Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #41 Del Skrevet 10. desember 2011 Nei jeg er nok ikke 14, og mine foreldre er dessverre 68ere. Så jeg vet alt om hva de har stelt i stand for oss. Og det er ikke bare positivt. En av tingene er (ok skal ikke skylde bare på den da) men ok, menn i dagens samfunn er veldig nedprioritert. Alt skal handle om kvinners rett til ditt og kvinners rett til datt. Kan vi ikke bare innse at vi er ulike, menn ER bedre til noen ting enn oss kvinner, og kvinner er bedre til andre ting. Neida, i dag skal alle være like. Ingen kjønnsforskjeller overhodet. Når og hvor kom dette ifra??? Og hva syns vi om det? Likestilling? Jaha, fin ting. MEN herregud, vi er og blir ulike!!! Det er for tidlig på morgenen til at jeg orker å snakke sammenhengende om dette her.. Koslig tråd forresten, som ble til noe heelt annet.. Ja, sånn kann det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #42 Del Skrevet 10. desember 2011 Kom med selvstendige tanker og meninger så er du langt på vei. Bibelsitater kan du forbeholde menigheten din, eller i forumet som er ment for denslags på KG. Ikke plag oss som ikke ønsker misjonering i resten av forumet. Det er frustrerende og frekt. :skratte: Det var da for h--te ikke JEg som kom det dem? Det var da ElJesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #43 Del Skrevet 10. desember 2011 :skratte: Det var da for h--te ikke JEg som kom det dem? Det var da ElJesus. (Lurte på hav han hadde røyks på forhånd, men det er kanskje ikke lov å si det på KG..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 10. desember 2011 #44 Del Skrevet 10. desember 2011 Herreguiden... Nei, menn trenger ingen guide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er for tidlig på morgenen til at jeg orker å snakke sammenhengende om dette her.. Koslig tråd forresten, som ble til noe heelt annet.. Ja, sånn kann det gå.. JA det er det vettu. Kan vi fortsette en annen dag, når jesus og gjengen ikke er til stede? God natt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #46 Del Skrevet 10. desember 2011 JA det er det vettu. Kan vi fortsette en annen dag, når jesus og gjengen ikke er til stede? God natt! Muligens hvis jeg er i humør. And... Good Morning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 10. desember 2011 :skratte: Det var da for h--te ikke JEg som kom det dem? Det var da ElJesus. Om Eljesus er den moderne jesus som elektronisk jesus. Om så, hils å si god natt. Jeg har ikke mailadd hans... Tyverr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #48 Del Skrevet 10. desember 2011 Herreguiden... Nei, menn trenger ingen guide. Nei, vi stopper ALDRI og spør om veien Vi har GPS-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 10. desember 2011 Muligens hvis jeg er i humør. And... Good Morning Men da skal jeg få deg i humør, så kan vi diskutere 68ere Hihihi Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #50 Del Skrevet 10. desember 2011 Men da skal jeg få deg i humør, så kan vi diskutere 68ere Hihihi Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 10. desember 2011 #51 Del Skrevet 10. desember 2011 Nei, vi stopper ALDRI og spør om veien Vi har GPS-. På iphonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EL-Jesus Skrevet 10. desember 2011 #52 Del Skrevet 10. desember 2011 quote name='pantertante' timestamp='1323486378' post='10133313']Det er frustrerende og frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 10. desember 2011 #53 Del Skrevet 10. desember 2011 Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke skjønner hverandre eller hva går det i? Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelavante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger. Jeg vil tro det stemmer at vi mannfolk er enkle individer og om du har et problem, så ta det opp med oss. Ikke gi oss the silent treathment, det funker aldri og gjør oss bare mer irritert/usikker. Ikke tro at vi er smarte nok til å selv forstå når vi har gjort noe gale. For det gjør vi aldri, eller det finnes selvfølgelig unntak. Det er vel noe jeg kommer på i forbifarta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2011 #54 Del Skrevet 10. desember 2011 Helt ærlig så blir jeg kvinnehatende bare av å lese her inne. Det er så mye som strider mot mine prinsipper som mann. Da går det mest på seksualitet, kynisme og det som blir sagt og menn som er jomfru i sen alder, ikke har damedraget og hvordan mange kvinner oppfører seg mot badboys og snille gutter. Av og til ønsker jeg med en kjæreste, men så går jeg inn på KG og leser et par tråder og så vil jeg ikke ha kjæreste lengre. Jeg vet KG ikke representerer alle jvinner, men allikevel. KG har desverre blit som facebook for meg, jeg klarer ikke slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #55 Del Skrevet 10. desember 2011 Helt ærlig så blir jeg kvinnehatende bare av å lese her inne. (Dette er IKKE stedet hvis man allerede har issues med kvinner...