Gjest HunterLady Skrevet 24. oktober 2012 #1881 Del Skrevet 24. oktober 2012 njaaa.....jeg som liker Hunter så godt.... jaja... Life goes on Det er alltids noen som blir glemt.. Selvsagt skulle du også på lista! Er nok mest sannsynlig at jeg glemte deg fordi du ikke er like aktiv som de andre jeg nevnte. *Slenger deg på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. oktober 2012 #1882 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er så happy for tiden at jeg liker stort sett alle. - Arabella - Envy - NozMonster - Yme - Flair - Darthoven - Kråkefjas - Aldrisur - Purplehaze - Maya76 - Auroressa - Bandit - Gorgonzola - Waco - Flanør - Genesis (er du fortsatt her?) - Pene sko - Fashionistaen - Dreamdrops - Bustemartepinn - "Gjest" - Tonje! - Harlekin - Capricorn - Raindrops - BM2 - Sakone - Gunfreak - ThePreacher - Giacomo - Anon - Karpuzi - Lutetium72 (?) - WW - Aphrodite - Obelix - Hikken - Kosemose Ja, var ikke dette alle? Aww, Hunter! Tror jeg har nevnt deg før, men liker deg ikke noe mindre, så nevner deg igjen Sammen med.. eh.. sikkert en hel del andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. oktober 2012 #1883 Del Skrevet 24. oktober 2012 Aww, Hunter! Tror jeg har nevnt deg før, men liker deg ikke noe mindre, så nevner deg igjen Sammen med.. eh.. sikkert en hel del andre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. oktober 2012 #1884 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sist jeg posta en liste var jeg ganske ny her. Blitt kjent med flere så her kommer en liste til HunterLady Evilposelos tøfeldyret envy mrsTula Gressløk Vampen Katten. rofl bettyboop loren skreppamedleppa loverdose sloch Det er de jeg kommer på nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 24. oktober 2012 #1885 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sist jeg posta en liste var jeg ganske ny her. Blitt kjent med flere så her kommer en liste til HunterLady Evilposelos tøfeldyret envy mrsTula Gressløk Vampen Katten. rofl bettyboop loren skreppamedleppa loverdose sloch Det er de jeg kommer på nå Aww. (jeg har ikke smilyer). Jeg liker deg også, Gunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. oktober 2012 #1886 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sist jeg posta en liste var jeg ganske ny her. Blitt kjent med flere så her kommer en liste til HunterLady Evilposelos tøfeldyret envy mrsTula Gressløk Vampen Katten. rofl bettyboop loren skreppamedleppa loverdose sloch Det er de jeg kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 24. oktober 2012 #1887 Del Skrevet 24. oktober 2012 Aww. (jeg har ikke smilyer). Jeg liker deg også, Gunn! Jeg også! Og deg gressløk og alle andre hyggelige fjasere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 24. oktober 2012 #1888 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er så happy for tiden at jeg liker stort sett alle. - Arabella - Envy - NozMonster - Yme - Flair - Darthoven - Kråkefjas - Aldrisur - Purplehaze - Maya76 - Auroressa - Bandit - Gorgonzola - Waco - Flanør - Genesis (er du fortsatt her?) - Pene sko - Fashionistaen - Dreamdrops - Bustemartepinn - "Gjest" - Tonje! - Harlekin - Capricorn - Raindrops - BM2 - Sakone - Gunfreak - ThePreacher - Giacomo - Anon - Karpuzi - Lutetium72 (?) - WW - Aphrodite - Obelix - Hikken - Kosemose Ja, var ikke dette alle? Whaaaat. Liker du meg? Jeg som trodde jeg fløy under radaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 25. oktober 2012 #1889 Del Skrevet 25. oktober 2012 mmmmhmm, for det er nok sånn at absolutt alle de som Hunter ikke nevnte på lista si, er brukere hun misliker skiiiiiikkelig hehe... mine "sukk" må leses med en stooooor dose humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 25. oktober 2012 #1890 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er alltids noen som blir glemt.. Selvsagt skulle du også på lista! Er nok mest sannsynlig at jeg glemte deg fordi du ikke er like aktiv som de andre jeg nevnte. *Slenger deg på lista! haha...bare fleiper Hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 25. oktober 2012 #1891 Del Skrevet 25. oktober 2012 Whaaaat. Liker du meg? Jeg som trodde jeg fløy under radaren. Hvorfor skulle noen ikke like deg? Du er pen og hyggelig. Hele pakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 25. oktober 2012 #1892 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde oversett Stjerner og Planeter: og det går jo ikke, hun som kommer med så mange fine spørsmål i spør en bruker tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. oktober 2012 #1893 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde oversett Stjerner og Planeter: og det går jo ikke, hun som kommer med så mange fine spørsmål i spør en bruker tråden. HAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 25. oktober 2012 #1894 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg også! Og deg gressløk og alle andre hyggelige fjasere Så koselig. Må snart lage en liste selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 25. oktober 2012 #1895 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg liker Surrehodet og gressløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. oktober 2012 #1896 Del Skrevet 25. oktober 2012 Surrehodet og Gressløk likes her også! (Og Surre har jeg nevnt før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. oktober 2012 #1897 Del Skrevet 26. oktober 2012 Merker eg har fått sansen for imli etter å ha snoka i ein del trådar ho har lagd innlegg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 26. oktober 2012 #1898 Del Skrevet 26. oktober 2012 Darthoven er min nye KG crush. Ikke at jeg har hatt noen tidligere.. Ohlala! Darthoven. Likte også den tidligere brukeren hans. Har ikke hatt noen annen bruker her jeg.. Takk det samme for øvrig. Du virker fornuftig! Jeg er så happy for tiden at jeg liker stort sett alle. - Arabella - Envy - NozMonster - Yme - Flair - Darthoven - Kråkefjas - Aldrisur - Purplehaze - Maya76 - Auroressa - Bandit - Gorgonzola - Waco - Flanør - Genesis (er du fortsatt her?) - Pene sko - Fashionistaen - Dreamdrops - Bustemartepinn - "Gjest" - Tonje! - Harlekin - Capricorn - Raindrops - BM2 - Sakone - Gunfreak - ThePreacher - Giacomo - Anon - Karpuzi - Lutetium72 (?) - WW - Aphrodite - Obelix - Hikken - Kosemose Ja, var ikke dette alle? I`m honored Får vel nevne noen jeg også da. De tre over er selvsagt de jeg liker best! Gunfreak virker som en artig skrue. Luthetium71 virker som en grei kar. Litt besatt av vitenskapelig metode, men det er tross alt bedre enn det komplett motsatte. Også liker jeg alle disse femnaziene, cuntzilla, cathrine88 osv. Dere er supersexy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 26. oktober 2012 #1899 Del Skrevet 26. oktober 2012 EryMax, Gunfreak, NozMonster, Giacomo_P, MrsTula og Maya71. Sikkert flere, men dere er veldig koselige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2012 #1900 Del Skrevet 27. oktober 2012 Slutt å jug, Dart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå