Gå til innhold

bifil


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke hvor ung du er men jeg tror at jo eldre du blir og etter at du kanskje har prøvd litt ut, at alt blir litt tydeligere for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke gå i samme fella som meg - gift med en mann og har barn, og ønsker meg bare en kvinne... Er skikkelig forelska i ei nå, og hun er forelska i meg også.

Finn ut av dette før du virkelig binder deg til en mann. Jeg har også tenkt på meg selv som bi, men skjønner nå at jeg sannsynligvis har vært lesbisk hele tiden. Det har liksom vært heteroseksualitet som har vært forventningen min, fordi det er det som er mest vanlig i samfunnet. Tenningen sier en del om seksuell orientering, for å si det slik... Plutselig en dag var jeg forelsket i en kvinne også. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal klare å ordne opp i rotet mitt med minst mulig ubehag for alle rundt meg. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv har alltid sett på meg selv som hetero og har vært med gutter etc, men aldri vært forelska i dem, da tenkte jeg at jeg kanskje kunne være bifil for det hørtes litt mindre skummelt ut enn lesbisk, men etter en stund visste jeg at jeg bare måtte slutte å lure meg selv.. og da ble jeg sammen med den herlige jenta. alle forventet at jeg skulle være hetero og det gjorde jeg også, men jeg er veldig glad for at jeg innrømte det for meg selv i tide, før jeg skulle komme i et forhold med mann og barn..

Syns veldig synd på anonym brukeren over meg. Jeg skjønner tankegangen helt! at du forventer at du er hetero men etter en stund finner du ut at det ikke er slik likevel, og det kan ha tatt en liten stund før man tør å innømme det. Håper virkelig at det ordner seg for deg!! lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv har alltid sett på meg selv som hetero og har vært med gutter etc, men aldri vært forelska i dem, da tenkte jeg at jeg kanskje kunne være bifil for det hørtes litt mindre skummelt ut enn lesbisk, men etter en stund visste jeg at jeg bare måtte slutte å lure meg selv.. og da ble jeg sammen med den herlige jenta. alle forventet at jeg skulle være hetero og det gjorde jeg også, men jeg er veldig glad for at jeg innrømte det for meg selv i tide, før jeg skulle komme i et forhold med mann og barn..

Syns veldig synd på anonym brukeren over meg. Jeg skjønner tankegangen helt! at du forventer at du er hetero men etter en stund finner du ut at det ikke er slik likevel, og det kan ha tatt en liten stund før man tør å innømme det. Håper virkelig at det ordner seg for deg!! lykke til :klemmer:

Tusen takk for det :)

Det ordner seg nok for meg til slutt - men sannelig har det ikke tatt meg nesten 15 år sammen med mannen min (som jeg møtte da jeg var veldig ung) å skjønne at jeg egentlig ikke tenner på menn. Har tenkt at det bare var den første forelskelsen som har gått over, og ville jo selvfølgelig ikke være utro, så det har ikke bekymret meg at jeg ikke har funnet andre menn tiltrekkende heller - men så har jeg skjønt at jeg hele tiden har vært mer opptatt av damer. Noen er treigere i oppfattelsen enn andre, kan man si ;)

AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P skjønner at det var litt annerledes for deg enn for meg. og ja, noen er bare litt treigere;) Jeg husker veldig godt den dagen da jeg gikk i byen med ei venninne og hun kommenterte at en gutt som gikk forbi oss så så kjekk ut og hadde så fine øyne, og jeg hadde ikke lagt merke til gutten i det hele tatt, men kun til jenta som gikk ved siden av. da tenkte jeg at her er det noe som ikke stemmer. hehe

men lykke til! Jeg tenker på deg(selv om jeg ikke kjenner deg da.. hehe) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe:P skjønner at det var litt annerledes for deg enn for meg. og ja, noen er bare litt treigere;) Jeg husker veldig godt den dagen da jeg gikk i byen med ei venninne og hun kommenterte at en gutt som gikk forbi oss så så kjekk ut og hadde så fine øyne, og jeg hadde ikke lagt merke til gutten i det hele tatt, men kun til jenta som gikk ved siden av. da tenkte jeg at her er det noe som ikke stemmer. hehe

men lykke til! Jeg tenker på deg(selv om jeg ikke kjenner deg da.. hehe) :klemmer:

:klemmer:

Takk :)

Også; TS - lykke til. Håper du finner ut av det. Ikke meningen å kuppe tråden din :klemmer:

AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...