Gå til innhold

Flaca sin dagbok


la Flaca

Anbefalte innlegg

GOD HELG VENNEN!!! :kyss:

Håper du får kost deg

skikkelig og slappet godt av

slik at du er klar for ny uke!!

Klem Magnhild

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok enda mer ubeskrivelig når den lille er

DITT og SAMBOS lille vidunder! :hjerte: !

Håper helgen gjør deg frisk, Flaca! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Heiii.

Mandag og helgen har gjort oss alle godt.

Jeg skal besøke dere i dag og vi skal se i Jacardi-kataloger og planlegge barnerom!

Gleder meg.

Det blir veldig stas med to små i familien samme år.

De kommer til å bli gode lekekamerater!

Gleder meg til å se lille Bønna og er veldig spent på om det blir en liten gutt eller ei jente.

Vi gleder oss til neste jul, da er det fullt av små bebiser i juleselskapene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tenk julen 2005 du...

Da er bebissene blitt større og kommer seg mer rundt forbi... :lol:

Godt å høre at formen er bedre.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Heiiii.

Må skrive en liten hilsen i dagboken din nå før helgen.

Vi bare si at vi er heldige, jeg.

Vi har hverandre, vi har to flotte menn som er glad i oss og vi har to små skrotter i maven som vokser seg store!

Livet er uslåelig akkurat nå :D

Klemmer til deg og Bønna fra Søster Guapa og Søskenbarn-Knotte-skrott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at La Flaca er her er sted, og såvidt jeg vet står alt bra til! :-)

Hun er flink til å trøste meg i dagboka mi i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei alle sammen.

Guapa her.(søster til Flaca)(mamma til Knotten)

Flaca planlegger bryllup!

Hun gifter seg om en mnd.nemmelig.

Alt står bra til med Bønna (og mammaen) og i dag skal de på ultralyd!!

Klem fra La Flaca og Knotten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)

Jeg har sett Bønna på UL-bilde!!!!

Flaca skal selv få fortelle hvilket kjønn det blir!!!

Babyen lå der inne og koste seg!Helt perfekt.Alt i den skjønneste orden!

Klemmer fra La Guapa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du!

Så spennende å lese her igjen, hadde litt å ta igjen (har slettes ikkevært i form på en god stund :kvalm: )

Venter spent sammen med de andre jentene her på ny oppdatering -bla fra ul. Og gjerne litt bryllupsplaner også -alltid moro det :ler:

ellers ligger vel vi to ganske likt i løypa, har jo også termin månedskiftet aug/sept...

*heldige dere som vet kjønnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!!! :-) :oops:

Tenk at dere er så søte at dere tenker på hvor jeg har gjort av meg da... :kose:

Har ikke hatt no lyst til å skrive i dagboka mi i det siste, for det hadde bare blitt syting, og ville ikke rulle meg enda mer rundt i min egen lille elendighet... Ja, det er ikke verre enn at jeg har slitt med en ørebetennelse som ikke ville vekk, konstant kvalme og oppkast, og så kom et enormt press på jobben på toppen + bryllupsforberedelser, så jeg møtte veggen sist helg og tårene trillet i tide og utide. Så ble jeg sykmeldt i 10 dager, og rekner med jeg kommer til hektene igjen! :-) Føler meg veldig mye bedre allerede, og har laget bryllupsinvitasjoner og bare kost meg med tanken på lille Bønna som vokser seg større og større. La Guapa har vært veldig god søster, og hjulpet meg med brudekjole og slør og hele sulamitten - så nå er jeg i rute igjen! :wink:

