Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #121 Del Skrevet 31. desember 2011 Gled deg til York forresten, har vært der selv og elsket stedet! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 1. januar 2012 #122 Del Skrevet 1. januar 2012 Så gøy! Jeg kjenner flere som har vært der, og samtlige elsket det! Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 4. januar 2012 Åå som jeg gleder meg nå! Ei venninne av meg kommer på fredag, og så reiser vi sammen tiiidlig, tidlig søndag morgen. Og godt nyttår ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 13. januar 2012 Hallo folkens! Jeg STORKOSER meg i York! Nå skal vi straks ut og teste York som partyby :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 16. januar 2012 #125 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Siden det er tre dager siden du skrev her sist så tar jeg det som et tegn på at York egner seg som partyby Edit: Skrive-Leif altså! Kommer alltid på uønskede besøk. Endret 16. januar 2012 av Mr.Omg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #126 Del Skrevet 16. januar 2012 Haha, ja det gjør den så absolutt! Kom i snakk med masse folk og, fikk brukt engelsken min. Og hadde en litt for jævlig dagen derpå Nå er det tilbake til hverdag igjen, men fortsatt flere dager igjen her i York :D I dag skal vi ha kurs frem til lunsj, så omvisning rundt i York Minster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 26. januar 2012 Heihei, lenge siden sist! Jeg er nå hjemme i Trondheim, har forsåvidt vært her siden mandag. Jeg savner York! Vi hadde en helvetestur hjem da, endel rot fra Lufthansa! Men vi fikk tilbak 125 euro, og det skal jeg ikke klage på Har skrevet hele historien her. I går var det nyttårsbord med klassen, og det hadde jeg gleda meg til i evigheter. Kvelden begynte også utrolig bra, og spiste god juletallerken. Men! Et migreneanfall kom snikende, og det ble bare verre og verre, så jeg måtte dra hjem før desserten Utrolig surt, da jeg tror de hadde en helt fantastisk kveld, som jeg også ville være med på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 2. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=i-j3xITvYQY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avenue Skrevet 7. februar 2012 #129 Del Skrevet 7. februar 2012 Pssst: Takk for sist! (lol) Begynt å se på the Voice igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #130 Del Skrevet 7. februar 2012 Heihei Jaa, jeg har det Må si jeg digger TeamXtina hehe, som den Christina-stanen jeg er.. Chris Mann og Lindsay er jo fantastiske! Selv om den duoen falt ikke helt i smak da. Har du fått deg noen favoritter så langt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avenue Skrevet 8. februar 2012 #131 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har begynt å se på igjen, ja! Du må tilbake til den gamle tråden! (The Voice (programmet, ikke kanalen)) Jeg har ikke bestemt meg for lag enda! Det avhenger av personen, har noen foreløpige favoritter. Men har ikke funnet noen som wowet meg som Xenia eller Vicci i auditionrundene i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 9. februar 2012 Åå, er tråden aktiv igjen? Jeg luker forresten også veldig godt han Tony på team Adam, men han er bittelitt kjedelig. Men har jo selvfølgelig bare hørt en sang så langt, ting kan jo forandre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har hatt dilla på Tom Waits i hele dag. Digger han jo ellers og, men vært spesielt mye i dag. Denne sangen er så nydelig!! Også har jeg kjøpt meg Freia påskeegg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg var på en helt FANTASTISK konsert med Kaizers i går!! Det var så sinnsykt bra, flott stemning, den beste setlista, nesten alle favorittsangene og gode folk Fikk i tillegg veldig fin plass nesten helt fremme ved scenen. En av de beste dagene i mitt liv Lagt ut noen bilder, men de ble ikke så veldig bra, siden det ikke var akkurat det jeg fokuserte på i øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Haha, favorittsysselen til ene katta til pappa Endret 22. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. februar 2012 #136 Del Skrevet 22. februar 2012 Så søøøt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 22. februar 2012 Ikke sant Haha, han ser litt ut som han ikke bryr seg i det hele tatt der, men han liker det veldig godt :gjeiper: Står og mjauer og mjauer til vi kommer bort og snurrer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 23. februar 2012 Ingenting er som et par glass rødvin og en god bok om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. februar 2012 #139 Del Skrevet 23. februar 2012 Det hørtes utrolig deilig ut Synd vin er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 23. februar 2012 I dag er jeg så bortskjemt at mamma hadde kjøpt inn en flaske vin som vi delte Er jo hjemme hos henne en uke nå, det er utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå