Gå til innhold

jeg er helt forvirra


Gjest anonym_jente

Anbefalte innlegg

Gjest anonym_jente

Jeg har møtt en helt fantastisk og god gutt som jeg har det utrolig bra sammen med.

Vi har tatt alt ganske rolig og tatt steg for steg.

Jeg har en sånn forelskelse lignende følelse inni meg, men etter å ha vært med han i dag så er jeg helt forvirra ang hva jeg føler..

Han er perfekt på alle mulige måter, og ingenting feil med han. Så skjønner ikke hvorfor det er sånn...? Noen andre som har

hatt det lignende? Og har dere forsatt å treffe personen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammal er du? Hvor møtte du han? Kollega, medelev, på fest?

Han er sikkert ikke perfekt, men viser heller seg selv fra sin aller beste side på starten av forholdet

Bare fortsett, du har ikke stort å tape på å møte han..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_jente

Hvor gammal er du? Hvor møtte du han? Kollega, medelev, på fest?

Han er sikkert ikke perfekt, men viser heller seg selv fra sin aller beste side på starten av forholdet

Bare fortsett, du har ikke stort å tape på å møte han..

Jeg er 21 år og møtte han på en side på nettet..Vi har hatt kontakt flere måneder,og blitt vanvittig godt kjent på den tiden!:)

Ja han viser seg uten tvil fra sin beste side,det er det ingen tvil om..Han er helt fantastisk! Men så plutselig ble jeg helt i tvil om hva jeg egentlig føler..Men samtidig så liker jeg han også..Vanskelig å forklare...Får nok bare forsette å se, har vel ingenting å tape sånnsett!=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_jente

Kanskje dere går for sakte for din del?

Ja..Du kan kanskje ha rett i det..Kunne godt gått litt fortere for min del altså...Men kan jo ikke akkuratt si det til han heller? Blir ikke det litt teit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter er sjelden sikre når de går fremover fordi det er vanskelig å vite om jenta er interessert eller ikke. tenk alle sjanser som gutter tar, uten å vite helt sikkert om de bør gjøre det de gjør. gjer det mer tydelig for gutten at han kan gå raskere frem.

gutter er meget treige når det kommer til å lese av hint, men til slutt bør han skjønne det... keep trying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...