Ja, Bønna er virkelig blitt større - fikk jo se det på UL da jeg var 12+5. Det er virkelig en baby inni der! :hjerter: Likner overhodet ikke på en Bønne lenger, men et lite menneske med spinkle armer og bein, og en skrinn liten rompe. :ler: Ultralyden var helt fantastisk - langt over både min og pappans forventninger. (pappan uttrykte henført at han kunne stirret på den skjermen hele kvelden uten å se seg mett på barnet sitt). Legen var utrolig sympatisk, og gikk virkelig i dybden. Lille Bønna har ti fingre og ti tær, fire hjerteklaffer, to hjernehalvdeler, hele kroppen er dekket av hud - så ingen ryggmargsbrokk, Bønna svelger fostervann og har magesekk og tarmsystem og sist men ikke minst ser Bønna ut til å være en liten JENTE! :D Selvfølgelig er det tidlig å si, så det blir gøy å se på neste UL. Legen sjekket forresten også nakkefold med tanke på Downs, og alt så fint ut. Så nå har virkelig roen senker seg, og vi nyter graviditeten på en annen måte begge to.

Det var heller ikke noe å si på aktivitetstnivået til den lille. Jeg ante virkelig ikke at det var sånn action på kroppen så tidlig,- sparket fort fort med de bittesmå beina, og snudde på seg så ofte at legen måtte "holde henne fast" for å få gjort det hun skulle. Utrolig fascinerende - jeg ble forelsket der og da jeg! :hjerter2:

Og i dag har vi bestilt gifteringer fra Tyskland! Hvittgull, med diamanter i min, med inskripsjonen "Din lille sjebne", som kjæresten min kom opp med etter intens hodebry. Syns det var så fint at tårene trillet da jeg leste det i en mail her en morgen. :-) Om 4 uker er vi altså Herr og Fru, og kan reise på bryllupsreise i to uker. Antakelig kan jeg kjenne lille Bønna i magen rundt den tiden, så jeg har mye godt i vente... :hjerte:

Håper det går bra med dere andre også, skal stikke innom dagbøkene deres jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Flaca-vennen!

Så gøy å lese om ultralyden, det må være fantastisk å kunne se at Bønna beveger seg og er sprell levende! Og så utrolig at det går an å se at det er ei lita jente!!! Jeg gleder meg virkelig på dine vegne :-)

Det blir gøy med bryllup også, tenker jeg! :bryllup:

Og bryllupsreise!! Hvor skal dere hen? Mener jeg husker at det var Egypt, stemmer det? I så fall kan dere glede dere stort, for det er helt fantasktisk. Vi var der for 2 år siden, den flotteste ferien vi har vært på tror jeg. Pyramider, templer, graver, fin natur, bading, snorkling, fjellturer osv.

Lykke til med alt i hop! :klem2:

6+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Mayamor og La Traviata. Må innom og gi lyd fra meg vet dere... :-) Har nærmest avskrevet dagboka mi, men det har sine årsaker...

For nå er det bryllupsinnspurt ja. I går hentet jeg Kjolen :hjertesmil: (og utrolig nok passer fortsatt str. 36! De hadde nemlig ikke større i den modellen. PHU.) Kl. 4 skal jeg og kjærest i møte med fotografen, og nå er jeg nettop tilbake fra vaksinering. 5 vaksiner i kjapt tempo, og spydde som en gris etterpå. :ler:

Har dessuten bursdag i dag, og bakte kake til langt på kveld i går - nemlig påkrevd på jobben. Så ble jeg vekket av en varm nuss og gave i morges da. Digitalkamera!!! Mannen har virkelig anstrengt seg for å finne det aller beste (jeg bruker mye digitalkamera i jobbsammenheng), og nå har jeg nesten dårlig samvittighet. Han er så søt. I natt våknet jeg av at han strøk magen min forsiktig. Han koser seg sånn med at jeg vokser, og gleder seg stort når jeg virkelig strutter på kveldene. :hjerter: Ååååh, jeg gleder med sånn til alt som skal skje fremover. Kan ikke ha det bedre enn jeg har det nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Gratulerer med dagen!!!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Og lykke lykke til meg bryllup!

Når er den store dagen!? Til helgen??

Så spennende!!!

:klem: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...