HedvigR Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #101 Skrevet 20. desember 2011 Haha, men der har jeg jo sagt det er min Men jeg skal la andre på spamme og, man må jo ikke gjøre forskjell Jeg burde egenlig ha pakka kofferten min, har utrolig mye jeg må ha med, og vet ikke helt hvordan jeg skal få plass... men har i hvertfall huska å legge med passet, det er nok det viktigste.
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2011 #102 Skrevet 20. desember 2011 Haha, men der har jeg jo sagt det er min Det stemmer jo. Men jeg skal la andre på spamme og, man må jo ikke gjøre forskjell Jeg burde egenlig ha pakka kofferten min, har utrolig mye jeg må ha med, og vet ikke helt hvordan jeg skal få plass... men har i hvertfall huska å legge med passet, det er nok det viktigste. http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=4&id=1371 *peke*
HedvigR Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #103 Skrevet 20. desember 2011 Burde skaffe meg sånne ja Litt seint nå
HedvigR Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #104 Skrevet 21. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eM--4UklaL4 JEG GLEDER MEG!!! :bond:
Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2011 #106 Skrevet 21. desember 2011 hva blir man av å ta en bachlor eller master i engelsk? engelsklærer eller tolk?
HedvigR Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #107 Skrevet 21. desember 2011 Man kan bli lærer med begge Vet ikke om tolk har noen offisielle krav jeg NÅ ER JEG HJEMME TIL MAMMA :D
HedvigR Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #108 Skrevet 22. desember 2011 Nå har jeg vært og ordna med nytt pass, of fy faaader hvor jeg hater de signaturskrivegreiene deres, det er helt umulig å få til en noenlunde okei underskrift
Zoë Castillo Skrevet 23. desember 2011 #110 Skrevet 23. desember 2011 Gaaah, hva er det med enkelte anonyme brukere som bare skal inn på alle trådet for å slenge dritt? For et urolig kjedelig liv de må ha For å få opp humøret mitt må jeg laste opp litt yummy. Hei HedvigR! Jeg ramla midt oppi dagboka di, og ikke minst oppi en utrolig kjekk fyr! Er sikker på at jeg har sett ham før, men husker ikke hvor! Du kan vel ikke låne meg navnet hans litt?
HedvigR Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #111 Skrevet 23. desember 2011 Hei HedvigR! Jeg ramla midt oppi dagboka di, og ikke minst oppi en utrolig kjekk fyr! Er sikker på at jeg har sett ham før, men husker ikke hvor! Du kan vel ikke låne meg navnet hans litt? Heihei! Det er Jim Sturgess, egnelsk skuespiller, som blant annet spiller i Across the Universe
HedvigR Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #112 Skrevet 25. desember 2011 Ååå, har vært så fin julaften Helt fantastisk, kjempekoselig stemning og god mat med familien, og imorra skal vi ha stor brunsj hos pappa! Ingen lager mat som pappa! Og mange fine gaver har jeg fått og :D
Gjest NozMonster Skrevet 25. desember 2011 #113 Skrevet 25. desember 2011 (endret) weeee så koselig! hva fikk du daaa? Endret 25. desember 2011 av NozMonster
HedvigR Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #114 Skrevet 25. desember 2011 Jeg fikk veldig mye forskjellig, så vet ikke om jeg kan liste opp alt Herregud, familien min er jo helt gæren, det er nesten for gæli at de bruker så mye penger. Men det er fine og veltenkte ting da. Blant annet den nye filmen og boka om George Harrison, og de to første Harry Potter-bøkene på engelsk, jeg har dem nemlig bare på norsk. Og mange koseting, som tepper, tøfler osv. Og en ekstern harddisk, det trengte jeg!! Håper alle har hatt en fantastisk jul :D
Gjest NozMonster Skrevet 25. desember 2011 #115 Skrevet 25. desember 2011 jeg så lista di i julegave-tråden for litt siden, og ja, du fikk masse fint ja når får du vite åssen det gikk på eksamen?
HedvigR Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #116 Skrevet 25. desember 2011 12. januar, føles ut som evigheter :/ Og da er jeg i York, så jeg vet ikke om jeg vil sjekke det da eller ikke, hvis det er et dårlig resultat ødelegger det jo hele oppholdet Hvordan har jula di vært så langt Noz??
Gjest NozMonster Skrevet 25. desember 2011 #117 Skrevet 25. desember 2011 hva skal du i york? du kan heeelt sikkert skjekke hva du får- jeg vedder på at det går så mye bedre enn du tror, eller sier absolutt alle sier jo det etter hver eksamen, at de er redde for resultatet, men ingen får jo dåligere enn en C, og oftest bedre enn det... og det er litt irriterende for en som meg som har fått strykkarater på ca 90 prosent av eksamene sine jeg har hatt det kjempekoselig med min hyperaktive familie fått altfor mye fint har jeg også gitt
Gjesten Skrevet 25. desember 2011 #118 Skrevet 25. desember 2011 God jul! Så bra at du er fornøyd med feiringen, det er viktig! Hva skal du i York?
HedvigR Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #120 Skrevet 31. desember 2011 Hva skal du i York? Turen til York er en studietur i engelsk :D Godt nytt år! Mvh Yvonne Takk, og godt nyttår tilbake :D :D Håper alle får et fantastisk nyttår! Og nå har jeg forresten ordentlig ferie, ferdig med alle arbeidsvaktene mine i ferien, så nå kan jeg sove lenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå