Gå til innhold

Hedvigs thingamabobs


HedvigR

Anbefalte innlegg

Med nytt brukernavn følte jeg det var greit med en ny "dagbok", og følte den andre bare ble litt teit. Jeg har ikke så spennende liv at jeg har så mye å skrive om, så egentlig vil jeg bare ha et sted der jeg kan poste alt jeg vil av videoer og musikk tenkte jeg :D Så derfor oppretter jeg denne, så jeg slipper å spamme ned forumet.

Og da begynner vi med denne perlen, elsker Ed Byrne :rodmer: Og jeg har tenkt det samme så utrolig mange ganger!

Men det er jo selvfølgelig greit for andre å spamme her og :fnise:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aah, Antonys versjon av denne Leonard Cohen-sangen er rett og slett nydelig, gir meg gåsehud hver eneste gang. Fortsatt litt sur over at jeg ikke fikk med meg Antony under UKA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg er førstemann til å stille meg i kø her å spørre om jeg får være med å lekeee!

får jeg? får jeg?? :hoppe:

hva kalte du deg før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, det kan du :D Stort pluss hvis du har med sølekaker!

Før var jeg Jenta90, men det var jo tidenes mest ukreative navn. Ikke at navnet mitt nå er så kreativt heller, men det er i hvertfall personlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

sølekaker kan jeg lett lage og ta med! kakelina her i bygda gjør det ganske så lett!

hehehee...det ble et ufrivillig ordspill det gitt...KAKEline! hoho...

det meste er nok bedre enn det forige nicket!

med den avataren din til, så blir hele inntrykket av deg så livat, morsomt, søtt og unikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men det er jo bra, for det ser jeg på som veldig positivt :bolledeig:

Ååå, nå må jeg poste flere videoer altså. Jeg er jo helt musikkfrelst, så kan ikke gå lenge uten. Dette er verdens fineste kjærlighetssang, og George var den beste Beatle :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaah, hva er det med enkelte anonyme brukere som bare skal inn på alle trådet for å slenge dritt? For et urolig kjedelig liv de må ha :fnise:

For å få opp humøret mitt må jeg laste opp litt yummy.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet vel ikke om noe annen måte å kommunisere på :vetikke: Virker trist hvertfall. Stakkas AB :troest:

Ja, det er faktisk litt synd på dem. Tenk å ikke klare å underholde seg på andre måter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder seg! :vinke: Plass til en til? :)

Alltid plass :D

Uuups, må man melde seg inn for å være med? :flau:

Kan jeg være med også? :sjenert:

Ja, men det er heldigvis ikke så strenge medlemskrav! Så lenge du tåler at jeg er litt rar får du alltids være med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups, må man melde seg inn for å være med? :flau:

Kan jeg være med også? :sjenert:

Det er litt som å banke på vs. å storme rett inn :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nå jeg har sett det navnet og bildet ditt her en stund jeg da? Men uansett, jeg følger deg.

Fordi, du er mitt største fan :D

Ok, den var litt intern, jeg møtte en fyr jeg var et stort idol av en gang, jeg var såååå nervøs, sto der som en liten jentunge og skulle få autografen hans. Så presterer jeg å si: ****** du er mitt største fan. STOLT. Så da sier jeg til deg som til han, du er mitt største fan :D

Er det ikke herlig. Hvordan går det midt i natten? Klem :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå jeg har sett det navnet og bildet ditt her en stund jeg da? Men uansett, jeg følger deg.

Fordi, du er mitt største fan :D

Ok, den var litt intern, jeg møtte en fyr jeg var et stort idol av en gang, jeg var såååå nervøs, sto der som en liten jentunge og skulle få autografen hans. Så presterer jeg å si: ****** du er mitt største fan. STOLT. Så da sier jeg til deg som til han, du er mitt største fan :D

Er det ikke herlig. Hvordan går det midt i natten? Klem :yvonne:

Hahahaha, herlig :fnise:

Ja, er jo en stund siden jeg bytta brukernavn nå, men hadde fortsatt en (inaktiv) dagbok med det gamle brukernavnet. Så på tide med en fresh start.

Jeg tror forresten jeg har fått en stalker. Nesten litt artig. Du vet du har klart det når ukjente folk følger etter deg for å være frekk.

Og klem tilbake forresten :D Mister jo helt "manerene" mine jeg.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet det. Unnskyld :ninja:

Du er tilgitt, her kan folk storme inn så mye de vil :D

Nå må jeg forresten poste enda en video, dama her er RÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, herlig :fnise:

Ja, er jo en stund siden jeg bytta brukernavn nå, men hadde fortsatt en (inaktiv) dagbok med det gamle brukernavnet. Så på tide med en fresh start.

Jeg tror forresten jeg har fått en stalker. Nesten litt artig. Du vet du har klart det når ukjente folk følger etter deg for å være frekk.

Og klem tilbake forresten :D Mister jo helt "manerene" mine jeg.

Ja se det du, du er IKKE NOE altså hust as you know. Lenge leve janteloven, ikke tro du er noe. Haha. Fine. Skal vi gjøre slik at vi blir noe på KG? Jeg tror jeg må kjøre den taktikken at jeg faktisk er litt hyggelig med folk. Å jeg sliter litt der altså :P

Jeg regner med siden nicket ditt var jenbte 90 før, at du er født i 1990? Osj, DAMN Im old :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se det du, du er IKKE NOE altså hust as you know. Lenge leve janteloven, ikke tro du er noe. Haha. Fine. Skal vi gjøre slik at vi blir noe på KG? Jeg tror jeg må kjøre den taktikken at jeg faktisk er litt hyggelig med folk. Å jeg sliter litt der altså :P

Jeg regner med siden nicket ditt var jenbte 90 før, at du er født i 1990? Osj, DAMN Im old :(

Haha, det med hyggelighet er sårt til tider! Men hva må vi gjøre for å bli noe da? Legge ut bilder av oss selv kledd ut som Hufsa kanskje?

Ja, er nok det. Men her skal vi ikke ha noe aldersdiskriminering :biggrin:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...