrøll, som har laaaang ferie eller bare ikke tid til oss mer Gjesten, og det vet jeg ikke hvorfor en gang, bare liker deg. BamseB, som jeg innbiller meg er like glad i skogen som jeg Ja, og så Katten, han er en hardhaus Cosette, makkapakka, Leon + mange fler, men må stikke - I'll be back! Og brøt jeg noen regler nå så får dere tilgi meg - har ikke lest så mange andre sånne tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #349 Del Skrevet 27. desember 2011 Hu har en tendens til å klaske kjøttkverner i bakhuet på menn om hun ikke får det som hun vil... Er ikke det hennes beryktede navnesøster? *leker Kirsten Giftekniv på harde livet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #350 Del Skrevet 27. desember 2011 Og takk til Flair for gode ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #351 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Er ikke det hennes beryktede navnesøster? Kanskje... Teknisk sett fant de henne aldri etter den brannen, så jeg tar ikke sjansen Men en smule beroligende er det at jeg ikke ser antydning til nevneverdig Selbu-dialekt *leker Kirsten Giftekniv på harde livet* Forøvrig klarer jeg fint å skremme kvinnfolka sjæl Endret 27. desember 2011 av Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 27. desember 2011 #352 Del Skrevet 27. desember 2011 QueenPenelope. Fornuftig dame med litt sprett i kommentarene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #353 Del Skrevet 27. desember 2011 Kanskje... Teknisk sett fant de henne aldri etter den brannen, så jeg tar ikke sjansen Men en smule beroligende er det at jeg ikke ser antydning til nevneverdig Selbu-dialekt Forøvrig klarer jeg fint å skremme kvinnfolka sjæl Døhh, noen sjanser må en bare ta her i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #354 Del Skrevet 27. desember 2011 Døhh, noen sjanser må en bare ta her i livet Jaja jeg lover å flørte vilt & uhemmet om hun dukker opp på privaten min Samt at du blir den første vi ringer når vi trenger barnevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 27. desember 2011 #355 Del Skrevet 27. desember 2011 Hu har en tendens til å klaske kjøttkverner i bakhuet på menn om hun ikke får det som hun vil... Plusser på med BamseB & Bandit, artige skruer Du bør absolutt bli nevnt selv, von Bustenskjold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 27. desember 2011 #356 Del Skrevet 27. desember 2011 Bandit, godslig og litt rampete. Takk for den! Du er en artig skrue! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #357 Del Skrevet 27. desember 2011 Du bør absolutt bli nevnt selv, von Bustenskjold. Flørten Få på deg speedoen igjen nå, og pell deg tilbake inn på privaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. desember 2011 #358 Del Skrevet 27. desember 2011 Nå var det veldig mye flørting her! Ser dere ikke meg da, uten truse og all ting...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 27. desember 2011 #359 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg er, som de fleste vet, fan av Giacomo_P. Ellers på lista finner vi Bandit, Leon, Blondie65, Purple Haze, og sannsynligvis mange, mange fler.Er forferdelig dårlig på å huske navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 27. desember 2011 #360 Del Skrevet 27. desember 2011 Flørten Få på deg speedoen igjen nå, og pell deg tilbake inn på privaten Du liker meg best slik naturen skapte meg, bare innrøm det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå