Gå til innhold

Hedvigs thingamabobs


HedvigR

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

ja, du fortjener en stoooor kake med overmasse pynt på nå!

det synes jeg faktisk!

jeg er ikke hp-fan, så hedvig minner meg mer om den slemme havfruen i ariel, enn hp-ugla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det var kanskje ikke en like bra assosiasjon :fnise:

Det som er greit med navnet mitt er at norsklærere automatisk husker og liker meg, fordi jeg får dem til å tenke på Ibsen :P Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var kanskje ikke en like bra assosiasjon :fnise:

Det som er greit med navnet mitt er at norsklærere automatisk husker og liker meg, fordi jeg får dem til å tenke på Ibsen :P Haha

Jeg skulle til å skrike ut fordi ingen av dere nevnte Ibsen. Det er jo det som er den ekte Hedvig-assosiasjonen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :P Det ekte og opprinnelige ;)

Det som er litt dumt er at alle litterære Hedviger har en tendens til å dø tidlig :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til så mange litterære Hedviger egentlig. Døde uglen til Harry Potter? Jeg husker det var en barnetvserie da jeg var liten som het Hedvig og Klodvig. Klodvig var et spøkelse. Jeg tror ikke Hedvig døde da, og hun er ikke litterær... Men det er TV - og det er kultur - så det burde gjelde litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HARRY POTTER SPOILER!!!!

Jaa, Hedvig dør i Harry Potter, helt på starten av første boka. Det var første gangen jeg begynte å gråte første gang jeg leste den, og gråt vel egentlig konstant etter det haha.

Forresten... gurimalla så vakkert. Jeg elsker denne DVDen her, flotte artister som gjør fantastiske versjoner av Leonard Cohen-sanger :rodmer:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER TIL HEDVIG SIN HARRY POTTER-SPOILER!!!

Hedvig dør da ikke i første boka, det er vel heller siste!

;)

Føler jeg blander meg inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hjernen min er visst litt trøtt, skrev det motsatte av det jeg skulle :fnise: Haha, men jaa, mente siste boka!!

Som jeg gråt og gråt gjennom hele. Altfor mange av de jeg likte best som døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg også:(

Og da Sirius døde, i femte boka!

Jeg er kommet til femte filmen nå, og har ikke lyst til å se den bare fordi jeg vet at han dør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offja, det er kjempefælt, og så forbanna urettferdig :( Hvorfor må alle de voksne Harry er glad i, dø? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg lar meg underholde veldig lett :fnise:

"fucker noo"

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er deilig å ha litt fri ^^ Har hørt litt på fonetikk-CDen min og gjort noen oppgaver, men kveldene skal jeg ha for meg selv. Og siden jeg ikke har forelesninger lenger kan jeg jo sitte oppe hele natta hvis jeg vil :fnise:

Nå ser jeg på ekstramaterialet til Two Towers. Har sett det sikkert 50 ganger før, men blir aldri lei. Herlig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått kjøpt julegave til mamma, deilig. Og det var helt fantastisk nydelig nede i Trondheim sentrum nå, skikkelig julestemning. Fikk en kopp gratis kakao, av en kjekk nissemann :fnise:

Også kjøpte jeg noen gaver til meg selv og ;) Det må man jo gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

har dere snø i trondheim nå?

så deilig å være ferdig med litt gaver!

har du noen forslag til en umulig pappa? :klo:

foreldre er vanskelig!!

for et fiiint bilde du har som avatar :kose:

skikkelig søting skal jeg si deg :jepp:

jeg har også endelig fått litt julestemning idag :)

har brukt heeeele dagen på å lage en pepperkakelandsby med elevene der jeg har praksis ( til barne og ungdomsarbeider)..

den ble knalltøff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg deg nesten ikke igjen. Ser ikke du ut som han der i House 'a? På skikkelig, liksom? :blink:

(Men kjempesøøøøt allikevel altså. :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...