Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Hedvigs thingamabobs

HedvigR

Anbefalte innlegg

Tusen takk, følte det var på tide med en avatarforandring :D

Ja, vi har hatt snø i ca 10 dager nå, og den har vært så utrolig fin, hvit og fast, men i dag var det brått skikkelig mildvær, så har smelta litt.

Hmm.. Vel, i år skal jeg i hvertfall kjøpe en ekstern harddisk til pappa, for han har så sinnsykt mange bildet på datan, og det ville vært synd om han mistet de. Jeg tror ikke han vet hva det er, men skal forklare det :fnise:

Ellers er i hvertfall min far glad i Pondus, Simpsons og alt av diverse matting!! Kan noe av det passe?

Og pepperkakehuslaging er så koselig :rodmer: Husker vi også lagde landsby da jeg gikk på skolen, og så hadde vi loddsalg på julemarkedet der man kunne vinne et hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjente jeg deg nesten ikke igjen. Ser ikke du ut som han der i House 'a? På skikkelig, liksom? :blink:

(Men kjempesøøøøt allikevel altså. :jepp: )

Takk :rodmer: Joda, gjorde det før, men bestemte meg i går for at jeg må bli flinkere til å fremheve mine feminine sider, så la meg under kniven for virkelig omfattende plastisk kirurgi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg kan jo fortsette med den skamløse promoteringa mi :gjeiper: Følte nemlig blogginnlegget mitt i dag ikke bare var unyttig tøys.

Gratis klem til alle!

Åh, jeg har faktisk liggende et sokkepar som jeg begynte på for å gi til Fattighuset før jeg skulle hjem til jul. Men så ble jeg jo syk og reiste hjem en uke før det som var planlagt, og dermed har jeg et par til overs som ikke får noen ny eier enda.. Men tanken var vel god? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har faktisk liggende et sokkepar som jeg begynte på for å gi til Fattighuset før jeg skulle hjem til jul. Men så ble jeg jo syk og reiste hjem en uke før det som var planlagt, og dermed har jeg et par til overs som ikke får noen ny eier enda.. Men tanken var vel god? :fnise:

Tanken var kjempegod :fnise: Jeg har tenkt litt på at jeg skal kjøpe en liten gave, men synes det er vanskelig å finne en som kan passe. Men å donere en liten sum til julemåltider skal jeg få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: tilbake :D

Ååå, jeg er i sånn julestemning nå ^^ Gleder meg til tirsdag formiddag, da har jeg ingen flere eksamen å tenke på.

David Bowie :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, han er jo en legende :fnise:

Men tror jeg rett og slett har en merkelig crush på David Bowie. Gud for en fantastisk stemme han har, særlig når han synger litt mørkt og dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.. I dag har jeg vært med to venninner og pugga fonetikk hele dagen. Har hatt en del utbytte av det, men føler fortsatt det er veldig vanskelig :( Gruer meg til eksamen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HedvigR, så var det fredag igjen da.

Skal vi vitse litt i dag også?

Jeg har vært på polet, åpnet en vinflaske, hører på julemusikk og venter på semifinalen i håndball VM :)

Alt bra med deg? Snart juleferie?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en vinflaske i dag jeg, men glemte det helt. Så det vart pepsi og julebrus i stedet :fnise:

Har juleferie på tirsdag, det blir deilig! Da blir det to dager fri, og så er det to dager jobb, og to dager fri igjen ^^ Skal bli utrolig deilig å se familien igjen, savner dem. Ordentlig familiemenneske er jeg :rodmer:

Er alt bra der da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en vinflaske i dag jeg, men glemte det helt. Så det vart pepsi og julebrus i stedet :fnise:

Har juleferie på tirsdag, det blir deilig! Da blir det to dager fri, og så er det to dager jobb, og to dager fri igjen ^^ Skal bli utrolig deilig å se familien igjen, savner dem. Ordentlig familiemenneske er jeg :rodmer:

Er alt bra der da? :)

Alt bra her, jeg sliter med julegaver og det der... liker det ikke.

Ysj, beregn dine åpningstider, spes rett før jul da hehe. :)

Gratulerer med vel oversått eksamen da. Håper det gikk bra.

Det skal nevnes at jeg hadde bursdag i uken. Hipp hurra for meg. Jeg elsker bursdager!!! :)

Endret av Personlig12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, fonetikk ja. Jeg hadde fonetikkeksamen i fjor, grusomt! Lykke til!

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk :D Jeg satser egentlig ikke på noen fantastisk karakter på denne, men skal i hvertfall stå vil jeg tro :)

Alt bra her, jeg sliter med julegaver og det der... liker det ikke.

Ysj, beregn dine åpningstider, spes rett før jul da hehe. :)

Gratulerer med vel oversått eksamen da. Håper det gikk bra.

Det skal nevnes at jeg hadde bursdag i uken. Hipp hurra for meg. Jeg elsker bursdager!!! :)

Hipp hurra for dagen som var :danse: Og hvem elsker vel ikke bursdager? Selv om jeg ikke har hatt en ordentlig bursdagsfeiring på årevis, de er jeg ikke så glad i av en eller annen grunn. Liker bedre å feire akkurat det med familien, selv om jeg ellers er glad i å ta meg en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lydspråk, sånn at man kan lese akkurat hvordan et ord skal uttales. Men det er egentlig den lette delen, den vanskelige synes jeg er når man skal forklare alle reglene for hvordan lyder blir laget i munnen og sånn. Vanskelig :bond:

Men det er litt gøy og, det ser jo kult ut å skrive sånn her ;)

/aɪ lʌv fəʊ'nɒləʤi/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, tida går alt for fort frem til eksamen :( Også føler jeg meg litt hjelpesløs, for det er egentlig ikke noe særlig jeg kan lese på mer, så jeg har bare brukt dagen på å grue meg til tirsdag.

Skal bli så glad når det er over!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 23 timer har jeg i hvertfall ferie.. huff.. er bare en stor fæl greie jeg må gjøre først :(

Har lov å ha med ett ark som hjelpemiddel.. sånn ser det ut så langt :P

post-29649-0-02531200-1324299654_thumb.j

Har fortsatt en del plass jeg kan skrive ned nyttige tips til meg selv. Må bare velge ut hva som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...