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #56 Del Skrevet 10. desember 2011 Minner meg om den derre Prix-reklamen der Anka klager på at hun med ett ble så trøtt, når noen spør og får et svar man ikke liker Ja, den er priceless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montos Skrevet 10. desember 2011 #57 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Finnes det et manneforum på lik linje med KG? Uansett om det hadde gjort så hadde det nok ikke vært like stor aktivitet som her inne. Menn har ikke samme behovet for å samles per kjønn slik kvinner har. Dette være seg marotonnløp, kjønnsdager, foreninger, markeringer eller hva det er. Vi klarer oss med det som allerede eksisterer eller som er beregnet for begge kjønn. Farsdag er vell eneste unntak jeg kommer på. Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Individuelt fra individ til individ. Tror generelt gutter er enklere pyskisk og tenker mye enklere enn hva jenter gjør. Noen gutter er selvfølgelig like avansert, men jeg tror likevell gjennomsnittet er enklere enn hva dere sjarmerende kvinner er. Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Alt for mange kvinner har et alt for snevert syn på menn. "Alle menn er utro og noen svin!" er vel holdninger som pleier å gå igjen her inne og det får meg til å tenke at kvinneguiden skaper en litt vrangforestilling av hvordan virkeligheten der ute egentlig er. Er vi menn egentlig så lite trofaste og monogame som flesteparten her inne skal ha det til? Eller er det bare ferre kvinner som skriver at de har vært utro framfor å vært utsatt for utroskap selv? En tanke... Dere tenker også på mange andre ting som vi menn som regel ikke tenker på tror jeg. Om dere bæsjer med typen f.eks. Tror ikke gutter diskuterer om de bæsjer med dama eller ei - de bare gjør det uten diskusjon eller omtanke. Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke skjønner hverandre eller hva går det i? Nei. Vi er i bunn og grunn ganske like når det kommer til tankegang tror jeg. Kvinner har bare enklere for å sette ord på de spsifikke tingene i et forhold, i en sosial relasjon eller hva det måtte være. Menn kan nok streife innom de samme tankene som dere, men har dveler ikke like mye ved det og setter så mange ord på det. Flere par må lære seg å kommunisere med partneren sin. Alt for mange kvinner er mer opptatt av andre kvinner sitt syn på saken enn sin egen partner sitt syn. Det virker ikke som de har pratet om temaet i det hele tatt før de oppretter en tråd om det. Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelevante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger. Jeg lærer mye om kvinner her inne. I hvilke baner dere tenker og hvordan dere løser problemer er litt morsomt å følge med på. Fine og søte skapninger Endret 10. desember 2011 av Montos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. desember 2011 #58 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja jeg vet dere er her og at dere leser denne tråden. Dere får sykt mye pes her inne, såklart det er et kvinneforum, men dere sniker som det holder. For å finne ut hvordan VI fungerer. Hvordan vi tenker, hva vi diskuterer og hvordan vi forholder oss til ulike ting. Tenker dere lærer endel om oss. Finnes det et manneforum på lik linje med KG? Uansett om det hadde gjort så hadde det nok ikke vært like stor aktivitet som her inne. Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke sjønner hverandre eller hva går det i? Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelavante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger. For det første, det er såpass mange menn her at jeg ikke ser på KG som ett kvinneforum. KG er altså det beste manneforumet jeg kjenner. Ett menneskeforum. Jeg tror ikke forskjellen på menn og kvinner er veldig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå