Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #301 Del Skrevet 23. desember 2011 Ao mai gådd! det er godt mulig du har det serru...hun har nemlig bytta nick.. jeg kjenner igjen den snasene avataren hva kalte du deg for litt siden igjen kløftfrid? Husker ikke avataren en gang, sorry mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 23. desember 2011 #302 Del Skrevet 23. desember 2011 En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. desember 2011 #303 Del Skrevet 23. desember 2011 En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den Jeg har fått brukt den på et innlegg her. Husker ikke hva den het, men var om brukere man ikke likte hvertfall. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. desember 2011 #304 Del Skrevet 23. desember 2011 En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den Haha jeg leser akkurat det jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 23. desember 2011 #305 Del Skrevet 23. desember 2011 En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den Lag en tråd selv da Nå ble jeg grådig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 23. desember 2011 #306 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) *snipp* Slowpoke, *snipp* Så koselig Vil ønske alle nevnte, unevnte, fjasete, saklige, snille, kranglete, morsome og søte brukerene en riktig god jul Endret 23. desember 2011 av Slowpoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. desember 2011 #307 Del Skrevet 23. desember 2011 Så koselig Vil ønske alle nevnte, unevnte, fjasete, saklige, snile, kranglete, morsome og søte brukerene en riktig god jul God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. desember 2011 #308 Del Skrevet 23. desember 2011 En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den Jeg leser det jeg også. Det var jo en tråd her om brukere man ikke likte, men den ble slettet, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 23. desember 2011 #309 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg ønsker alle nevnte, unevnte, synlige, usynlige, saklige, usaklige, kalde, varme en riktig god jul! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 23. desember 2011 #310 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er Best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 23. desember 2011 #311 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er Best! Bra det ironi-flagget kom opp på slutten der, hvis ikke måtte du nok tatt opp kampen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 24. desember 2011 #312 Del Skrevet 24. desember 2011 Husker ikke avataren en gang, sorry mac. Nå er jo du ganske fersk i KG-gamet da, man legger nok ikke merke til alle brukerne på under én måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #313 Del Skrevet 24. desember 2011 Nå er jo du ganske fersk i KG-gamet da, man legger nok ikke merke til alle brukerne på under én måned. Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 24. desember 2011 #314 Del Skrevet 24. desember 2011 Nå er jo du ganske fersk i KG-gamet da, man legger nok ikke merke til alle brukerne på under én måned. Han har sikkert et script som gjør at han på 3 sekunder kan se alle brukere og se hva de noensinne har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #315 Del Skrevet 24. desember 2011 Han har sikkert et script som gjør at han på 3 sekunder kan se alle brukere og se hva de noensinne har skrevet Du tenker du på RRS? Nei, såpass stalker er jeg ikke, enda. :gjeiper: Har god hukommelse, er ikke så gammel som deg Mr.Omg jeg husker ting mer enn 12t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2011 #316 Del Skrevet 24. desember 2011 Du har sikkert blitt nevnt mange ganger, men Katten, deg har jeg virkelig sansen for. Du har en herlig, fandenivolsk humor! Jeg ler skikkelig godt og høyt av deg rett som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 24. desember 2011 #317 Del Skrevet 24. desember 2011 Explosive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. desember 2011 #318 Del Skrevet 24. desember 2011 Du har sikkert blitt nevnt mange ganger, men Katten, deg har jeg virkelig sansen for. Du har en herlig, fandenivolsk humor! Jeg ler skikkelig godt og høyt av deg rett som det er. Hey, jeg er en av dem som alltid blir nevnt: du har ikke lov til å nevne meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2011 #319 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg digger å gjøre ting som ikke er lov, spesielt på 1. juledag. Og direkte kriminelt er det jo ikke da pusekatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 24. desember 2011 #320 Del Skrevet 24. desember 2011 Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere. ååhhh der ble jeg og nevnt. Takk, også blir jeg selvsagt nysgjerrig på hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå