AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #21 Skrevet 10. desember 2011 Det er noen ganger jeg har trodd jeg så en edderkopp i øyekroken av noe jeg har lest eller opplevd, mer kan en desverre ikke si grunnet noen tabuer som står bom fast. Du er nett som jesus him self, sjønner ikke bæret av det du skrev... Hvilket evangelium vil du putte dette i?
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #22 Skrevet 10. desember 2011 Du er nett som jesus him self, sjønner ikke bæret av det du skrev... Hvilket evangelium vil du putte dette i? Apokryfene, såklart. Where else?
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #23 Skrevet 10. desember 2011 Jo igrunn... Hadde det ikke vært for Mr. Henry Ford som i sin tid halverte lønningene til mennene slik at kvinnene også ble nødt til å jobbe for å få husholdningen til å gå opp så hadde vi fremdeles vært der. Og om våre mødre (de egoistiske 68erne) hadde lært oss å lage mat, og vi faktisk hadde lært dette på skolen så hadde vi fremdeles vært der. Om ikke demonstrative kvinner hadde knust på vinduer og satt butikker i brann i sin tid, kun for å jobbe 7,5 timer for luselønn hadde vi fremdeles vært der. Så mannemennesket, IKKE skyld dette på meg. Jeg skulle gjerne vært hjemme og tatt meg av mann, barn, hus og mat jeg. Men samfunnet er tyverr ikke lagt opp slik at jeg kan det. Sorry mate! Hørt om krigen du? Eller den økonomiske resessjonen på 30 tallet? Er morra di 68'er så er ikke du 14. Hmm.. Ford er nok ikke ansvarlig for at kvinner jobber, nei.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #24 Skrevet 10. desember 2011 Så mannemennesket, IKKE skyld dette på meg. Jeg skulle gjerne vært hjemme og tatt meg av mann, barn, hus og mat jeg. Men samfunnet er tyverr ikke lagt opp slik at jeg kan det. Sorry mate! 14 åringer er skjelden hjemme og tar seg av mann og barn. Og heldigvis er ikke samfunnet i Norge lagt opp for det heller.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #26 Skrevet 10. desember 2011 Matteus 6:13 Oh, really. Så du edderkopper i øynekroken når du leste der?
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #27 Skrevet 10. desember 2011 Oh, really. Så du edderkopper i øynekroken når du leste der? (For det står om Ånden der, as. Og den er neppe et tabu på noen måter..Eller er det en spesiell tolkning du har lyst å legge ut? Gjerne med tekstanalyse.. )
Gjest EL-Jesus Skrevet 10. desember 2011 #28 Skrevet 10. desember 2011 Nei, forresten.. 2 Peters 2:9.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #29 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er dritsnål. Her på vestlandet betyr snål - søt. Så takk for komplimentet Værsågod
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #30 Skrevet 10. desember 2011 Hørt om krigen du? Eller den økonomiske resessjonen på 30 tallet? Er morra di 68'er så er ikke du 14. Hmm.. Ford er nok ikke ansvarlig for at kvinner jobber, nei. Men det var jo nett det Ford gjorde, resesjon. Arbeiderne stilte krav, Ford stilte et ultimatum, dette gjorde at de fleste mot hans vilje organiserte seg for å få høyere lønn. Dermed gikk det igrunn slag i slag, da dette var en av de mest profiterte bedriftene på denne tiden. At de var organsierte gjorde jo at menn i samme stilling landet rund skulle ha samme lønn. Selv om Mr. Ford i den tid var mot det overførte han vel firma til sin sønn eller en god venn? Så du har rett, det er vel ikke HAN i seg selv som står bak dette, men hans firma.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #31 Skrevet 10. desember 2011 Nei, forresten.. 2 Peters 2:9. Ok, så du mener edderkoppene er prøvelser, da? I tilfelle kan du jo fatte mot, for du skal jo utfris fra dem,... eller noe sånt.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #32 Skrevet 10. desember 2011 Men det var jo nett det Ford gjorde, resesjon. Arbeiderne stilte krav, Ford stilte et ultimatum, dette gjorde at de fleste mot hans vilje organiserte seg for å få høyere lønn. Dermed gikk det igrunn slag i slag, da dette var en av de mest profiterte bedriftene på denne tiden. At de var organsierte gjorde jo at menn i samme stilling landet rund skulle ha samme lønn. Selv om Mr. Ford i den tid var mot det overførte han vel firma til sin sønn eller en god venn? Så du har rett, det er vel ikke HAN i seg selv som står bak dette, men hans firma. HAH! Du påstod du ikke visste noe om verden, du. Jeg føler meg ført bak lyset 1
Gjest EL-Jesus Skrevet 10. desember 2011 #33 Skrevet 10. desember 2011 Menn som ikke prøver seg på kvinner, faller gjerne som ofre for de kvinnene som prøver seg på dem.
pantertante Skrevet 10. desember 2011 #34 Skrevet 10. desember 2011 Nei, forresten.. 2 Peters 2:9. Kan ikke dere religiøse holde dere i det forumet som er spesialdesignet for dere? Nemlig religion og livssyn? Det er forstyrrende når dere beveger dere utenfor. Gå hjem med seg og bli der! Dette er ikke en tråd om livssyn så la oss andre være i fred.
Gjest EL-Jesus Skrevet 10. desember 2011 #35 Skrevet 10. desember 2011 Som sagt.. dette med å svare frister lite på dette forumet, tar en bladet fra munnen blir det helt stille og i en annen tråd så utbryter noen at de er lei av dette fittestedet.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #36 Skrevet 10. desember 2011 Kan ikke dere religiøse holde dere i det forumet som er spesialdesignet for dere? Nemlig religion og livssyn? Det er forstyrrende når dere beveger dere utenfor. Gå hjem med seg og bli der! Dette er ikke en tråd om livssyn så la oss andre være i fred. Dette er et eksempel på hvordan menn funker når kvinner diller: Vi begynner å snakke om noe som opptar oss i stedet og lar damen drive med sitt. Skål
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #37 Skrevet 10. desember 2011 Som sagt.. dette med å svare frister lite på dette forumet, tar en bladet fra munnen blir det helt stille og i en annen tråd så utbryter noen at de er lei av dette fittestedet. Frister lite å svare i det hele tatt, uansett spør du meg. Hvorfor skal kvinner gang på gang avkreve sånt av mannlige brukere? Hva gir dem rett til det? Vel?
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #38 Skrevet 10. desember 2011 Det er tdelig de prøev å sende et signal om at her skal menn ikke være. Enkelt og greit. Hvis ikke må vi legitimere oss for dem, så de kan "forstå det". Forsøk på å ekskludere menn, er hva det er.
pantertante Skrevet 10. desember 2011 #39 Skrevet 10. desember 2011 Frister lite å svare i det hele tatt, uansett spør du meg. Hvorfor skal kvinner gang på gang avkreve sånt av mannlige brukere? Hva gir dem rett til det? Vel? Kom med selvstendige tanker og meninger så er du langt på vei. Bibelsitater kan du forbeholde menigheten din, eller i forumet som er ment for denslags på KG. Ikke plag oss som ikke ønsker misjonering i resten av forumet. Det er frustrerende og frekt.
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #40 Skrevet 10. desember 2011 HAH! Du påstod du ikke visste noe om verden, du. Jeg føler meg ført bak lyset Nei jeg er nok ikke 14, og mine foreldre er dessverre 68ere. Så jeg vet alt om hva de har stelt i stand for oss. Og det er ikke bare positivt. En av tingene er (ok skal ikke skylde bare på den da) men ok, menn i dagens samfunn er veldig nedprioritert. Alt skal handle om kvinners rett til ditt og kvinners rett til datt. Kan vi ikke bare innse at vi er ulike, menn ER bedre til noen ting enn oss kvinner, og kvinner er bedre til andre ting. Neida, i dag skal alle være like. Ingen kjønnsforskjeller overhodet. Når og hvor kom dette ifra??? Og hva syns vi om det? Likestilling? Jaha, fin ting. MEN herregud, vi er og blir ulike!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå