Sequax Skrevet 26. mars 2012 #481 Del Skrevet 26. mars 2012 Å, herrejemini...nå er jeg ikke sikker på om jeg skal ha rein vg3 eller vg3 påbygg...Jeg HAR jo standpunktkarakter, så etter som jeg skjønner skal jeg bare ha rein vg3!! Har skrevet til veileder IGJEN, men de er jo så syyykt treige med å svare...*purre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #482 Del Skrevet 27. mars 2012 Kanskje på tide å legge igjen et spor etter meg her også :sjenert:Gratulerer med barnehageplass! Blir sikkert kjempefint for frøkna :)Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar på om du kan ta de to samtidig, men god bedring i allefall! Ikke noe godt å ha verken bihulebetennelse eller urinveisinfeksjon. Hei Pjusk! Takk Ja, jeg tror hun kommer til å kose seg i barnehagen! Hun er jo så glad i å leke med andre barn :happy: Bihulebetennelsen er heldigvis så godt som borte, men er det ikke det ene så er det det andre Er det muligheter for å ringe legevakt og forhøre seg? Ville gjort det om det var nødvendig. Vi gjorde forsåvidt det da jeg måtte ha antibiotikakur og vi ikke fikk antibiotikaen på første apoteket. Gratulerer så mye med barnehageplass! C skal også i barnehage, tror hun får plass nå snart (om vi ikke allerede har fått det. )God bedring. Takk! Håper dere også får bhgplass! Når er det vanlig at barna begynner i Nederland? Fant ikke noe konkret om interaksjoner mellom Apocillin og Selexid på felleskatalogen i alle fall, men jeg ville ringt og forhørt meg hvis jeg var deg. Visse legemiddelinteraksjoner kan tross alt få alvorlige følger. God bedring i alle fall Svigerinnen min hadde visst snakket med legen om det samme sist hun gikk på Apocillin, og det var visst helt greit Og takk! Å, herrejemini...nå er jeg ikke sikker på om jeg skal ha rein vg3 eller vg3 påbygg...Jeg HAR jo standpunktkarakter, så etter som jeg skjønner skal jeg bare ha rein vg3!! Har skrevet til veileder IGJEN, men de er jo så syyykt treige med å svare...*purre* Du skal ha ren vg3, ja! Det er jo to forskjellige eksamener å melde seg opp til, også, og jeg regner med du valgte den uten påbygg? Skolesystemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 27. mars 2012 Hadde en ekkel opplevelse i går! Jeg var ute og trillet, og møtte nabo/venninne, så vi stod og pratet. Vi avtalte at jeg skulle ta med Lillemor og komme en liten tur på besøk senere på dagen. Når vi skulle til å skille vei så ble jeg akutt kjempekvalm og svimmel, og det føltes ut som beina virkelig sviktet under meg. Heldigvis skjedde det før hun gikk, for jeg bare slapp vogna og satte meg rett ned. Det gikk ganske fort over igjen da, men jeg var helt tullete i hodet og rar i beina ganske lenge etterpå. Jeg ble strengt kommandert til å være med henne hjem sånn at hun var sikker på at både jeg og snuppa hadde det bra. Så hele ettermiddagen lå jeg på sofaen hos de og døset. Tror det er pga antibiotikaen, for jeg er en del kvalm og trøtt hele tiden... Var forresten hos legen tidligere på dagen også, og fikk Trimetoprim for uvi-en. Pluss at jeg må behandle for sopp just in case, siden jeg går på antibiotika. L-E-I !!! Har jo vært syk i tre uker nå. Ordentlig syk, ikke bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mars 2012 #484 Del Skrevet 27. mars 2012 Du skal ha ren vg3, ja! Det er jo to forskjellige eksamener å melde seg opp til, også, og jeg regner med du valgte den uten påbygg? Skolesystemet Det suger så inni helvete, assa!!! Får jo ingen skikkelige svar, og Kunnskapsløftet med sine læreplaner er jo helt Der står det noen vage hint om at jeg må kunne ditten og datten om eldre historie, også.... SVAR DA HELVETES VEILEDER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #485 Del Skrevet 28. mars 2012 Det suger så inni helvete, assa!!! Får jo ingen skikkelige svar, og Kunnskapsløftet med sine læreplaner er jo helt Der står det noen vage hint om at jeg må kunne ditten og datten om eldre historie, også.... SVAR DA HELVETES VEILEDER!!!! Ja, det er kjempeteit... Har du fått svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. mars 2012 #486 Del Skrevet 28. mars 2012 Usj, hørtes ikke godt ut det nei! Håper ting har bedret seg, og at du snart blir kvitt alt drit (som krever medisiner for å fjernes). Du kommer til å få hetta, men de starter i day-cares ved 3-måneders alderen. Det er ikke alle som tar ut permisjon og man får bare 10 uker lønnet permisjon før man må tilbake. Vi trenger bare 3 timer, 3 dager i uka grunnet språkkurs, og jeg gruer meg til jeg skal sende henne der i et par timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. mars 2012 #487 Del Skrevet 28. mars 2012 Huff, ekkel opplevelse. Men snille snille venninna di som tok så godt vare på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. mars 2012 #488 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvordan går det med deg? Håper du har blitt bedre i allefall God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Delphina: Oi, så tidlig! Nå føler jeg meg enda mer privilegert som får være hjemme til hun er halvannet! Godt dere ikke trenger å sende henne i mange timer hver dag Jeg er mye bedre Her snør det i dag, så jeg hadde vel egentlig tenkt at vi skulle ut og leke, men jeg tror faktisk ikke jeg tar sjansen Jeg eeer jo så lei av å være syk! Så det blir nok kosedag med lunsj på kafé Lillemor er så flink til å leke med duplo! Hun er så fin der hun sitter Endret 31. mars 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2012 #490 Del Skrevet 31. mars 2012 Koselig å se på de små når de leker. min ligger også og leker, om enn litt enklere enn ei frøken på over året. Ha en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mars 2012 #491 Del Skrevet 31. mars 2012 Duplo! Har enda ikke fått svar. Skriver til Udir i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. april 2012 #492 Del Skrevet 4. april 2012 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 4. april 2012 #493 Del Skrevet 4. april 2012 Hurra for Neala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2012 #494 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer med dagen! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. april 2012 #495 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 #496 Del Skrevet 4. april 2012 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 #497 Del Skrevet 4. april 2012 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 5. april 2012 #498 Del Skrevet 5. april 2012 Gratulerer med dagen i går, og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. april 2012 Forfatter #499 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Takk for alle gratulasjoner!! Jeg hadde en strålende dag med besøk av bestis på dagen! :happy: På kvelden ble jeg påspandert middag på kinarestaurant I kveld skal jeg gomle grandis og se to episoder av både One Tree Hill og Desperate Housewives, ooog jeg skal ta ansiktsmaske og fotbad med grønnsåpe. Me-time Jeg har en deilig lykkerus i kroppen Endret 5. april 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. april 2012 Forfatter #500 Del Skrevet 6. april 2012 Nå er leiligheten vasket grundig, tre maskiner med klær er vasket og jeg har dusja! Lillesøster er på besøk, og jeg skal ta meg et glass vin så snart Lillemor sover. Hun har fått en hjørnetann i dag, så hun er ikke helt på topp. I morgen skal jeg feire bursdagen min! Vi blir noen jenter her, før vi drar ut - jeg gleder meg :happy: Men jeg har sannelig ikke savnet "hva skal jeg ha på meg"-dilemmaet! Så det blir vel en shoppingrunde tenker jeg, nå som jeg har en unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå