Gå til innhold

andre 'regler' for meg enn for kjæresten


marielle171

Anbefalte innlegg

Gjest On Topic

Hihihi.. Ja, om det egentlig bare er prompen som plager dere, så er ting ganske bra.

PS: Om du holder rumpeballene litt fra hverandre skal fisen i følge mine sikre kilder bli lydløs. Da kan du fise så mye du vil. Skjønt du må kanskje forklare hvorfor du står å holder rumpa på sånn rar måte, men ellers er det greit :fnise:

Du må ikkje fortelle om slikt Røyskatt. Blir nysgjerrig eg da. Nesten som eg får lyst til å teste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihi.. Ja, om det egentlig bare er prompen som plager dere, så er ting ganske bra.

PS: Om du holder rumpeballene litt fra hverandre skal fisen i følge mine sikre kilder bli lydløs. Da kan du fise så mye du vil. Skjønt du må kanskje forklare hvorfor du står å holder rumpa på sånn rar måte, men ellers er det greit :fnise:

haha den har jeg oppdaget for en stund siden:P '' marielle, hvor kommer den lukten fra? hørte ingen fis?''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Lurte på en ting. Jeg og kjæresten har en litt forskjellig syn på noe.

litt rart, men jeg syns for eksempel det går greit å prompe når man sitter ved siden av kjæresten og mener ikke at jeg eller kjæresten må gå på badet for det.

Kjæresten syns det er ekkelt hvis jeg promper og syns jeg burde gjøre det på badet, hun syns ikke det er ekkelt når hun promper selv så hun promper i stua, noe som jeg syns er greit.

Så jeg sa til henne at hvis hun promper i stua, så får jeg lov. Men hun hun vil ikke at jeg gjør det fordi hun syns det er ekkelt og blir litt sur hvis jeg gjør det alikevel. Jeg syns at hun må følge sine egne 'regler' selv også, så det betyr at enten promper vi begge to i stua eller begge to på badet.

Hun mener at det er mitt eget valg å gi henne lov å prompe å stua, og at hun fortsatt ikke vil at jeg promper i stua.

Sånn er det med litt flere ting. Jeg er litt mer tolerant og syns mange ting er greit å gjøre, og hun har litt strengere 'regler' for meg fordi hun tydeligvis har noen ideer hvordan en søt kjæreste skal oppføre seg:P Hun følger mine 'regler' og syns at jeg burde følge hennes..

vel, syns det var litt vanskelig å forklare, men tror dere skjønner poenget mitt.

hva syns dere.. er det bare meg eller er det veldig urimelig at jeg må følge andre 'regler' enn hun?

Hahahaha for en problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest On Topic

åja, forresten:P har snakket med kjæresten og fortalt om deres kommentarer:P hehe hun syntes det var teit at jeg hadde skrevet på KG om dette da og sa at hun syns det er helt greit at jeg promper så lenge den ikke stinker:P

Tydeligvis hjalp det at jeg hadde fortalt at jeg hadde mange tilhengere på kvinneguiden for etterpå da jeg prompa rett ved siden av henne kom det ingen kommentar, og ikke på den som kom etterpå heller;) problemet er herved løst tror jeg! haha

:laugh::tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...