Gå til innhold

Flaca sin dagbok


la Flaca

Anbefalte innlegg

Nå måtte jeg bare innom KG i lunsjpausen, og så fikk jeg den glimrende tanken at jeg vil ha dagbok, jeg også! :hoppe: Håper det ikke gjør at jeg blir enda mer krampeaktig engasjert i graviditet enn jeg allerede er... :oops:

Jeg og Flacamannen gifter oss neste år, og egentlig hadde vi tenkt å utsette prøvingen til etterpå. Men så mistet vi tålmodigheten da vi var på en liten kjærlighetstur i november, så nå er vi i full gang... :D JIPPIIII!

Har vært innom alt som finnes av graviditets-nettsteder, kutta røyken og begynt å ta tran (og folat da). Har IKM på lillejulaften (regelmessig syklus på 29 dager), og tenkte å teste Julaften morgen. Men jeg har faktisk aldri følt meg så lite gravid som etter at vi begynte å prøve... :ler: Gravid minus er jeg! Har absolutt ingen forhåpninger, men det er vel like greit da. Er veldig innstilt på at det her kommer til å ta tid. Men prøvingen har ihvertfall gjort underverker for kjærlighetslivet vårt, og Flacamannen er så strålende fornøyd om dagene at det er en fryd.. . :hoho:

Nå får jeg vel komme meg tilbake til jobben. Blir spennende å se hvordan det går fremover da... lykke til alle sammen, både med graviditeter og prøving!

:wink:

Dag 23 (av 29)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i dagbokskriverklubben - selv begynte jeg å skrive i går :D

Håper vi kan utveksle mye tanker, opplevelser og meninger på veien.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, mange hilsner allerede! :D Takk skal dere ha. :hjerte:

Forresten: AAAAARGH... da vi var på vei hjem i kveld (etter en lang og intens arbeidsdag og turbo-juleshopping *pust pes*) så sier sambo plutselig at elektrikeren er rett rundt hjørnet, og at han skal jobbe hos oss i kveld. <vi renoverer hus, og lever på soverom og "stue" på 12 kvm.>

Resultatet av det overraskende elektriker-besøket resulterer i at jeg sitter med borrestøv og bråk og ledninger og svett mannfolk (som plystrer no helt jævlig irriterende) rundt øra inne på det lille rommet vårt nå, null middag i magen fordi ovnen er uten strøm for øyeblikket og .... blæææh! :eeeh:

Hvorfor kan ikke mannfolket si fra om sånt, så jeg kan planlegge litt? Hm, kanskje jeg skal stikke bort på Texaco og kjøpe meg en to-hånds-burger og et blad, og hoppe under dyna? :sjarmor: *tenke tenke* Tirsdag... Ekstrem forvandling på TVN. Da har vi en plan!

Skal ikke være sint mer no. Det finnes de som har det verre enn meg. Skal gifte meg med Drømmemannen. Får fint hus snart. Blir gravid. Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei la Flaca, og velkommen!

Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen, og håper du tester positivt på juleaften :-) Det hørtes ut som en kjempegave....

Følger spent med på hvordan det går med deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit som prøver.

Håper du lykkes snart og drar opp statistikken her inne.

Samt smitter noen av de "gamle" skriverne våre... :wink:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, her er det alltid hyggelig å være!!

Ønsker deg en riktig god jul, og håper du får en fin ekstra gave... :wink::nisse:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen som dagbokskriver og GRATTIS

Jøss skal si dere var heldige ikke lange prøveperioden på dere og for EN julegave :sjarmor:

Klemmer fra pia " VI HÅPER OG LYKKES SNART" heter dagboka mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei søtnoser! Da er jeg endelig på nett igjen, og må bare få si takk for alle gratulasjonene jeg har fått. De varmer! Dere er nå gode å ha jenter... :hjerte:

Denne jula har vært helt uvirkelig. En berg-og-dalbane av "jippiii jeg skal bli mamma", og "nei, jeg kan umulig være gravid". Hadde ikke ventet at jeg skulle tenke så lite rasjonelt. Kjæresten må jo bli helt tullete stakkar. :ler: I dag måtte jeg bare ta test nummer 3, og siden den loddrette streken var mørkeblå har jeg aksptert det nå. Jeg har lov til å være lykkelig, for jeg ER gravid og fosteret vokser dag for dag. :hjerter:

Litt av grunnen til at jeg er så nervøs er nok at jeg har vært for mye inne på KG .Har lest alt for mye om SA og MA. Og et innlegg jeg husker godt var ei jente som testet (svakt) positivt på CB, så etter ei ukes tid eller noe syntes hun at hun mistet symptomene - og testet igjen: negativt. Hun hadde mistet tidlig, og utslaget på testen var bare "rester" av hcg.

Ellers så har det vært en utfordring å unngå alkohol i min vin-/ øl- og brennvins-elskende familie. :ler: Jeg har vært alt fra bakfull til syk og penicillin-spisende. (sistnevnte ble avvist med en utskrift fra www.lommelegen.no, der det sto at penilillin og alkohol var fullstendig kompatible... :oops: ) Heldigvis har den biten ellers gått greit, det var flere spørsmål i går da svigerdatter ikke skulle ha rakfisk... :ler:

Dagen før var vi på besøk hos min eldste søster, sammen med resten av familien, også den søster´n som er to år eldre enn meg og som føder 4 mndr. før meg. Det er ganske utrolig at vi skal ha barn så tett. Det har vi jo snakket om i alle år at vi burde få til, og nå er det jammen full klaff. Nå krysser jeg bare fingrene for venninnen min som begynte prøvingen samtidig som oss... :D

Nei, nå får jeg se å få meg litt mat i kroppen, er litt uggen i magen i dag. (jippiiii :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg kjenner meg så igjen; Jeg kan da umulig være gravid...? er det slik det skal føles å være gravid???

Det hele er en foreløpig en uvirkelig tanke, men det iler likevel gjennom kroppen ved tanken på det lille underet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Så gøy at det klaffet for dere! Alle hjerter gleder seg!

Når har du termin tror du? Har du noen spesielle symptomer?

Selv venter jeg fortsatt på positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli gøy og følge med på hvordan det går for deg!!! Selv om vi fremdeles er på prøve stadiet,så er det utrolig artig med de som blir gravide!!!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...