Gå til innhold

I disse dager får ABB post og lese media


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tror dere ABB vil reagere når han nå leser sin post (visstnok flere hundre brev han har fått) og får lese media (kanskje en milliard oppslag om han)? Vil han kollapse eller tror dere ikke han vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge Lippestad, gleder han seg. Og det er vel forståelig. Han er jo tross alt den eneste nordmannen som enda ikke har sett de fysiske konsekvensene etter angrepene.

Håper han får noen fine uker fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

Han kommer til å bli veldig glad når han leser overskrifter som " JEG SÅ BREIVIK RETT I ØYNENE" eller at ørten journalister stiller seg i kø for å se ham. Han får viljen sin, og folk gir han mer enn det han fortjener, han er jo rotte, hvorfor skal e rotte få så mye oppmerksomhet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til å bli veldig glad når han leser overskrifter som " JEG SÅ BREIVIK RETT I ØYNENE" eller at ørten journalister stiller seg i kø for å se ham. Han får viljen sin, og folk gir han mer enn det han fortjener, han er jo rotte, hvorfor skal e rotte få så mye oppmerksomhet?

Det kan være fordi han ifølge rettpsykiaterne er nærmest i en "vegeterende tilstand", en alvorlig syk mann med null funksjonsevne (kun evne til å gjennomføre den største soloterroren i verden, en sofistikert og spektakulær terroraksjon) og uten evne til å klare seg, samtidig som fengselsdirektøren sier:

Han kan se, høre og lese så mye han vil, og det er ikke slik i norske fengsler at vi slår av lyset på cellene. Behring Breivik bestemmer selv når han vil sove, men han er strukturert, og selv om aktivitets- og arbeidsplikt ikke gjelder for varetektsfanger, er både han og vi innstilt på en så normal døgnrytme som mulig, sier Bjarkeid.

- Hva mener du med strukturert?

- Han trener, skriver, luftes daglig og gjennomfører samtaler med prest og andre, samt er i avhør.

Det er noe som skurrer her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange syke brev han får. Har allerede sett på nettet, om damer som har kommentert på bildene hans "my sweet baby" etc. Pluss noen på Facebook har skrevet at hun er i et forhold med ABB, og har opprettet egen side for han.

VG og Dagbladet er jo mye av det samme som før 22.juli. Idolvinnere, sminketips og sextips.

Ikke stort spennende for ABB å lese om vil jeg tro.

At han har en strukturert hverdag ja, det er merkelig. Folk som er schizofrene er jo ofte syke og sengeliggende pga sin sykdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest moi

Det er sikkert mange syke brev han får. Har allerede sett på nettet, om damer som har kommentert på bildene hans "my sweet baby" etc. Pluss noen på Facebook har skrevet at hun er i et forhold med ABB, og har opprettet egen side for han.

VG og Dagbladet er jo mye av det samme som før 22.juli. Idolvinnere, sminketips og sextips.

Ikke stort spennende for ABB å lese om vil jeg tro.

At han har en strukturert hverdag ja, det er merkelig. Folk som er schizofrene er jo ofte syke og sengeliggende pga sin sykdom.

Sykt! Prøvde å finne siden på FB, men fant ikke, hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Prøvde å finne siden på FB, men fant ikke, hva heter den?

Ser ut som den har blitt slettet igjen. Men kommer nok snart opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest moi

Ser ut som den har blitt slettet igjen. Men kommer nok snart opp igjen.

Ok. Mye rart der ute.

Jeg håper ABB innser hva han har gjort, håper egentlig han får avisene hvor det er historier om ofrenes familie og bilder av alle ofrene, slik at han kan "bli kjent" med hvem han drepte. Men det er vel for mye å håpe. Tror dessverre han vil bli "stolt" over sitt verk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Mye rart der ute.

Jeg håper ABB innser hva han har gjort, håper egentlig han får avisene hvor det er historier om ofrenes familie og bilder av alle ofrene, slik at han kan "bli kjent" med hvem han drepte. Men det er vel for mye å håpe. Tror dessverre han vil bli "stolt" over sitt verk.

Søren, jeg skulle ha tatt screenshots av FB-profilen. Vent, nå ser jeg at det er en profil oppe igjen. Søk på "Breivik geofarm" og det kommer opp en profil, samt flere navn av folk som skriver i profilen sin at de jobber der.

Tror det er for mye å håpe, ja. Hans intensjon var jo å ødelegge mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest moi

Søren, jeg skulle ha tatt screenshots av FB-profilen. Vent, nå ser jeg at det er en profil oppe igjen. Søk på "Breivik geofarm" og det kommer opp en profil, samt flere navn av folk som skriver i profilen sin at de jobber der.

Tror det er for mye å håpe, ja. Hans intensjon var jo å ødelegge mest mulig.

Takk! Fant en profil hvor noen komplimenter bilder av han, synes de ikke det er fælt det han har gjort?!! Han får iallefall god tid til å tenke. Når oppmerksomheten rundt han avtar etter rettsaken så vil jeg tro livslysten hans også avtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fordi han ifølge rettpsykiaterne er nærmest i en "vegeterende tilstand", en alvorlig syk mann med null funksjonsevne (kun evne til å gjennomføre den største soloterroren i verden, en sofistikert og spektakulær terroraksjon) og uten evne til å klare seg, samtidig som fengselsdirektøren sier:

Det er noe som skurrer her.

Skurrer så det skriker som sand i maskineriet. :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant også profilen. Skremmende og kvalmende, med kommentarer fra "vennene" hans, virket ikke akkurat gode de heller.

Det kan vel ikke være hans profil på ordentlig? Har han lov til å opprette facebook-profil under de fengselsforholdene han har nå?

Ekkel uansett om det er hans eller ikke

*Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fordi han ifølge rettpsykiaterne er nærmest i en "vegeterende tilstand", en alvorlig syk mann med null funksjonsevne (kun evne til å gjennomføre den største soloterroren i verden, en sofistikert og spektakulær terroraksjon) og uten evne til å klare seg, samtidig som fengselsdirektøren sier:

Det er noe som skurrer her.

Du har misforstått, dvs journalistene har misforstått. GAF-S-skåren på 2 ble gitt pga farlighetskriteriet. GAF-F (funksjon) var høyere, 23 om jeg ikke husker feil. Rettspsykiaterne har ikke sagt at han er i en veetativ ilstand, det er journalister med hjelp av andre "eksperter" som feilaktig har tolket GAF-skåren slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har en strukturert hverdag ja, det er merkelig. Folk som er schizofrene er jo ofte syke og sengeliggende pga sin sykdom.

Det stemmer ikke. Hvor har du det fra at mennesker med schizofreni stort sett er sengeliggende på grunn av lidelsen? Det er fullstendig feilaktig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest moi

Jeg fant også profilen. Skremmende og kvalmende, med kommentarer fra "vennene" hans, virket ikke akkurat gode de heller.

Det kan vel ikke være hans profil på ordentlig? Har han lov til å opprette facebook-profil under de fengselsforholdene han har nå?

Ekkel uansett om det er hans eller ikke

*Grøss*

Neida, 100% sikkert at det ikke er hans profil. Han får ikke internett-tilgang der inne foruten til skole arbeid, selv ikke da får han tilgang til FB og liknende. Men ekkelt at han har fans der ute ja, får håpe det bare er noen som har en morbid form for humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, 100% sikkert at det ikke er hans profil. Han får ikke internett-tilgang der inne foruten til skole arbeid, selv ikke da får han tilgang til FB og liknende. Men ekkelt at han har fans der ute ja, får håpe det bare er noen som har en morbid form for humor.

Hvis du leser kommentarene på bildene, ser vi både at han ikke er norsk (han suger i norsk) og at fansen er "ekte fans".

Skulle meldt meg inn selv, men det hadde nok ikke blitt godt mottatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall hvordan jeg reagerer på at han skal få tilgang til post og media. Jeg skal innrømme at jeg syntes det er kvalmende og ubehagelig.

Jeg tror mengden av saker som er skrevet om han vil fore selvbildet hans om at han er en stor og viktig person. Jeg tror også at i hans hode så vil alt som er negativt om han bare fungere som en bekreftelse på fiendebildet han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...