Gå til innhold

Hedvigs thingamabobs

HedvigR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :D

Off.. her satser jeg rett og slett på ståkarakter. MEN SNART ER DET JULEFERIE!

Skulle bare ønske jeg ikke hadde meldt meg til å jobbe i jula :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:sjenert: Nå klager jeg fælt, unnskyld.

Synes du har lov til det. Det så noe innihampen vanskelig ut. :haar:

Masse lykke til. Håper det går bedre enn du tror! :nigo:

Og husk, om bare noen få timer har du julefeeeerieeeee! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :D Ja, er ikke lenge til nå! Og på onsdag drar jeg nedover til familien, det skal bli deilig det :rodmer: Er både mammadalt av meg. Og pappadalt og når jeg tenker meg om :fnise:

J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

oii, det så vanskelig ut ja! du og yvonne kan jo skrive mange hemmelige beskjeder til hverandre her :fnise: kanskje ikke for hemmelige da, siden det sikkert er flere som kan det greiene der...

lykke til på eksamen!! :kose:

hvor er nedover hen? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Og ja, nesten som et kodespråk :fnise:

Nedover er først Sarpsborg til mamma, før vi torsdags kveld sammen turer videre til Ski for å feire jul med pappa og resten :) Blir kjempekoselig. Og på onsdag får jeg visst diverse medistermat når jeg kommer hjem :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Så utrolig deilig, nå har jeg faktisk noen uker der jeg ikke trenger tenke skole i det hele tatt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Studerer du engelsk? Da jeg hadde samme eksamen som deg så fikk vi ikke ha med ark som hjelpemiddel en gang. For å si det slik: det ble til at jeg strøk første gang og andre gangen sto jeg. Takk og lov. Grusom eksamen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg Yvonne :)

Åå, er så glad for at vi fikk ha med ark! Selv om jeg ikke trengte det så ofte som jeg trodde, men fint å ha det. Synes det er helt greit at sånt er lov, i det virkelig liv har man jo hjelpemidler tilgjengelige, det viktigste er jo at man viser man kan bruke dem.

Bra du sto andre gangen :D

Forresten, det var noe kluss med eksamenen vår først da. Der ting skulle stå i fonetisk skrift var det bare mange rare symboler, tror det kanskje var matematiske symboler for jeg kjente igjen pi. Var ikke fonetikk i det hele tatt! Så i noen sekunder fikk jeg litt panikk, og trodde jeg hadde lært meg helt feil alfabet, men skjønte jo fort at det var noe feil. Så da ble det masse forvirring og snakking, før vi nesten en time etterpå fikk nye ark med riktig skrift :fnise:

Men det viser jo at ingen har sett over oppgavene før de ble levert ut, og det er for dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er elendig, herrelighet!

Så gøy da, tar du bachelor? Jeg holder på med master nå i engelsk. Er så glad jeg endelig er ferdig med bacheloren min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bare 60-poeng, integrert i lærerutdanninga, men har lyst å bygge videre på den :jepp: Er virkelig glad i faget engelsk :)

Haha, jeg måtte ha et illustrasjonsbilde til bloggen av at jeg var glad, og fant bare bildet der jeg så litt tett ut, eller fra da jeg var liten. Men det vart jo litt artig :fnise:

Postet bilde

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomme bilder. ;)

Aha. Ei jeg studerer med tar master nå etter å ha tatt engelsk gjennom lærerutdanninga. Gjorde det egentlig selv, men jeg valgte å droppe ut og ta en bachelor i engelsk i stedet for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg skal svare ja, har en følelse av at det kommer til å komme tilbake og bite meg i rumpa :P

Men ja :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hedvigs thingamabobs - min egen spammetråd"

..sådetså! :fnise:

Neida, skal ikke spamme.. idag. Er veldig trøtt, og skal snart bysselalle. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...