Gå til innhold

IVF januar 2012


ambera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde innsetting på tirsdag.

Vi hadde 2 egg på frys.. 1 ble grøt, 1 satt inn...

Så nå holder jeg pusten;)

Kjedelig å være gressenke disse dagene som jeg godt kunne tenkt meg å ha noe annet å tenke på!!:((

Krysser fingrene for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innsetting på tirsdag.

Vi hadde 2 egg på frys.. 1 ble grøt, 1 satt inn...

Så nå holder jeg pusten;)

Kjedelig å være gressenke disse dagene som jeg godt kunne tenkt meg å ha noe annet å tenke på!!:((

Krysser fingrene for oss:)

Da er vi så og si likt på ruging da.. Krysser alt for oss :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går.... Sakte men sikkert.. Merker ingen ting - føler meg som alle andre ganger. Bortsett fra sykt ømme brystvorter å i dag tiltagende "tunge-vonde" pupper samt har fått masse masse små nupper/kviser på brystet og panna. Men er vel alle disse festehormonene sin skyld. Har får første gang blitt satt på cyclogest (ellers brukt lutinus og crinone) men pga hyppig irritasjon - sårhet - betennelser så skulel vi prøve det nå - NOE jeg FORGUDER. Ingen søl eller ubehag ...

Men fler som har brukt Cyclogest og evt bivirkninger til dette?

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går.... Sakte men sikkert.. Merker ingen ting - føler meg som alle andre ganger. Bortsett fra sykt ømme brystvorter å i dag tiltagende "tunge-vonde" pupper samt har fått masse masse små nupper/kviser på brystet og panna. Men er vel alle disse festehormonene sin skyld. Har får første gang blitt satt på cyclogest (ellers brukt lutinus og crinone) men pga hyppig irritasjon - sårhet - betennelser så skulel vi prøve det nå - NOE jeg FORGUDER. Ingen søl eller ubehag ...

Men fler som har brukt Cyclogest og evt bivirkninger til dette?

Sliter med bivirkningene du sliter med - men jeg går på Progynova og Lutinus... Misunnelig at du slipper alt sølet.. Men så bra for deg:) Hvordan går det nå med deg?:)

Her er det ikke småkviser på kroppen - Det er svære betennelseskuler og verk:( Æsj:(

Eller krysser jeg alt for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med bivirkningene du sliter med - men jeg går på Progynova og Lutinus... Misunnelig at du slipper alt sølet.. Men så bra for deg:) Hvordan går det nå med deg?:)

Her er det ikke småkviser på kroppen - Det er svære betennelseskuler og verk:( Æsj:(

Eller krysser jeg alt for oss:)

Hvor lenge har du igjen til blodprøve? Det er vel nå det?

Jeg skal inn på mandag... Usj.. Alle symptomene har gått bort her å jeg sitter egenlig med en følelse på at det ikke går denne gangen heller. :o/ Da blir det over 6 mnd til neste gang pga rubellaviruset var positiv - så vaksine må tas... Å vil så gjerne.

Håper det virkelig klaffer for deg denne gang *krysser alt jeg har* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bare ta cbtest på tirsdag.. (spørs om jeg klarer å vente så lenge..) ved negativ skal jeg gå på medisiner 2 dager til.. ny test, hvis negativ skal jeg slutte på medisinene..

Knasker negler...

ånei:( :klem: til deg, Krysse, krysse for at du fortsatt er..

Så dumt med rubellan :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Begynte med 225 ie Gonal-f i går. har kontroll på sykehuset fredag 10.febr. Stadig ett skritt næremere.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er blodprøve tatt, 14 dager siden uttak. Off - har så rar følelse på at det ikke går nå heller så har bestilt rubella vaksine som skal tas til torsdag. CB-test skal tas 10feb - altså rugedag 18. Så må vel ringe inn torsdag å ta en test torsdag om ikke tante ankommer før den tid.. Dårlig vær men tar med seg hundene ut på tur :hund: :hund: :hund: :hund:

ha en fin dag alle sammen

Masse lykke til bittelura *tvi tvi*

Frem til nå:

AID - neg Mars 2011

AID - neg april 2011

AID - neg mai 2011

AID - neg juni 2011

AID - neg aug 2011

AID - neg sep 2011

Ivf fersk - neg nov 2011

Ivf fersk påbegynt des/jan 2011-12

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke jinxer det... Bank i bordet, knock on wood...

Etter 3 tester (svakt positive lørdag og mandag: og i dag( CB digital= 2-3 uker på vei:) :danser::rodmer:

Så nå hååååper jeg at den lille spira vil være der 8 mnd til...

Krysser fingre for alle sammen:)

Krysser armer, bein, fingre og tære for deg Kittykatt85!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå masse gratulerer:)))) her gikk det rett vest.. Hcg 1.

Eneste "positive" var at vi skulle ta siste forsøk i pakka nå i april å vente med vaksinen til etterpå. Så da blir det lang regime igjen med oppstart i slutten av mars.

Lykke til alle andre enn så lenge :)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå masse gratulerer:)))) her gikk det rett vest.. Hcg 1.

Eneste "positive" var at vi skulle ta siste forsøk i pakka nå i april å vente med vaksinen til etterpå. Så da blir det lang regime igjen med oppstart i slutten av mars.

Lykke til alle andre enn så lenge :)

Yusen takk:)

Ååå.. :klem: til deg...

Krysser fingrene for deg:) Håper så at det klaffer for deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her var det stille og rolig.

Noen som er i gang, har gjort eller skal starte?

Her har de bestemt at vi skal få prøve kort regime i steden for lang. Så dette ble litt pluttselig på da en forventer mensen om 2-3 dager.. Så da begynner man ganske snart rett på sprøyter da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille og rolig.

Noen som er i gang, har gjort eller skal starte?

Her har de bestemt at vi skal få prøve kort regime i steden for lang. Så dette ble litt pluttselig på da en forventer mensen om 2-3 dager.. Så da begynner man ganske snart rett på sprøyter da :danse:

Lykke, lykke til!! Krysser alt for deg:)) :klemmer:

Har sett og hørt hjertet til eskimoen vår denne uken også:):rodmer: Phu:)

Tvitvi Kittykatt85 og resten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter innom og krysser fingrene for dere, håper dere får full klaff :pls:

Cycolgest er absolutt "favoritten" min av progesteronstøtte, og crinone er vel absolutt på bunn av listen. Jeg ble litt ekstra trøtt da jeg byttet fra progestan til cyclogest, men det regner jeg med var fordi jeg fikk i meg 200 mg progesteron ekstra pr dag :)

Har sett og hørt hjertet til eskimoen vår denne uken også:):rodmer: Phu:)

Gratulerer bittelura :klem:

Jeg sitter her og kjenner min eskimo romstere fornøyd rundt etter middagen jeg hadde i meg for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ønsker :)

3 dager før tiden.. :tommelsmil: mensen ankommet i dag! Da starter man på puregon sprøyter i morgo :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryser alt som krysses kan for at alt går bra denne gangen barnesangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...