Gå til innhold

hvordan er det å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvordan er det egentlig å ha sex? skal snart ha det for første gang, bør jeg grue meg eller glede meg?

er det vondt første gangen?

hva kommer gutten/mannen til å si vis det gjør veldig vondt for meg å jeg begynner å gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan er det egentlig å ha sex? skal snart ha det for første gang, bør jeg grue meg eller glede meg?

er det vondt første gangen?

hva kommer gutten/mannen til å si vis det gjør veldig vondt for meg å jeg begynner å gråte?

Hvorfor poster du dette på graviditet og spedbarn?

Og hvordan skal vi vite hva gutten/mannen vil si? Det er jo ikke sånn at alle gutter sier det samme i alle situasjoner. Hvis du får så vondt at du må gråte så får dere avbryte da? Du fremstår veldig usikker, du må ikke gjøre noe som ikke føles bra for deg. Og du skal selvfølgelig forvente at gutten tar hensyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor poster du dette på graviditet og spedbarn?

Sikkert fordi her kan man iallefall være sikker på at de fleste vet hvordan det er å ha sex.. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hvis du begynner å gråte fordi det er vondt, gjør dere ikke det rett. Så vondt er det ikke. Og hvis du gruer deg til å ha sex, bør du kanskje vente litt lenger til du er blitt moden nok til å ha sex og ansvaret som følger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi her kan man iallefall være sikker på at de fleste vet hvordan det er å ha sex.. :fnise:

Hahahahaha 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var grisevondt for meg de første gangene, men ikke "gråte" vondt (???). Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Mer som å få et støt eller noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...