Gå til innhold

Noen som vet hvor i Oslo jeg skal ha eksamen imorge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha skriftlig eksamen imorgen i Oslo et sted. Er det flere som skal ha skriftlig eksamen imorgen? Hvor isåfall?

Er privatist og det er vgs-fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange forskjellige steder eksamener holdes. Det står på brevet ditt fra samordna opptak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange forskjellige steder eksamener holdes. Det står på brevet ditt fra samordna opptak...

Samordna opptak har ingenting med det å gjøre.

Har du ikke fått brev om det da, ts? Forsøk å se om det står noe på privatistweb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha fått brev (evt mail) om det fra privatistkontoret. Har ikke du fått noe fra de?

Hvis du sier hvilket fag det er, er det sikkert noen andre her som skal ha samme eksamen som kan fortelle deg hvor det er.

Men hvorfor i all verden ringte du ikke til privatistkontoret tidligere i dag og spurte?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive adressen! Rosenkrantz gate 7. :)

Skal møte opp kl.8.

I følge trafikanten er det i nærheten av Tinghuset. Jeg får opp at 70bussen stopper rett ved (Eidsvoll Plass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samordna opptak har ingenting med det å gjøre.

Har du ikke fått brev om det da, ts? Forsøk å se om det står noe på privatistweb

Mente privatistweb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge trafikanten er det i nærheten av Tinghuset. Jeg får opp at 70bussen stopper rett ved (Eidsvoll Plass).

Jeg kommer med t-bane isåfall, men vet ikke hvor jeg skal gå av for å ta 70-bussen videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med t-bane isåfall, men vet ikke hvor jeg skal gå av for å ta 70-bussen videre?

Det tar to minutter å gå fra Stortinget t-bane til Tinghuset. Å vente på 70-bussen er idioti. Jeg foreslår at du skriver inn adressen i kartet og printer ut en veibeskrivelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenkrantzgate er en sidegate av Karl Johan, national er nærmest. Tror det er gaten inn ved deli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal muligens til Håndverkeren konferansesenter(Rosenkrantz gate 7) Der avholdes ihvertfall privatisteksamener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så om jeg går av på nationalteateret eller stortinget, så får jeg bare lete langs karl johansgate eller rosenkrantz gate 7`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg går av på nationalteateret eller stortinget, så får jeg bare lete langs karl johansgate eller rosenkrantz gate 7`?

Ja. Hvis du går fra Stortinget er det sidegaten rett før Egon.

Edit: Når jeg tenker meg om er det vel gaten som går mellom Deli deLuca og Grand cafe :)

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest navnelapp

Møt opp i god tid. Spør etter vegen til hotell Bristol, og så skal du inn i konferansesenteret på motsett side av gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da skal jeg se om jeg finner frem. Er vel mange å spørre på den tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...