Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strikke, strikke, strikke, strikke! (Hvorfor er her ingen strikkesmiley?)

Jeg har strikket og rukket opp igjen maaange ganger, men nå er halsen på vei! Strikker to rette og to vrange, og syr sammen til slutt. Tror det blir fint :) Vet ikke om mamma kanskje vil synes det blir for grovt da, for hun er egentlig mest glad i hullmønster til halser og skjerf, men poenget er jo at jeg har strikket til henne, uten hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er! Og hun blir sikkert kjempeglad! Blir så imponert av alle dere som sitter og strikker :jepp: I'm just not cut out for that stuff.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er! Og hun blir sikkert kjempeglad! Blir så imponert av alle dere som sitter og strikker :jepp: I'm just not cut out for that stuff.. :gjeiper:

Føler meg veldig snill, ja :jepp: Kommer vel aldri til å strikke en maske mer i hele mitt liv :ler: Jeg er vel heller ikke laget for dette... Gir for lett opp! Men når jeg får ordentlig snøringen på det, så kan det jo hende at jeg til slutt vil synes det er gøy? Er bare redd for at det kommer til å stjele tiden min helt fra meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 12 grader inne da vi sto opp i går, for ovnen streiket i løpet av natten. Vi har en oljeovn, så satte den på fult i natt, og tenkte at det kom til å være vaaarmt når vi stod opp. Men det var bare 14 grader!!! Så vi heiv på oss klærne og gikk opp til mamma og de. Ikke noe gøy å bo sånn :(

Hipp hurra for lillesnuppa til Iza'bella som fyller ett år i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år siden termin i dag. Rart, fint, deilig. Verdens beste jente har spist frokost og skal ut på aketur med naboene/fadderbarnfamilien, mens mammaen lager til selskap for barselgruppen som skal bli om litt. Vakre, vakre snart-ettåringen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett år siden termin i dag. Rart, fint, deilig. Verdens beste jente har spist frokost og skal ut på aketur med naboene/fadderbarnfamilien, mens mammaen lager til selskap for barselgruppen som skal bli om litt. Vakre, vakre snart-ettåringen min :hjerte:

:rodmer:

Tiden går så altfor fort! Samtidig så er det fantastisk å se de små vokse opp!

God helg til deg og lille N :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Tiden går så altfor fort! Samtidig så er det fantastisk å se de små vokse opp! God helg til deg og lille N :hug:

Håper dere får en fin helg og et supert selskap! :klemmer:

Så gøy med selskap! :) Ha en fin helg Neala og lille store N :klemmer:

Tuusen takk :jepp: Tiden har gått veldig fort! Vi hadde et veldig fint selskap, men det var egentlig veldig godt når det var over, og jeg hadde fått vasket og ryddet.

---

Har vært middagsgjester i dag, og det var så koselig! Fikk skinkestek med mye godt tilbehør, og supergode havrekjeks etterpå. N og I (fadderbarnet mitt) badet sammen etterpå, og det så ut som de likte det begge to ;) Sikkert gøy for I å ha noen å bade med av og til.

Nå er N i seng for lengst, jeg har spist middagsrestene fra i går, og nå *trommevirvel* strikker jeg! Har strikket ca 1/3 av halsen, så det går fremover. Gleder meg til det er ferdig. Da skal jeg prøve meg på jakken i dette settet, etter tips fra Pysepusen :) Den skal være hvit, og jeg skal strikke den i mykt og godt garn :Nikke:

N har vært sååå kosete i dag. Herlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har forklaringen på at dun var så ekstremt kosete i går. Ingen søvn i natt, N har bare klidd og brekt seg. Ingenting kom opp da. Helt til hun fikk frokost. ...og lunsj. Heldigvis drikker hun vann, og det klarer hun å holde på også. Nå ligger hun ute og sover, uten babycall, så jeg må jo sjekke henne jevnlig så hun ikke kveles om hun spyr. Fy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M er også dårlig med feber, og har holdt på med hoste lenge som heldigvis har gitt seg nå. Ikke moro når de små er syke! God bedring til lillemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg igjen dagboken din! Husker jeg fulgte deg igjennom hele graviditetsdagboken og hele pakka! Nye nick er fint av og til!

Så nå har jeg lest igjennom hele denne nye dagboka. Så koselig lesning! :rodmer:

Kunne jeg også fått tilgang på bloggen din, eller? :sjenert:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Tekola! :goodbye: Skal fikse tilgang på blogg :Nikke:

---

I dag tidlig var status: N er frisk og jeg er blitt dårlig.

Nå er status: Jeg er dårlig og N er LANGT fra frisk. Frokost, lunsj og vann kom opp igjen. I store mengder - største hittil :( I tillegg til ordentlig dårlig i magen-bleie. De holder på å ordne kjøkkenviften hos oss, så vi er hos mamma og de, og her er ikke noe klesskift til N. Bortsett fra en pysjamas, så den går hun rundt i nå :fnise:

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysj er uansett godt å gå i når man er syk. Og ellers også. Murmel går ofte rundt i pysj hele dagen når vi er hjemme og ikke skal noe sted... :sjenert:

God bedring til dere begge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...