Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

God bedring! :klemmer:

Her er det samme status. Lillegutt er på bedringens vei og jeg er på vei ned... heldigvis kunne mamma ha han i dag da, men blir verre i morgen ;) Lenge leve kjeks og DVD ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vi har vært våken i hele, halve natt. N våknet ordentlig når klokken var fire, og klokken halv seks stod vi opp. Nå ligger hun på et tykt ullpledd på gulvet, og sover. Vi er ikke i form noen av oss... :sukk: Gid, hadde det vært influensa eller noe, i istedenfor omgangssyken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at det er et helt år siden jeg fikk oppleve det største i verden... :rodmer: Jeg har verdens fineste ettåring :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til lille jenta di!! :strix: Tror hun var to-tre mnd. da jeg begynte å lese inne hos deg. Tiden går jammen fort! :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker fremdeles da du var gravid jeg. Syns ikke det er så lenge siden. Herlighet!

HURRA FOR N SOM ER 1 ÅR I DAG :strix:

Håper dere får en knallfin feiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk alle sammen :strix: :strix:

Vi har hatt en finfin feiring! N fikk mye fint :Nikke: Favorittgavene var en Drømmehagen-sekk og en liten handlekurv med plastikkmat :tommelopp: Hun var så utslitt, at før alle gjestene var dratt så sovnet hun i fanget til mormor (og hun sovner aldri i fang) :fnise:

Fine, gode, flinke ettåringen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...