Gjest *Røyskatt* Skrevet 31. desember 2011 #441 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg glemte noen i innlegget mitt.. Jeg er veldig begeistra for Mr. Omg også Og selv om jeg av og til ikke er enig med vedkommende, så liker jeg veldig godt KissKissBangBang. Pluss at ho har innmari god filmsmak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 31. desember 2011 #442 Del Skrevet 31. desember 2011 Litt flaut å innrømme det, men det er ganske stas å bli nevnt i denne tråden. Jeg liker deg og, Røyskatt! Lagt spesielt merke til deg på Graviditet og spedbarn, og du har mange gode svar der, selv om vi, som du sier, ikke alltid er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #443 Del Skrevet 31. desember 2011 Dagens liker og en til Raven Emerald. (sånn, det var èn tråd mindre å spore av i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 31. desember 2011 #444 Del Skrevet 31. desember 2011 Tirkes. Liker geeky girls. Og herr Jens Von B er en overraskende og oppegående mann. Dog litt skravlete, men jeg liker skravling med substans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #445 Del Skrevet 31. desember 2011 Tirkes. Liker geeky girls. Og herr Jens Von B er en overraskende og oppegående mann. Dog litt skravlete, men jeg liker skravling med substans. Takker, returnerer og lister meg stille ut av tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 1. januar 2012 #446 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror jeg har sansen for Bustenskjold, på en helt humoristisk og platonisk måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #447 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror jeg har sansen for Bustenskjold, på en helt humoristisk og platonisk måte. Jeg tror Eders kompliment må besvares på en ytterst parodisk og minst like platonisk måte Men dere? Noen som ikke blir "nevnt hele tiden"... Det er forøvrig noe med Nuppdupp.. Like humoren og totalpakka der i gården liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 1. januar 2012 #448 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg glemte noen i innlegget mitt.. Jeg er veldig begeistra for Mr. Omg også Og selv om jeg av og til ikke er enig med vedkommende, så liker jeg veldig godt KissKissBangBang. Pluss at ho har innmari god filmsmak Så koselig at noen er veldig begeistra for meg Liker deg også, Røyskatt! For du får meg til å tenke på Dyra i Hjorteparken, som var mitt favorittprogram da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. januar 2012 #449 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Nå har det blitt så mye rot her i tråden at jeg har mistet oversikten, og i tillegg er jeg senil light, men jeg tror ikke jeg har nevnt Bandit. Han fortjener å bli nevnt fordi han virker som en knakanes grei kar og har mye fornuftig på hjertet/levra! Og Ludovie ble nevnt, og hun har jeg også lagt merke til i positiv forstand. Ja og så vil jeg nevne Zakuro. Hun virker både oppegående og ser ut til å ha selvironi og humor Endret 1. januar 2012 av Ylvina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 1. januar 2012 #450 Del Skrevet 1. januar 2012 Men kremdame du og da takker! Du er på min liste også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 1. januar 2012 #451 Del Skrevet 1. januar 2012 men jeg tror ikke jeg har nevnt Bandit. Han fortjener å bli nevnt fordi han virker som en knakanes grei kar og har mye fornuftig på hjertet/levra! Denne tror jeg skal klippe ut og henge opp på kjøleskapet til moder'n! Og det er gjensidig. Du er en berikelse for dette forum, Ylvina. Og det mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 1. januar 2012 #452 Del Skrevet 1. januar 2012 Har fått øynene opp for Bustenskjold og Maria_Marihøne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 2. januar 2012 #453 Del Skrevet 2. januar 2012 Takk til dere som har nevnt meg! Æh, jeg får litt angst av sånne tråder, fordi jeg aldri husker alle jeg sikkert burde huske, og denne tråden har i tillegg ekstra regler om at man skal nevne de som ikke vanligvis blir nevnt. Siden jeg ikke har filla peiling på hvem som blir nevnt ofte og ikke, så tar jeg bare en råsjans og ramser opp de jeg liker: - Bustenskjold - Wolfmoon - HedvigR - Bandit med barten - Badabing - Raven Emerald - Herr Drue - Audry76 - Gjest Apis - BabyBlue - Anuket - Mahareth - Pingting - Sequax - Mermaid Blues Har jeg glemt noen? Helt sikkert. Og fordi jeg ikke liker regler, så nevner jeg også Katten., Yme, Tabris, Blondie65, Sebastianen og Gorgonzola. De nvnes ofte, men det er det en grunn til, så de kan gjerne nevnes igjen. Takk! Tror det er første gang jeg er nevnt i en sånn tråd. Egentlig ganske hyggelig å bli husket på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. januar 2012 #454 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er totalt likegyldig til alle på dette forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. januar 2012 #455 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er totalt likegyldig til alle på dette forumet. Jeg liker deg likevel, Corto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 2. januar 2012 #456 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er totalt likegyldig til alle på dette forumet. Det er du vel ikke! Er det ikke du som lager tråder og spør hvorvidt folk vil ha deg her eller ei? Likegyldig? Riiiiiiiiiiiiiiiight. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. januar 2012 #457 Del Skrevet 2. januar 2012 Badabing: en nominasjon i en slik tråd er velfortjent! Også ser jeg nå at jeg glemte Hikken, og i tillegg vil jeg nevne Swarovski og Cathrine88. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #458 Del Skrevet 2. januar 2012 Husker ikke om jeg har nevnt det før, men sier det igjen just in case. Aurora M. Lille-pus. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. januar 2012 #459 Del Skrevet 2. januar 2012 Har fått øynene opp for Bustenskjold og Maria_Marihøne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #460 Del Skrevet 2. januar 2012 Badabing: en nominasjon i en slik tråd er velfortjent! Også ser jeg nå at jeg glemte Hikken, og i tillegg vil jeg nevne Swarovski og Cathrine88. Åh Vampen, du er en fantastisk ego-fluffer. *Fluffer tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå