Gå til innhold

Flytte fra Oslo, men ikke for langt unna...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hamar har så godt som havet, bare mye billigere ;) Nydelig sandstrand, flott utsikt, båtmiljø, også slipper du tang og brennmaneter, hehe. Mjøsa er en undervurdert perle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hamar har så godt som havet, bare mye billigere ;) Nydelig sandstrand, flott utsikt, båtmiljø, også slipper du tang og brennmaneter, hehe. Mjøsa er en undervurdert perle.

Og Gjøvik :) Riktig side også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Gjøvik :) Riktig side også :lur:

Absolutt, tenker alltid "jøss så fint det er her på Gjøvik" de 3-4 gangene i året jeg er der

Og DER er det billig, der!!

De har Steinerskole også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde flytte til bærum! jeg har bodd her hele mitt liv, føler meg ikke som en snobb! og barn i bærum jobber kjempe hardt! det vil si at de får en bra utdannelse og blir suksessfulle! når det gjelder priser skjønner jeg deg, men det finnes leiligheter til bare 2 mil! noe som ikke er så dårlig! håper du velger bærum det er BEST!

ikke tenk på snobbegreia! Alle er jo ikke sånn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Sætre? Ved sjøen, rolig, ikke langt ifra oslo og drammen..

Allerede foreslått TS i en annen tråd om sammen tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stemme til Bærum. Det fins dyrere og mindre dyre områder der også. De fleste jeg kjenner fra Bærum er ganske alminnelige folk, kjenner ikke noen sosser, snobber, eller lignende. Har man råd å bo i Oslo sentrum, har man råd å bo i Bærum, tenker jeg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Son ligger ved havet ja, de har så vidt jeg har forstått både strand og gjestehavn. Og dessuten mange hyggelige hvite trehus, litt sørlandspreg.

Har ei veninne som bodde i Son noen år (hun flyttet til/fra stedet pga kjærligheten), og en kollega som bor der. Har et positivt inntrykk av stedet fra dem.

Jeg bor der. Rimelige rekkehus, rett ved sjøen, Steinerskole på Kambo, fem minutters kjøretur unna, men dessverre et ræva ungdomsmiljø. Mye festing blant veldig unge ungdommer, og en god del rusmisbruk.

Drøbak ligger jo også ved sjøen, er litt nærmere Oslo og har Montesorriskole. Steinerskole i Ås, et kvarters kjøretur unna. Aner ikke så mye om ungdomsmiljøet der, men det er et mer sossete sted enn Son.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...