Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. :trist:

Da får du henge med i Cata sin lille klubb der vi liker deg ihvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror John Hinckley sa dette til Jodie Foster... :gjeiper:

Jasså, men hun ignorerte han, jeg er jo ikke lenger ignorert, faren over! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. :trist:

Men brukernavnet ditt er jo umulig å huske.. Jeg kjenner deg igjen, men jeg kunne aldri gjengitt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Men brukernavnet ditt er jo umulig å huske.. Jeg kjenner deg igjen, men jeg kunne aldri gjengitt det.

Er det mulig å endre på brukernavn, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Swarovski

Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker :)

Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv...

Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt :)

Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg!

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Jeg nevnte deg jo. Teller ikke jeg som en av KG medlemmene? :tristbla::sukk:

Riktignok ble du nevnt sammen med praktisk talt alle mannfolka jeg kom på, men med tanke på hvor mange jeg har glemt, så burde du da være fornøyd :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Appifany*, alltid positiv, ihvertfall det jeg har sett :)

Og *Bumblebee* :)

:strix:

Jeg ble nevnt! Og jeg er positiv :jepp::strix:

Nå ble jeg glad :)

Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker :)

Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv...

Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt :)

Så koselig at jeg og er på den lange lista ;):hoppe:

Jeg har lagt merke til d_flatmajor, skriver innlegg som om jeg skulle skrevet de selv, bare mye mye bedre :fnise:

Og Rumle, for at hun alltid er så kooselig!

Har glemt ca. 1000, men jeg er ganske trøtt nå (insjill :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har glemt Røyskatt. Det var skrekkelig pinlig....

Og Thessie og Rusken og Maria Marihøne.

Det er helt sikkert flere jeg har glemt.

edit: ....Pantertante f. eks.....

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, :) Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...