Raven Emerald Skrevet 2. januar 2012 #461 Del Skrevet 2. januar 2012 Ojojoj, noen liker meg..! Pleier ikke å bli nevnt i sånne tråder, så nå ble jeg faktisk litt rørt... La oss bare skylde på hormoner. Men ekstra gøy var det jo å bli nevnt av folk jeg liker selv, også, da. Tør ikke nevne navn, siden disse blir nevnt relativt ofte, da. På den annen side, som Vampen sa, det er en grunn til at de blir nevnt ofte, så here goes... Min liker-liste: Vampen, Tabris, Havbris, Bustenskjold, Audry76, Dreia, Niennas, Delphina, Antheia, Antlers, Sebastianen (selv om jeg er avskyelig uenig med ham =P), Gorgonzola, Katten og Betty Boop (du vokser litt på meg; litt ubehagelig er det... =P Neida, bare må pirke litt i alle uenighetene vi har hatt, og sikkert fortsatt har)... Det er flere, men jeg klarer ikke huske navn... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. januar 2012 #462 Del Skrevet 3. januar 2012 Åååh, glemte Tirkes..! Uffeda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 3. januar 2012 #463 Del Skrevet 3. januar 2012 Bustenskjold, du må bli nevnt av meg og. Den lille tiden jeg har sett deg har du virkelig skravlet deg vei i forumet, og jeg er enig i det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2012 #464 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er du vel ikke! Er det ikke du som lager tråder og spør hvorvidt folk vil ha deg her eller ei? Likegyldig? Riiiiiiiiiiiiiiiight. mmmh, den satt i sikringsboksen jeg ser for meg at den kommentaren fra Corto Maltese kom fordi han ikke har blitt nevnt her i det hele tatt/ noe særlig. og uansett hvor mye en selv påstår at man ikke bryr seg om hva andre sier og synes, så er det veldig umulig å faktisk ikke bry seg om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 3. januar 2012 #465 Del Skrevet 3. januar 2012 Ojojoj, noen liker meg..! Pleier ikke å bli nevnt i sånne tråder, så nå ble jeg faktisk litt rørt... La oss bare skylde på hormoner. Jeg liker deg også, Raven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #466 Del Skrevet 3. januar 2012 mmmh, den satt i sikringsboksen jeg ser for meg at den kommentaren fra Corto Maltese kom fordi han ikke har blitt nevnt her i det hele tatt/ noe særlig. og uansett hvor mye en selv påstår at man ikke bryr seg om hva andre sier og synes, så er det veldig umulig å faktisk ikke bry seg om det! Så nå vet du plutselig hva andre tenker og føler. Viste ikke at du hadde telepatiske evner, må iallefall være den første kvinnen som har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 3. januar 2012 #467 Del Skrevet 3. januar 2012 Så nå vet du plutselig hva andre tenker og føler. Viste ikke at du hadde telepatiske evner, må iallefall være den første kvinnen som har det. En trenger ikke være telepatisk for å forstå at h*n bryr seg om hva andre synes. Hadde man ikke brydd seg om det, så hadde man heller ikke tatt seg bryet med å skrive "jeg bryr meg ikke om hva andre synes". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2012 #468 Del Skrevet 3. januar 2012 Så nå vet du plutselig hva andre tenker og føler. Viste ikke at du hadde telepatiske evner, må iallefall være den første kvinnen som har det. Semperfi: Vet du ikke at lillemonsteret har telepatiske evner? Det vet jeg og det er en av grunnene til at jeg digger henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2012 #469 Del Skrevet 3. januar 2012 Så nå vet du plutselig hva andre tenker og føler. Viste ikke at du hadde telepatiske evner, må iallefall være den første kvinnen som har det. Semperfi: Vet du ikke at lillemonsteret har telepatiske evner? Det vet jeg og det er en av grunnene til at jeg digger henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 3. januar 2012 #470 Del Skrevet 3. januar 2012 Havbris, fordi hun virker klok, forståelsesfull, empatisk, ærlig, tillitsfull og ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2012 #471 Del Skrevet 3. januar 2012 Havbris, fordi hun virker klok, forståelsesfull, empatisk, ærlig, tillitsfull og ekte. Kunne ikke bli mer enig. Hun virker som et nydelig menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 3. januar 2012 #472 Del Skrevet 3. januar 2012 En trenger ikke være telepatisk for å forstå at h*n bryr seg om hva andre synes. Hadde man ikke brydd seg om det, så hadde man heller ikke tatt seg bryet med å skrive "jeg bryr meg ikke om hva andre synes". Jada, selvfølgelig, du har alltid rett. Semperfi: Vet du ikke at lillemonsteret har telepatiske evner? Det vet jeg og det er en av grunnene til at jeg digger henne Alle digger nozz, hvem gjør ikke? Skal begynne å gå med en bolle surret med aluminiumsfolie fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 3. januar 2012 #473 Del Skrevet 3. januar 2012 Bustenskjold, du må bli nevnt av meg og. Den lille tiden jeg har sett deg har du virkelig skravlet deg vei i forumet, og jeg er enig i det meste. Takk Og gjengjeldes i høy grad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 3. januar 2012 #474 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg er totalt likegyldig til alle på dette forumet. Vel, jeg liker deg uansett. Selv om jeg glemte deg i den lange regla mi tidligere i tråden Badabing: en nominasjon i en slik tråd er velfortjent! Også ser jeg nå at jeg glemte Hikken, og i tillegg vil jeg nevne Swarovski og Cathrine88. *fluffer tilbake på dere begge* ------------- Og så må jeg legge til hærlige loffen. Jeg blir nesten like glad av å se avataren din, som Margareth sin hoppetau-jente Og de flotte nykommerne Bustenskjold og Skitten Pique. Synes i det hele tatt at forumet er ganske positivt og koselig for tiden. I hvert fall i forhold til hvordan det var for noen måneder siden. Endret 3. januar 2012 av Swarovski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. januar 2012 #475 Del Skrevet 4. januar 2012 Liker Norah veldig godt også! Sikkert mye fordi hun veldig ofte sier det jeg tenker, formulert på en langt bedre måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 4. januar 2012 #476 Del Skrevet 4. januar 2012 Egentlig så liker jeg stort sett alle her inne. Til og med de som irriterer meg og de jeg ofte er uenige med. Forumet blir ikke det samme uten dere! Ja, til og med "Anonym bruker" er grei av og til (bare AV OG TIL altså!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. januar 2012 #477 Del Skrevet 4. januar 2012 Egentlig så liker jeg stort sett alle her inne. Til og med de som irriterer meg og de jeg ofte er uenige med. Forumet blir ikke det samme uten dere! Ja, til og med "Anonym bruker" er grei av og til (bare AV OG TIL altså!!). sier du.. som starter en tråd om hvem ikke liker! skam deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 4. januar 2012 #478 Del Skrevet 4. januar 2012 sier du.. som starter en tråd om hvem ikke liker! skam deg Det var ikke ment som en hat-tråd. Tro det eller ei. Og jeg liker deg å, nuppeduppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. januar 2012 #479 Del Skrevet 4. januar 2012 QueenPenelope, Purple Haze, Belladonna, Havbris, Tabris, KateW, Stefan (og sikkert mange fler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnQ Skrevet 4. januar 2012 #480 Del Skrevet 4. januar 2012 *Maja*, Envy, Madelen1 Hmm, kommer ikke på flere, men synes disse virker som oppegående og søte jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå