Neala Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer med ny drakt og bok! Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen... Takk for det Det skal du få Legger deg inn nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. desember 2011 #22 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg stussa godt nå! Er litt fint å bytte navn og sortere ting litt inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg stussa godt nå! Er litt fint å bytte navn og sortere ting litt inni mellom. Det skjønner jeg godt Jada, det er veldig godt å få sortert ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 8. desember 2011 Vi har en fin ettermiddag, Lillemor og jeg Når hun skulle sove trillet vi en tur i vinterfrosten, og etterpå laget jeg middag mens hun sov. Så spiste vi, og lekte lenge på gulvet sammen Nå leker hun så fint alene, mens jeg sitter her. Vi fant igjen en bortkommen leke under tv-benken, så hun har å styre med Den var dypt savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. desember 2011 #25 Del Skrevet 8. desember 2011 Babykos! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 9. desember 2011 Fin morgen! Sov til halv ni, og tulla og sang lenge i senga Så fikk Lillemor frokost, og etterpå lekte hun seg så fint i lekegrinda si mens jeg dusja nå er hun lagt og jeg har kokt egg, laget kakao - og slukt det hele Tror jeg skal trille en tur og få kjøpt litt frukt så jeg kan lange fruktmos til snuppa Gamle One Tree Hill-episoder på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. desember 2011 #27 Del Skrevet 9. desember 2011 Høres ut som en superkoselig morgen! Er One Tree Hill bra? Det er en serie jeg ikke har prøvd meg på, enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 9. desember 2011 Høres ut som en superkoselig morgen! Er One Tree Hill bra? Det er en serie jeg ikke har prøvd meg på, enda! Gjett om Og dagen er fremdeles herlig Ja, jeg synes det er bra Ikke alle sesongene da. Mine favorittsesonger er 3 og 4 tror jeg. Men man blir jo hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. desember 2011 #29 Del Skrevet 9. desember 2011 One Tree Hill Sesong 4 er best ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 9. desember 2011 One Tree Hill Sesong 4 er best ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 10. desember 2011 Lillemor er 10 måneder i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. desember 2011 #32 Del Skrevet 10. desember 2011 10 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. desember 2011 #33 Del Skrevet 10. desember 2011 10 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. desember 2011 #34 Del Skrevet 10. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2011 #35 Del Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer!! Snart ett år, jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk --- Jeg og mamma lager troika-konfekt! Tok litt lenger tid enn vi trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. desember 2011 #37 Del Skrevet 11. desember 2011 10 måneder, ja! Det kan godt stemme, siden C blir det om ei drøy uke! Husker du innspurten i februar? Både du og Blåmor lå og føda som perler på ei snor, mens jeg satt stor som et fjell og veeeeenta... Gratulerer så mye til søteste N! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. desember 2011 #38 Del Skrevet 11. desember 2011 skjønte ikke noe da jeg er ikke så ofte innom hehe, en liten kjapp tur bare å sier hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 11. desember 2011 10 måneder, ja! Det kan godt stemme, siden C blir det om ei drøy uke! Husker du innspurten i februar? Både du og Blåmor lå og føda som perler på ei snor, mens jeg satt stor som et fjell og veeeeenta...:dry:Gratulerer så mye til søteste N! Ja, det er jo faktisk helt vanvittig hvor fort tiden går! TO (!!!) måneder til jeg har ettåring! Huff, så slitne vi var med gigamager Takketakk skjønte ikke noe da jeg er ikke så ofte innom hehe, en liten kjapp tur bare å sier hei! Hei snuppa! Skjønner at du blei litt forvirra Velkommen inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 11. desember 2011 Troikaen ble faktisk veldig god! Men neste gang skal vi ha på litt ekstra gelé, og blande i litt ekstra lys sjokolade. Pappa sa at det smakte nesten som kjøpe-troika, så vi kjøpte en for å sammenligne. Og gjett da, det var veldig likt! La inn en del av dere i bloggen nå, men si fra om jeg har glemt noen som er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå