Neala Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 10. februar 2012 Tuuusen takk Nå sover hun i armene til mormor igjen. Det tar visst på dette bursdagsgreiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2012 #382 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer så mye med ettårsdagen som var i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #383 Del Skrevet 11. februar 2012 Tusen takk, Pupsi!! --- Har jeg sagt at jeg tror vi er ferdige med nattamming? Siden hun ble syk mandag har hun ikke spist på natta. Hun har vært våken da, men ikke interessert i pupp. Det er litt vemodig egentlig, men greiere enn jeg hadde trodd. Prøver å fi henne litt innimellom, for jeg vil gjerne at hun skal ha ammet litt når hun skal prøve med melk i løper av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2012 #384 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til lillemor! Forstår deg veldig godt når du sier at det er vemodig med puppeslutt. Tviholder på koseammingen fremdeles jeg, selv om det i teorien er ihvertfall 1 måned siden hun sluttet å amme sånn per definisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. februar 2012 #385 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med dagen til lillemor! :hoppendeglad:Forstår deg veldig godt når du sier at det er vemodig med puppeslutt. Tviholder på koseammingen fremdeles jeg, selv om det i teorien er ihvertfall 1 måned siden hun sluttet å amme sånn per definisjon. Takk Ikke sant.. Men jeg har jo vært heldig, jeg har jo ammet et helt år!! Det er det ikke alle som gjør. Gratulerer med morsdagen Takk i like måte, Teita --- Hipp hurra for alle flotte mødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. februar 2012 #387 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 #388 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen, og lille N som har blitt ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. februar 2012 #389 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 14. februar 2012 Vi har vært på kontroll i dag 74,5 cm er hun, og 8795 g! Snakket med legen om melk osv, og han var enig i at jeg skulle prøve med en liten smak med fiskeboller, og så ta det rooolig. Og vente en stund med yoghurt og ren melk. Skal prøve å smøre yoghurt og melk på huden hennes en stund før hun får smake også, for å se om hun reagerer. Jeg tror og håper det går bra nå Det stod igjen enn sånn stablegreie som de "tester" fireåringer med, og den tok N og pusla på Helsesøsteren synes det var knalltøft. Hun ligger en del foran i utvikling, så jeg har ikke noe å bekymre meg for ihvertfall Nå har jeg kjøpt tråd til en kjole jeg skal strikke til N. Tok den før jakke, for den var så fin Så nå må jeg bare gjøre ferdig vaskekluten jeg holder på med, så skal mamma hjelpe meg å begynne på kjolen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. februar 2012 #391 Del Skrevet 14. februar 2012 hun har passert Bumba i størrelse. Utrolig hvor flink hun er i motorikken da! imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. februar 2012 #392 Del Skrevet 14. februar 2012 Flinke lille N Kos deg med strikketøy! Er så koselig med hjemmelaga ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 15. februar 2012 hun har passert Bumba i størrelse. Utrolig hvor flink hun er i motorikken da! imponert Såpass! Hvor stor er hun? Flinke lille N Kos deg med strikketøy! Er så koselig med hjemmelaga ting. Ja, jeg koser meg Jeg er ferdig med kluten nå, så skal legge opp til kjole straks! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2012 #394 Del Skrevet 15. februar 2012 Fine lillemor. Det er så rart hvor stor forskjell det er på babyer altså. A er tyngre og kortere. Kan liksom ikke se for meg at noen på hennes størrelse er så ''voksen'' som lillemor, for A er jo min lille baby fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #395 Del Skrevet 15. februar 2012 Fine lillemor. Det er så rart hvor stor forskjell det er på babyer altså. A er tyngre og kortere. Kan liksom ikke se for meg at noen på hennes størrelse er så ''voksen'' som lillemor, for A er jo min lille baby fremdeles. Jeg skjønner hva du mener!! Mange sier det ser ut som hun er en liiiten baby - som går Men hun er veldig "voksen" i ansiktet da --- Vi var forresten til fotograf på mandag Fikk veldig mange fine bilder av N. Fotografen bare MÅTTE printe ut et av bildene, for han syns det var så fint, så da fikk jeg det, og mange flere bilder enn jeg skulle (alle i både farger og sort/hvitt) med på kjøpet! Kan ikke være misfornøyd med det, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 21. februar 2012 #396 Del Skrevet 21. februar 2012 ro ro til fiskeskjær. Den eneste unge moren jeg har respekt for er neala har inne, hun er en jente med bein i nesa og voksen og moden for alderen. Dere andre som synes dere er så kjempe modne som 17 åringer og velger å lage barn kan heller ta dere en bolle. Tenkte bare å sladre litt om hva jeg fant i en tråd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. februar 2012 #397 Del Skrevet 21. februar 2012 Tenkte bare å sladre litt om hva jeg fant i en tråd nå! Det er jo velfortjente ord da. Du er utrolig sterk og moden, Neala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 21. februar 2012 Åh!! Herregud!! Det trenge jeg SÅ mye i dag!! *grine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. februar 2012 #399 Del Skrevet 21. februar 2012 Åh!! Herregud!! Det trenge jeg SÅ mye i dag!! *grine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. februar 2012 #400 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg støtter den AB'n fullstendig! Du fremstår i hvert fall her som en utrolig bra mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå